• Al meer dan een jaar verf ik m'n haren met een rode gloed, gewoon met mate .. dus niet dat mijn haar dood is, want het is nog gewoon even gezond.
    Nu ben ik over 2 weken 18, en geef ik een feestje samen met m'n moeder, want die wordt 50. Maar ik wil iets anders met mijn haar, iets heel anders - qua kleur.
    Dus ik zat te denken om mijn haren heel wat tinten donkerder te verven [bruin] en om dan aan de onderkant ombre te doen.

    Ik zie er nu zo uit:




    En ik wil zoiets:


    Of zoiets, dit is dus wat donkerder qua kleur

    Doen, of niet?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:27 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat zoo mooi. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Doen, dat zou jou echt heel mooi staan, joh! [':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je haar is zo mooi zo :c
    Je zou het kunnen doen, ik denk dat het je wel staat. :3


    Destroy what destroys you.

    Ik ben echt zo jaloers op jou haar eh. =(
    Maar ik zou het doen, en als je het niet leuk vind, ontverf je het weer, en doe je weer die rode gloed? :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Ik denk wel dat je dat staat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bronx schreef:
    Doen!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zou zeggen:gewoon doen. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Preetty 8D


    You are beautiful, you are love.

    het zou je zeker leuk staan !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Als je de punten lichter gaat verven, gaat het heel erg dood uitzien. Mijn punten zijn nu ook geblondeerd, door dat ik het toen had gedip dyed, maar dat valt niet zo op doordat ik de rest van mijn haar ook al geblondeerd heb.
    Maar ik merk wel dat ik nu vreselijk uit haar, wat voor mij het teken is dat mijn haar dood gaat.
    Máár ik vind het wel mooi, van die lichte punten bij donkerde haar. Ik denk dat een tint lichter bruin dan je nu hebt je ook wel staat.


    Alleen maar tranen van geluk

    Zoals de andere zeggen het zou je staan maar ik vind je haar zoals je het nu hebt ook mooi.

    Maar ik snap dat je weer eens wat anders wilt.


    Physics is awesome

    Leonian schreef:
    Als je de punten lichter gaat verven, gaat het heel erg dood uitzien. Mijn punten zijn nu ook geblondeerd, door dat ik het toen had gedip dyed, maar dat valt niet zo op doordat ik de rest van mijn haar ook al geblondeerd heb.
    Maar ik merk wel dat ik nu vreselijk uit haar, wat voor mij het teken is dat mijn haar dood gaat.
    Máár ik vind het wel mooi, van die lichte punten bij donkerde haar. Ik denk dat een tint lichter bruin dan je nu hebt je ook wel staat.


    Als ik een tint lichter ga dan moet mijn hele haar ontkleurt worden, en daar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van aangezien mijn haar best al droog is van zichzelf .. die punten kun je namelijk weer afknippen, want dat is de onderkant.


    To infinity and beyond •

    Junns schreef:
    Mag ik heel even zeggen dat ik je een mooi meisje vind. Je lijkt op de tweede foto op Ashley Rickards in Awkward.
    Maar doen joh. Dat gaat er goed uitzien bij je!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ora schreef:
    (...)

    Als ik een tint lichter ga dan moet mijn hele haar ontkleurt worden, en daar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van aangezien mijn haar best al droog is van zichzelf .. die punten kun je namelijk weer afknippen, want dat is de onderkant.


    Dan zal ik het wel doen, maar dan niet heel erg blond, want dat vind dan weer niet mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Donkerder zou ik wel doen, maar ombre niet. Je bleekt je haar dan wel, he. En misschien valt het er dan af of zo iets, en dat zou zo ontzettend zonde zijn.


    Food.