• Okee, ik kom net terug van mijn nicht...

    -ziektopic-

    Ik ging dus deze middag naar mijn nicht, want ze was jarig. Maar ik heb dus Uggs, een Blackberry en een Nickelson jas. Sta ik dus daar met mijn moeder voor de deur, doet mijn nicht open. Ze kijkt me gelijk aan alsof ik afval ben, maar ik besloot me er niks van aan te trekken. Later zat ik met haar en een paar van haar vriendinnen op haar kamer, en word ze ineens kwaad op mij. 'Jij bent echt zo'n arrogant bitch hé, je voelt je gewoon stoer met je Blackberry, Nickelson en uggs.' zegt ze. Maar haar vriendinnen hebben allemaal ook een Nickelson jas, Uggs en blackberry maar tegen hun zegt ze niks.. Ik zeg dus dat ik het alleen draag, en niet eens arrogant of bitchy ben. 'Iedereen die dat draagt is hetzelfde.' zegt ze dan. Ik ging gelijk naar beneden en mocht gelukkig eerder weg van mijn moeder.

    Ik voel me hier nu nog steeds rot over, maarja. Respect als je dit allemaal hebt gelezen...

    Dus, hebben jullie ook familieleden/vrienden die gelijk een oordeel hebben om je kleding ofzo?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    + Mijn familie vind mij gothic omdat ik mijn nagels zwart lak. Het zijn allemaal van die preutse mensen die daar altijd wat over te zeiken moeten hebben. >.<

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 15:41 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben juist degene die een oordeel over mijn nichtjes kledingstijl klaar heeft, maar dat komt omdat ze 14 is en zich heel wat vindt (:


    Take risks and conquer your fears.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uggs? Vind ik geen probleem.
    Blackberry? Zolang je maar niet 24/7 naar dat schermpje staart.
    Nickelson jas? Ik vind het echt superlelijk en je lijkt inderdaad meteen een beetje zo'n arrogant modepopje, maar als je aardig bent maakt het me niet zo veel uit. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Eerlijk gezegd vind ik haar een beetje een rare nicht. Wellicht is ze jaloers of wou ze stoer overkomen bij haar vriendinnen. Niets vaan aantrekken, het is je nicht en je hoeft er niet mee in een huis wonen. Laat haar lekker zich druk maken, jij weet dat je niet arrogant of bichy bent!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Om eerlijk te zijn zou ik waarschijnlijk hetzelfde denken als je nicht. Maar daarom zou ik het nog niet zeggen, dat kan echt kwetsen.
    En ja, mijn vriendinnen zijn nogal alternatief, dus wanneer ik in de zomer met een jurkje of rokje aankom krijg ik ook alleen maar vuile blikken van hun.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    Inspiration can hit you any time

    Mensen die ik niet ken, die ik ook niet ga leren kennen en die toevallig voorbijlopen op straat en er zo uitzien, ja, daar zou ik misschien over denken 'zo wil ik er niet bijlopen'. Mensen die ik daarentegen wel ken en er zo bij lopen, daar ga ik niet raar tegen doen. Het gaat immers om de persoon die er in zit.
    BTW, ik heb ook een blackberry. Ja, ik :P!


    Life is hard and then we die

    Maar ik heb dus Uggs, een Blackberry en een Nickelson jas.

    Dan ben jij niet het type waar ik rustig mee kan praten. Ik generaliseer niet graag, maar die meisjes zijn meestal wél hetzelfde.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tja mijn (half) zus was niet blij dat ik een blackberry had. ( Nu heb ik een samsung galaxy s3) en die deed ook verrot. Ik mocht niet pingeb in haar kamer od bijziijn. Deed hrt gewoon vond het onzin.
    En toen had Ij dus uggs en ik had ook een gruwelijke hekels aan uggs ook al lopen ze versxhrikkelijk lekker ;3 dus maakte ik een hrapje en werd ze meteen helemaal gek -..-


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    †

    JUKEB0X schreef:
    Om héél eerlijk te zijn, is dat ook mijn eerste indruk van meisjes met uggs, nickelson en een blackberry. Ik heb dan echt iets zovan; 'buh, die hoef ik niet te kennen hoor.' Maar oké, ik weet ook dat dat verkeerd is, want ze zijn uiteraard niet allemaal hetzelfde. En zij, als jouw nicht, hoort dan toch te weten dat jij niet arrogant bent?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerlijk gezegd snap ik dat ze bevooroordeeld is, want dat zou ik ook zijn. Maar goed, ze heeft dat natuurlijk niet op een erg vriendelijke manier latten merken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.