• Hoihoi!

    Laleah en ik zijn begonnen aan een nieuwe Harry Potter fanfictie en zijn opzoek naar een fantastische cover en banner! De persoon wiens cover en banner we het mooiste vinden krijgt 15 credits als dank ^^ Het liefst zouden we een GIF-cover willen, maar mocht dat niet lukken maakt dat niet uit. Alvast bedankt dat jullie iets willen proberen! *O*

    Het verhaal speelt zich ver in het verleden af en volgt Helena Ravenclaw.

    * Titel: Death's Diadem
    *Sfeer: Creepy en donker
    * Verticaal
    * Afbeeldingen:
    (Dit zijn GIFs. Mocht het lukken om de GIF in de cover te verwerken zou dat súpercool zijn, maar het hoeft niet ^^ Kijk maar wat lukt, in ieder geval graag afbeeldingen in deze sfeer:
    -Helena Ravenclaw
    -Helena Ravenclaw met vlag
    -Het diadeem
    -Ravenclaw vlag
    Als lettertype graag iets in deze trant:




    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Helaas ben ik niet zo heel handig, met covers maken enzo en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik wou in elk geval even zeggen dat ik de tweede gif niet kan zien/openen.


    You are a diamond dear, they cant break you!

    Eslie schreef:
    Helaas ben ik niet zo heel handig, met covers maken enzo en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik wou in elk geval even zeggen dat ik de tweede gif niet kan zien/openen.


    Op de laptop werkt deze bij mij wel, maar inderdaad, op mobiel lijkt de link niet te werken.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kan geen gifs verwerken in covers, maar kan wel iets zonder proberen?


    take risks

    Wil niemand z'n awesome skills voor ons gebruiken? :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wil niemand z'n awesome skills voor ons gebruiken? :(


    Volgens mij zijn alle covermakers offline ofzo, ik loop er ook al een tijdje tegenaan. :')
    Ik ben in elk geval wel heel benieuwd naar jullie verhaal (wbw)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal even zien of ik vanavond nog/morgen er iets van kan bakken. Maar ik kan niks beloven...
    Jullie namen willen jullie er dus niet op?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hey hoi. In the end heb ik wat geprobeerd. Het is wel een horizontale gif cover geworden, in plaats van een verticale (omdat de gifs die je meegaf nou eenmaal horizontaal waren).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als ik tijd heb kan ik mogelijk wel voor je kijken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als ik tijd heb kan ik mogelijk wel voor je kijken.


    Oeh, graag! ^^

    @Hilson: Hahaha, ja dan is het wel onze schuld ja :'D
    Superbedankt voor je poging, Leah en ik gaan even overleggen ^^ Ik vind hem in ieder geval gaaf!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kan niet met gifs omgaan, kaar wel een gewone cover maken.

    Heb je hem nog steeds nodig, of ben ik te laat? Ik was ene tijdje weinig online :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik kan niet met gifs omgaan, kaar wel een gewone cover maken.

    Heb je hem nog steeds nodig, of ben ik te laat? Ik was ene tijdje weinig online :')


    Als je zin hebt, graag! Zonder GIF is ook prima, kijk maar wat lukt ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2018 - 22:40 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo jammer dat er nog zo weinig covermakers over zijn hier op Q :(


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Misschien weer eens kijken of we cover contest kunnen houden?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Misschien weer eens kijken of we cover contest kunnen houden?


    Dat is een goed idee ja! Misschien dat ook nieuwe mensen het dan weer eens willen proberen^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaston schreef:
    @Hilson: Hahaha, ja dan is het wel onze schuld ja :'D
    Superbedankt voor je poging, Leah en ik gaan even overleggen ^^ Ik vind hem in ieder geval gaaf!

    You're welcome. c:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."