• Heel simpel ;3

    De eerste persoon zegt een wens en degene die daarna komt verzint een manier zodat die wens niet uit komt (op een grappige manier) en die persoon zet er ook weer een wens bij enzovoorts......

    :p

    Ik begin wel:

    Ik wens 1.000.000 euro

    Hij liet een snor staan, ze dachten dat hij een crimineel was daarom is hij dood geschoten.
    Ik wenst lang haar


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je struikelt erover en breekt je been, waardoor je ouders hysterisch worden en besluiten dat je voortaan maar kaal moet zijn.

    Ik wens nog steeds dat wiskunde weg is, want die was vorige keer overgeslagen of zo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Helaas, nu is de wereld dommer en komt er meer wiskunde!

    Ik wens dat mijn oordopjes het weer doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ze doen het, maar je gebruikt ze té vaak en ze komen vol te zitten met oorsmeer (die plakt en kan er nooit meer af) nu hoor je helemaal niks meer

    ik wens dat het vak techniek niet meer bestond

    Poef, alles waarbij techniek is gebruikt valt zomaar uit elkaar! Denk aan computers, huizen, tafels, stoelen, internet, vuur, het wiel...

    Ik wens een leuker rooster op woensdag D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    je krijgt een fijn rooster op woensdag, maar op de rest van de dagen heb je voortaan 8 uur :X

    ik wens voor altijd vakantie!

    In de vakantie vinden ze uit dat je op de maan kan wonen, iedereen gaat naar de maan maar jij kan niet meer omdat het vol zit dus ben je alone en word je achtervolgd door hondsdolle kippen.

    Ik wouw dat mijn vingers eetbaar waren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    je eet al je vingers op en hebt niks meer te eten (want alleen vingers zijn eetbaar en al het eten is natuurlijk levend geworden en neemt de wereld over)nu verhonger je ;p

    ghehe ik wens dat ik geen stomme bijnaam meer heb ;p

    Helaas. Nu word je: Piepsqueeck genoemd omdat je achtervolgd word door muizen.

    Ik wens dat ik de nieuwe Michael Jackson was.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat ben je. Je gaat alleen dood, net als de "oude" MJ. :Y)
    Komop, die was te makkelijk. :')

    Ik wens dat de Olympische spelen vaker dan 1x in de vier jaar is. D:

    Nu is het elke vier dagen en krijgen ze spierpijn, dus komt het nooit meer.

    Ik wens dat ik een hotdog was en door niemand word opgegeten


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niemand is een stokstaartje die je in een keer verslind. Daarna voert hij het leger van Timon en Pumba aan en peven Simba en Nala nog lang en gelukkig :3

    Ik hoop dat mijn foto's morgen lukken. Igh fotodag :(


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    de foto's lukken, maar ze worden opgegeten door een hond.

    ik wens dat ik naar Hogwarts mag


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Je wens komt uit, alleen blijkt het dan je een snul bent en dat je niet kan toveren.

    Ik wens dat mijn vriend hier nu was!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is 'ie, maar hij is gearresteerd omdat hij god weet wat gedaan had, dus zit hij in de bak. Ohohoho~

    Ik wens dat manga's wat goedkoper waren. *facepalm*