• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.



    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Bagoly met Esmée Nynke Prideaux
    -
    -Reyna met Spencer Elle Bellisario
    -Carmenta met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Carmenta met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -Realist met Andrew Simons
    -Reyna met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -Realist met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -Ademir met Luca Ayan Basilio



    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    - esprekken OOC worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -16+ toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door IIlumination en doorgegeven aan Bagoly voor vragen kun je bij Bagoly terecht)

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 7:17 ]


    everything, in time

    [Main topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    [Main topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rosali Jane Aves

    Ik zuchtte en liep door de gangen van de sekte. Ik beet even op mijn lip. Waar was het ook alweer?
    Ik kon hier nooit iets vinden en ik was hier nu al dertien jaar lang.
    Sinds het ongeluk van mijn ouders.
    De ene dag was ik rustig thuis, samen met mijn broer Matthew. Hij was vier jaar ouder en dus acht.
    Toen mijn ouders verongelukte had ik mezelf in slaap gehuild in het speeltuintje bij ons. Ik was weggerend en had mezelf verstopt onder het huisje bij de glijbaan. Ik was daar in slaap gevallen en werd wakker, hier in een witte ruimte. Tegen mij werd verteld dat dit was om het ongeluk, maar later kwam ik erachter dat ik was ontvoerd. Ik vond het eigenlijk wel goed zo, al had ik het niet zo op de regels. Ik was geen voorbeeldig kindje, had altijd ruzie, werkte altijd tegen en hield mijn mond niet als het erom ging.
    Tot de dag van vandaag ben ik niets veranderd, dertien jaar later en nog steeds verdwaal ik door deze gangen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ryan Samuel McBenneth.

    Ik zuchtte en zat op mijn kamer. Ik was hier misschien het langst samen met Rosali en met nog een paar andere. Ik kon het al meteen goed met haar vinden, een meisje met wat pit.
    Ik stond op en liep van de ene kant naar de andere kant.
    Ik trok mijn schoenen aan en opende de deur waarna ik eruit liep en die ook weer achter me sloot. Ik glimlachte even en keek toen van links naar rechts, waar zou ik eens heen gaan?
    Ik had eigenlijk best trek..
    Ik knikte tegen niemand in het bijzonder en liep toen richting het 'eten'.
    Iedere gang had een andere herinnering..een goede maar ook een slechte, mijn eerste gevecht hier..de dag dat ik hier kwam..ik was hier geboren en wel de oudste. Achttien jaar alweer..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Topics die mij toebehoren.]


    help

    Spencer Elle Bellisario
    'Weet je zeker dat het gaat? Je viel behoorlijk hard,' zegt Liam en hij zet zijn bril weer recht waarna hij bij mij neer knielt. 'Je mag best even binnen zitten of anders breng ik je naar de eerste hulp'. Als hij zijn hand uitsteekt pak ik die vast. 'Ik hoef niet naar de eerste hulp hoor,' antwoord ik als ik weer overeind sta. 'Zo hard viel ik niet, alleen mijn knieën doen wat pijn maar daar ben ik aangewend,' voeg ik er schouderophalend aan toe. Tijdens een voetbalwedstrijd, en ook gewoon tijdens een training, wordt er soms behoorlijk vaak tegen je knieën of schenen getrapt dus ik ben wel redelijk gewend aan die pijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoals jullie misschien al doorhebben, heb ik het topic over mogen nemen. Dat wil zeggen dat je voor vragen -over alles- nu voortaan bij mij terecht kan. (:
    Dat geldt natuurlijk ook voor anderen onderwerpen die betrekking hebben op dit topic, zoals naam veranderingen en/of samenvatting. De regels worden misschien nog iets aangepast, dus als je eventuele suggesties hebt, hoor ik deze graag.

    De story is bij deze weggevallen.


    everything, in time

    Abo (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Moest Serena nog op iemand reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    Aboooo

    Liam Drew Anderson

    'Ik hoef niet naar de eerste hulp hoor, Zo hard viel ik niet, alleen mijn knieën doen wat pijn maar daar ben ik aangewend,' Ik knik. 'Goed dan.' Ik kuch even. 'Moest ik je nu nog de eetzaal laten zien of weet je zeker dat je alles kunt vinden. We willen niet dat mensen door het gebouw gaan dwalen en op plekken komen waar we ze niet willen.'

    ~Zijn ze allemaal al bij de sekte? ~


    Shit Could Be Worse.

    Spencer Elle Bellisario
    'Goed dan,' knikt Liam. 'Moest ik je nu nog de eetzaal laten zien of weet je zeker dat je alles kunt vinden. We willen niet dat mensen door het gebouw gaan dwalen en op plekken komen waar we ze niet willen'.
    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Mijn richtingsgevoel is niet heel erg goed dus het is denk ik handiger als je laat zien waar de eetzaal is'. Mijn blik glijdt de gang door en ik zucht zachtjes. Er moet een manier zijn om hier uit te komen. Ik ben niet van plan de rest van mijn leven hier vast te blijven zitten. 'Dus,' begin ik. 'Welke kant moeten we op?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Drew Anderson

    'Welke kant moeten we op?' Vraagt ze als ze zegt dat haar richtings gevoel niet optimaal is. Ik wijs naar links. 'Vanaf de ingang gaan we naar rechts.' Zeg ik terwijl we lopen. 'Je kunt de zaal herkennen aan de grote rode deur.' Leg ik haar uit.

    RockThisShit schreef:
    ~Zijn ze allemaal al bij de sekte? ~


    Ja.(:


    everything, in time