• Okee, ik kom net terug van mijn nicht...

    -ziektopic-

    Ik ging dus deze middag naar mijn nicht, want ze was jarig. Maar ik heb dus Uggs, een Blackberry en een Nickelson jas. Sta ik dus daar met mijn moeder voor de deur, doet mijn nicht open. Ze kijkt me gelijk aan alsof ik afval ben, maar ik besloot me er niks van aan te trekken. Later zat ik met haar en een paar van haar vriendinnen op haar kamer, en word ze ineens kwaad op mij. 'Jij bent echt zo'n arrogant bitch hé, je voelt je gewoon stoer met je Blackberry, Nickelson en uggs.' zegt ze. Maar haar vriendinnen hebben allemaal ook een Nickelson jas, Uggs en blackberry maar tegen hun zegt ze niks.. Ik zeg dus dat ik het alleen draag, en niet eens arrogant of bitchy ben. 'Iedereen die dat draagt is hetzelfde.' zegt ze dan. Ik ging gelijk naar beneden en mocht gelukkig eerder weg van mijn moeder.

    Ik voel me hier nu nog steeds rot over, maarja. Respect als je dit allemaal hebt gelezen...

    Dus, hebben jullie ook familieleden/vrienden die gelijk een oordeel hebben om je kleding ofzo?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    m'n neef... Aan de ene kant kunnen we het goed vinden, maar de volgende x is het weer oh djura dit. Ja je bent een kut wijf.
    Wij hadden een feestje bij hun en we hadden wat drank op, en ik ben dus 14.
    en mijn neef is 17 en me andere neef is 15. En al hun vrienden en vriendinnen waren er dus ook. En we hadden wat drank op en hadden lol. maar dus een van zijn vrienden was een beetje met me aan het flirten gaat me neef helemaal: Ja doe normaal, ze is vet lelijk wijf. Echt een domme hoer ben je djura. Okey aardig johh


    even a white rose has a black shadowx

    Okay, dat is wel heel raar. Bij sommige mensen heb ik dat ook, maar lang niet bij iedereen, en al helemaal niet bij mensen die je hóórt te kennen --'

    Het is echt raar van je nicht. Niets van aantrekken, al weet ik dat dat misschien moeilijk is! Succes!


    Tijd voor koffie.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Intan schreef:
    m'n neef... Aan de ene kant kunnen we het goed vinden, maar de volgende x is het weer oh djura dit. Ja je bent een kut wijf.
    Wij hadden een feestje bij hun en we hadden wat drank op, en ik ben dus 14.
    en mijn neef is 17 en me andere neef is 15. En al hun vrienden en vriendinnen waren er dus ook. En we hadden wat drank op en hadden lol. maar dus een van zijn vrienden was een beetje met me aan het flirten gaat me neef helemaal: Ja doe normaal, ze is vet lelijk wijf. Echt een domme hoer ben je djura. Okey aardig johh


    Oh dat is echt niet normaal --', is er daarna nog iets mee gebeurd, of niet?


    Tijd voor koffie.

    lolwhut? 't is toch je nicht? Eerlijk gezegd geloof ik niet dat ze je alleen arrogant vind om jouw kleren. Want tegen d'r vriendinnen doet ze ook gewoon normaal... :/


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Raar van je nicht om dat te zeggen. Ik vind niet dat je over andermans kledingstijl moet oordelen.
    Het enige wat ik raar zou vinden aan je outfit is dat je een winterjas en uggs in de zomer draagt. Lijkt mij een beetje warm.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Jezus, wat een onzin. Jij moet gewoon dragen wat jij mooi vindt. Wat boeit het nou wat een ander van jouw kleding vindt?
    Ik heb laatst een snapback van obey gekocht, maar daar was mn ma niet zo tevreden over. "Al die buitenlanders dragen dat ook" - aldus mijn moeder?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb ook zo'n slechte band met mijn nicht en neef van mijn vaders kant, maar dat ligt niet aan mij. Met mijn nichten/neven van mijn moeders kant kan ik namelijk wel heel goed overweg. Ik snap dat je er nu mee zit, maar je moet je er niks van aantrekken joh. Er zullen altijd mensen zijn die je beoordelen op hoe je eruit ziet of op iets anders doms, maar die moet je gewoon negeren. Ik hoop voor je dat die nicht van je wat aardiger wordt en anders zou ik er gewoon niet meer naar toe gaan. Problem solved. :')


    Tell me about it, stud.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    comfort in c h a o s

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat zou ook mijn eerste gedachte zijn, sorry.
    Jouw nicht zou echter beter moeten weten.


    everything, in time

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is echt kortzichtig van je nicht, helemaal gezien ze familie van je is en je wel zou moeten kennen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is dus één van de redenen waarom ik m'n familie al jaren lang niet gezien heb. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Bagoly schreef:
    Dat zou ook mijn eerste gedachte zijn, sorry.
    Jouw nicht zou echter beter moeten weten.