• Hey aardlingen van Quizlet,

    Aangezien ik na enkele jaren weer schrijfkriebels heb, wil ik beginnen aan een verhaal.
    De hele verhaallijn zit al in mijn hoofd, maar ik zou graag nog een mooie cover willen hebben.
    Indien er mensen zijn die me willen helpen, kunnen ze hieronder enkele details lezen voor de cover:

    Ik geef jullie alle vrijheid om de cover te maken, het enige dat ik graag wil is dat deze foto er in verwerkt wordt.
    Het liefst ook als blikvanger.

    Ook dacht ik aan een sobere sfeer, een beetje dramatisch...
    Jullie mogen er van mij gerust nog andere gezichten aan toevoegen, zo lang het maar in dezelfde stijl is als de vrouw zelf aangezien het zich rond 1400 - 1500 afspeelt.
    Als titel had ik graag "Een adellijke strijd" gehad.


    Alvast bedankt iedereen die een poging wil wagen. ^^

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 17:15 ]

    Welke titel klinkt het beste?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat het een beetje moeilijk is om voor ons een titel te kiezen als we de verhaallijn niet echt kennen. Beide titels zijn wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik denk dat het een beetje moeilijk is om voor ons een titel te kiezen als we de verhaallijn niet echt kennen. Beide titels zijn wel leuk.

    Ja ik weet het, kan alleen zelf niet kiezen lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Al geef ik de voorkeur aan de eerste omdat de tweede me ergens aan Game of Thrones doen denken. Geen idee waarom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Al geef ik de voorkeur aan de eerste omdat de tweede me ergens aan Game of Thrones doen denken. Geen idee waarom.

    Misschien omdat het ongeveer dezelfde klank heeft? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?







    Ik heb wat geprobeerd.
    Ik vind dat de strijd om de kroon het mooist klinkt.
    een adellijke strijd vind ik een beetje saai klinken.
    Maar dat is mijn menig.

    Als je wilt kan ik de titel van de covers nog veranderen.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 14:47 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    XxboobearxX schreef:







    Ik heb wat geprobeerd.
    Ik vind dat de strijd om de kroon het mooist klinkt.
    een adellijke strijd vind ik een beetje saai klinken.
    Maar dat is mijn menig.

    Als je wilt kan ik de titel van de covers nog veranderen.

    Is dat kruis afkomstig van haar ketting?
    En na een nachtje slapen heb ik trouwens besloten om de titel toch maar "Een adellijke strijd" te noemen aangezien het tweede inderdaad op Game of Thrones lijkt :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb ook iets geprobeerd (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik probeerde het lettertype een beetje bij de stijl te laten passen. Hope you like it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het is al niet slecht, maar nog altijd niet echt wat ik zoek.
    Misschien helpt het een beetje als ik wat ideetjes geef die eventueel kunnen helpen.
    Dan denk ik aan afbeeldingen zoals: 1, 2, 3 en 4.
    Ik wil zeg maar een beetje in een donkere stijl gaan maar dan met die vrouw als lichtpunt...Als dat logisch klinkt? :')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 nov 2014 - 1:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sowieso doet de derde foto het niet, en wil ik even naar voren brengen dat het meisje er niet helemaal opstaat, maar dat er delen van haar lichaam weggesneden zijn voor deze foto, dus je zou nooit een goede foto kunnen krijgen zoals in foto één. In elk geval, sterkte daarmee. Ik hoop dat je iemand vind die dat wel lukt. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kan je misschien iets meer uitleg over het verhaal geven?
    Niet dat je meteen van alles verklapt, maar persoonlijk vind ik covers met een groot scala aan mooie details (maar niet te druk), het mooist.
    Alleen gaat dat wat moeilijk als je alleen één foto hebt, de titel en de sfeer waarin het moet zijn :'p

    Misschien waar het zich afspeelt, zijn er belangrijke rollen buiten haar, gaat het om een reis of speelt het zich af binnen de muren van een stad?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Het is nogal moeilijk te weten wat we nog in de cover moeten steken, als we daadwerkelijk níéts van het verhaal weten. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm, even kijken...
    Het gaat over een koninklijk gezin, bestaande uit een koning, koningin, drie prinsen en een prinses. De koning regeert met een ijzeren vuist en niet altijd zo goed, ondanks dat is hij wel redelijk geliefd bij zijn eigen vrouw en zonen.
    Het koninkrijk is al vele jaren verwikkeld in een oorlog met een ander koninkrijk maar om de oorlog te kunnen winnen, moeten ze een bondgenootschap smeden met een ander koninkrijk. Dit door de prinses uit te huwen aan de troonopvolger van dat koninkrijk. Hij is echter een sadistisch iemand met vele duistere kantjes en is ook niet goed voor zijn aanstaande bruid. Toch zou hij letterlijk een moord plegen om haar bij zich te kunnen houden.
    Niemand wil naar de prinses luisteren, laat staan haar helpen en daarom besluit ze om iedereen achter zich te laten en zich aan te sluiten bij de vijand.

    Zo, dit is het verhaal in een notendop, zonder dat ik belangrijke dingen heb verraden :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.