• Heel simpel ;3

    De eerste persoon zegt een wens en degene die daarna komt verzint een manier zodat die wens niet uit komt (op een grappige manier) en die persoon zet er ook weer een wens bij enzovoorts......

    :p

    Ik begin wel:

    Ik wens 1.000.000 euro

    Je krijgt er een, maar hij heet Herman.

    Ik wens dat ik een softijsapparaat heb.


    yeehh

    Je krijgt er een, maar hij doet het niet.

    Ik wens dat school maar een keer in de week was.


    That is a perfect copy of reality.

    Je krijgt wat je wilt, maar zit vervolgens 24 uur lang, onafgebroken in de schoolbanken om de urennorm maar te kunnen halen.

    Ik wens een goed luisterend, dansend aapje.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Maar dat vond je mentor geen goed idee. Hij danste zo goed dat hij So you think you can dance won en bij je weg wilde. Maar jij zei nee en hij luisterde. Hij werd depressief en at alleen maar ijs, nu is hij zo dik dat hij niet kan dansen.
    Ik wenst een pretty pony

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 23:54 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kreeg een lelijk paard.

    Ik wens genoeg koffie voor vanavond.


    He's a lion. Who Can Talk.

    Koffie is op, er is nog wel thee
    Ik wenst dat mijn verkoudheid over is


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het gaat over en komt terug, too bad!
    Ik wens dat ik een chocolareep heb.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb hem net op, sorry.
    Ik wens dat mijn huiswerk af is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is af, en allemaal goed! Je leraar is zo onder de indruk dat hij je de rest van het jaar meer en moeilijker huiswerk opgeeft.

    Ik wens dat gym een keuzevak wordt en ik het NIET hoef.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Doordat gym niet hoeft, word je zo stijf en kan je niet meer lopen, bewegen of eten.

    Ik wens dat ik afviel >_>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je valt zoveel af dat je door de wind wordt weggeblazen en nooit meer op de grond komt.

    Ik wens meer poffertjes, want die van ons zijn nu op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je krijgt zoveel poffertjes dat je er ziek van wordt en van de dokter nooit meer poffertjes mag eten.

    Ik wens dat ik een uniform naar school aan mag.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:12 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het uniform [Schrijf je uniform me "de" of "het"? o_O] is knalroze en past je niet, waardoor er een scheur inkomt precies op je kont en je had toevallig een Dora oma-onderbroek aan.

    Ik wens dat ik kon vliegen, wedde dat ik tegen een raam knal?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je wens komt maar half uit: je kan nu wedden dat je tegen een raam knalt, maar niet vliegen.

    Ik wens wiskunde weg D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nee je knalt niet tegen het raam. Je vliegt, maar je kan niet meer landen. Je zal altijd vliegen :Y)

    Ik wens een snor voor Balkenende!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.