• Hoi allemaal! Ik heb laatst echt iets ongelooflijk doms meegemaakt, het was (bijna) net zo vaag als mijn legoblok avontuur [zie het KILLER-topic van EliseeX]. xD Ik was op een verjaardag van een oud-collega van mijn moeder en er was zo'n jongen die mij blijkbaar leuk vond. Dus hij ging toen ik even aan het smsen was letterlijk tegen me aanstaan (van de zijkant) en gaf me zijn mobieltje met echt een mega ranzige achtergrond (zo'n ding voor 18+ weet je wel, met een vrouw in alleen een slipje en.. nou ja xD). Mooi niet dat hij mijn 06 kreeg xD
    Dus vroeg ik me af: wat is de slechtste versiertruc die jij hebt meegemaakt?
    Lolz, dit wordt nog leuk :P

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I clicked my heels and wished for you.

    uhm nou persoonlijk wordt ik nie veel versiert xD (hoe zou dát nou toch komen xD)
    mja.. laatst was er Max, een hele goeie vriend van mij. We waren in het Vrouwenhof aan het rondhangen en besloten naar de Dirk te gaan om wat te vreten te halen. Daar zagen we onze liefdesbaby!! genaamd: BLAH!! (helaas is die overleden aan een gasbrander-ongeluk.. lees: michael had de balletjes eruit laten lopen, vervolgens een gasbrander ingestopt, aangestoken en er een bus deo bijgehouden, kortom: die gast is geniaal xD)
    Nou... toen gingen we dat overal een beetje rondbazuinen dat we een liefdesbaby hadden xD best lol, maar toen stonden we even later naast elkaar. allebei een beetje aangeschoten, toen zei tie (net alsof we getrouwd waren): "Schat.. we hebben een baby, mag ik nu een kusje.?" xD ik heb dus dik in zijn face uitgelachen, maar hij heeft hem wel mooi gekregen xD

    xxx Doo(K)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Haha Doo, dat is echt vet! xD
    Hoezo wordt jij niet veel versierd? :P


    I clicked my heels and wished for you.

    ik en versieren? neej:P grootste deel van de tijd zijn jongens alleen maar zwaar iritante wezens die denken dat ze leuk zijn als ze je een schop geeft

    wat ik echt slecht vind is als een jongen tegen je zegt: geloof je in liefde op het eerste gezicht? of moet ik nog een keer langs lopen..


    It's not too late, It's never too late!

    Oeps, ernstige fout! xD Het is word natuurlijk :P Dit soort fouten hoor ik echt niet meer te maken xD


    I clicked my heels and wished for you.


    wat ik echt slecht vind is als een jongen tegen je zegt: geloof je in liefde op het eerste gezicht? of moet ik nog een keer langs lopen..


    Haha ooh, dat is idd echt heel slecht xD Zowiezo vind ik openingszinnen een beetje dom.. maar soms ook wel schattig ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Zo'n gozer op m'n werk heet Tom, echt een achterlijk iemand, een mega flirt, maar iedereen vind het stom. Vandaar dat we hem ook 'Stom' noemen nu, echt heel flauw ja, en heel laag enzo maargoed de meeste mensen bij ons hebben geen diploma enzo en ja dat is het niveau dus. Maargoed die vage gozer kwam dus ook bij mij aan ja, helaas.

    Elke keer schat zeggen, iets waarvan ik walg, en hij begroette me zelf met 'Hey schoonheid.' Toen heb ik hem heul lang aangestaard, een wenkbrauw omhoog getrokken en me omgedraait. Echt een triest persoon maargoed.

    Iets anders, ook van m'n werk :'), op een bedrijfsfeest blijft zo'n jongen die me al maanden wel zag zitten ( in bed, hij heeft een hormonenprobleem ofzo) de hele tijd kleven enzo, en tja legde zo heul subtiel z'n hand net boven m'n kont. Like, niemand komt aan m'n kont behalve m'n vriendin o.o Dusja wel triest enzo, en hij was daarna nog heulemaal dronken en dat is ook alles behalve cool.

    Versiertrucs zijn sowieso triest vind ik. Het moet vanzelf gaan zonder rare domme en pijnlijke trucjes?

    Openingszinnen zijn inderdaad sprdom:o
    das egt zo belachelijk xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hahahahaha bomba xD Moet een geweldig gezicht zijn geweest, toen je je wenkbrauw optrok en je omdraaide :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Volgens mij zag het er echt stom uit, maar hallo, waarom praat hij tegen me? [/arrogant] maar nee echt, het was z'n tweede werkdag bij ons O.O
    Dus ik zat echt vna no way dat ik hem ga inwerken dáág.

    Maargoed hij stalkt nogsteeds maar dat maakt niet zoveel uit. :') *heeft al zoveel stalkers gehad*

    Ik ben ook zó onweerstaanbaar enzo *ucht heul hard* Ik snap het echt niet jongeh, ga een model achterna ofzo maargoed ze vinden gekleurd haar altijd heel interressant ofzo? Omdat we dat hier bijna niet hebben, maargoed dat is nog geen reden voor zulke lompe acties

    Ik vind een van de grappigste/slechtste openingszinnen: 'deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen?' zo fout!

    iemand dacht dat ik TH haatte (die gast is egt dom ik loop gwn de hele dag rette mich te zingen (niet dat hij kan weten dat het van TH is maar toch)) en ging heel veel stomme dingen over ze zeggen, daarna pas vragen of ik ze eigenlijk wel egt haatte, niet dus... en toen kwam hij met zo'n toppe openingszin: kom je hier vaker? Het was een SCHOOLfeest, op school.. tuurlijk kom ik vaker op school... eikel dusXD


    I am an idiot, I move.

    Ach mij maakt het niet zoveel uit of een gozer mijn favo band leuk vind. Naar concerten ga ik toch wel, met of zonder hem. Mijn vriendin is ook een Tokio Hotel fan en haar vriendje mag ze ook niet zo. Hij zei 'Het is wel leuk, als je ervan houdt.' bEst dodelijk en hard maar verder miept hij er niet over.
    Maargoed stalkers zijn ook irritant, van die jongens die je 8 smsjes per dag gaan sturen, elke keer op msn tegen je praten terwijl er toch duidelijk bezet of afwezig in m'n geval staat. Dat is gewoon irritating enzo. Openingszinnen die hierboven genoemd zijn, zijn inderdaad vrij sneu.

    Okee dit is dus ECHT stom.
    Ik zat dus op een bank tijdens de pauze op school. En een nieuwe gast komt naast me zitten en gaat zomaar zeggen: Zoek je een vriendje?
    Ik: Heeft iemand je al gezegt dat ik lesbisch ben? (ben ik niet mja... -_-')
    Hij: Ben je niet. Jij bent bi...
    Ik: HTF weet jij dat?
    Hij: Ik weet altijd alles van leuke meiden.

    Toen stond ik gewoon op en liep ik weg.
    Echt waar... what the hell gebeurt er deze dagen met mannelijke wezens?

    Haha geniaal :'D Die werkt meestal wel bij mij o.o

    Maar ja iel, straks gaan ze nog denken enzo *runs*

    er had ooit eens (nog maar een week gelede ofzo ^^) ene zitte smsen na mij en echt wat erin stond was overdreve dom. hij noemde mij den hele tijd schat terwijl ik hem haatte :s:s op een bepaald moment vroeg hij of ik zin had in hem. met als gevolg ik dus kei hard beginne me schelde
    en nu ben ik van hem verlost ^^ (hoop ik toch xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^