• Al meer dan een jaar verf ik m'n haren met een rode gloed, gewoon met mate .. dus niet dat mijn haar dood is, want het is nog gewoon even gezond.
    Nu ben ik over 2 weken 18, en geef ik een feestje samen met m'n moeder, want die wordt 50. Maar ik wil iets anders met mijn haar, iets heel anders - qua kleur.
    Dus ik zat te denken om mijn haren heel wat tinten donkerder te verven [bruin] en om dan aan de onderkant ombre te doen.

    Ik zie er nu zo uit:




    En ik wil zoiets:


    Of zoiets, dit is dus wat donkerder qua kleur

    Doen, of niet?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:27 ]


    To infinity and beyond •

    Doen!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zou het niet doen. Ik vind je haar zoals het nu is mooier!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gewoon doen (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Doen! ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bronx schreef:
    Doen!

    Ik bn echt jaloers op jouw haar, het is zo stijl (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronx schreef:
    Doen!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mag ik heel even zeggen dat ik je een mooi meisje vind. Je lijkt op de tweede foto op Ashley Rickards in Awkward.
    Maar doen joh. Dat gaat er goed uitzien bij je!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Mag ik heel even zeggen dat ik je een mooi meisje vind. Je lijkt op de tweede foto op Ashley Rickards in Awkward.
    Maar doen joh. Dat gaat er goed uitzien bij je!


    Ahw, dank je wel!


    Memoria schreef:
    Ik bn echt jaloers op jouw haar, het is zo stijl (:


    Haha, dat was nadat ik het gestijlt had hoor! Ik heb namelijk krullen, zoals op die andere foto. Maar 8 van de 10 keer stijl ik het! hihi.


    To infinity and beyond •

    Je hebt echt een mooi gezicht en prachtig haar. Ik ben er bijna zeker van dat hetgeen dat je in je hoofd hebt je goed zal staan, dus je moet het gewoon doen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bronx schreef:
    Doen!


    26 - 02 - '16

    Bronx schreef:
    Doen!


    Tears are words the heart can't say.

    Ora schreef:
    (...)

    Haha, dat was nadat ik het gestijlt had hoor! Ik heb namelijk krullen, zoals op die andere foto. Maar 8 van de 10 keer stijl ik het! hihi.

    nou ik vind jouw haar gewoon super mooi!1
    stijl en krullen (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronx schreef:
    Doen!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bronx schreef:
    Doen!


    Birds born in a cage think flying is an illness.