• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.(A)

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.
    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager)

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Bij de eventuele andere personages kun je een familielid of ander persoon spelen Geef even aan of je dat wilt, dan kijk ik of ik er iets mee kan doen.(A) Vul wel dit lijstje in:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Zelf ben ik Kate, omdat het gebaseerd is op mijn verhaal en ik vanuit Kate schreef. Dit is voor mij dan een stuk makkelijker.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningverschil is lossen we het samen op.(A)
    -Meerdere personages MAG.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:30 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nyan, ik vind het heel lief van je.(H) Doe maar!(A) Dan heb ik alleen nog een Zayn nodig, de manager kan ik er zelf nog wel bij doen.:P


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Harry Edward
    Achternaam: Styles
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:




    Karakter: Harry is een lieve en vrolijke jongen, maar ook iemand die heel graag flirt. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden, dan voornamelijk zijn 4 beste vrienden. Daar voelt hij zich het beste bij en het meest bij op zijn gemak. Hij houdt van zingen, drummen en gek doen. Hij is altijd héél druk, vooral met zijn beste vrienden. Natuurlijk houdt hij van zijn familie en vrienden, en van het feit dat hij beroemd is. Hij houdt ook van meisjes en zijn fans. Harry flirt graag zoals eerder is gezegd, maar zal mensen nooit proberen te kwetsen, omdat hij weet wat het is als je gekwetst wordt.
    Harry snapt niet dat mensen slechte vooroordelen kunnen hebben. Mensen die hem haten, zonder dat ze hem kennen. Hij wilt graag weten wat hij die mensen verkeerd heeft gedaan, waarom ze hem haten. Hij zal altijd zijn best doen om mensen tevreden te stellen, maar meer dan zichzelf zijn, kan volgens hem niet, al wilt hij zich wel proberen aan te passen op zo'n momenten
    Extra:Harry heeft één oudere zus, Gemma. Hij houdt heel veel van haar en ze komen heel goed overeen. Zijn ouders zijn nog samen en met zijn allen zijn ze een gezellig gezinnetje. Bij zijn thuis is een ingebouwd zwembad en een soort van tuinhuis, maar dan veel groter en woonbaar. Daar mag hij met zijn vrienden vaak logeren van zijn ouders. Je komt er helemaal tot rust na bijvoorbeeld een lange en zware periode, of je kan er lekker chillen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ok is het erg dat ik hem vanovond laat of morgen maak,heb het momenteel erg druk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nee hoor, neem je tijd maar.(A) We zijn toch nog niet begonnen.xD


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam:Liam 'James'
    Achternaam: Payne
    Leeftijd:19
    Uiterlijk:



    Karakter:Le Daddy direction! Liam is zeer zorgzaam en kan ook vaak bezorgd zijn ,als hij verliefd is,meent hij het ook echt en probeert alles te doen om haar te tonen dat hij verliefd is op haar,Liam kan soms traag van begrip zijn,maar dat maakt hen super schattig ^-^
    Extra: komt mischien later nog :3

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 23:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik mag ik mag ik een rol (broertje van één van de banleden ;p) reserveren?


    There's power in the words you whisper.

    Ik had eigenlijk gezegd dat ik eerst Zayn nog kwijt moest, maar omdat ik een broertje wel wat aparter vind dan een zusje vind ik het best.:$ Maar alleen omdat dat niet zo standaard is... Maar dan moet het wel een verschrikkelijk goed lijstje zijn, anders ga ik niet akkoord.:P Ja, kweet, ben gemeen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Famous1xx schreef:
    Ik had eigenlijk gezegd dat ik eerst Zayn nog kwijt moest, maar omdat ik een broertje wel wat aparter vind dan een zusje vind ik het best.:$ Maar alleen omdat dat niet zo standaard is... Maar dan moet het wel een verschrikkelijk goed lijstje zijn, anders ga ik niet akkoord.:P Ja, kweet, ben gemeen.

    Oh, dat had ik niet gelezen.
    Anders neem ik de rol van Zayn wel (:


    There's power in the words you whisper.

    Jeuj!(H) Kun je me dan even een foto van Zayn sturen? Dan ben ik klaar en kan ik het schrijftopic openen.(A) Dit komt heel vaag over maar: Ik hou echt van jou!!(H) xD


    Reading a good book is like taking a journey.

    Famous1xx schreef:
    Jeuj!(H) Kun je me dan even een foto van Zayn sturen? Dan ben ik klaar en kan ik het schrijftopic openen.(A) Dit komt heel vaag over maar: Ik hou echt van jou!!(H) xD

    Hahaha, dank je. Dan hou ik ook van jou. ;p


    There's power in the words you whisper.

    Schrijftopic is geopend. Klik, go and write. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Heb je nog mensen nodig?


    Happy Birthday my Potter!

    Eigenlijk niet...:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oké


    Happy Birthday my Potter!

    Arriver schreef:
    Naam:Jaimy-Lee Rosé
    Achternaam:Payne
    Leeftijd:13
    Uiterlijk:

    Ze heeft stijl en lang bruin haar, bruine ogen. Ze is 1.71 lang.

    Karakter:Rpg
    Extra:/


    That is a perfect copy of reality.