• En dus download je Slender! Okee lol, m'n neef daagde me uit om het te gaan spelen. Ben benieuwd, iedereen praat er altijd over alsof het heel eng is, dus dat wordt lachen. Gelukkig heb ik mijn kat nog.
    Mensen die het gespeeld hebben? Ik weet het doel van het spel niet eens x'D


    i put the fun in funeral

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dude, I'm your biggest fan! *Worships you* _O_


    Thanks, you have a lovely room


    Do you mean trees?

    Slenderman schreef:
    (...)

    Thanks, you have a lovely room


    Nah, it's a bit boring actually. It's quite empty because I will be moving to another house very soon. With a bigger room! So, more space for you!
    But ehm, can I have your autograph, please? *O*

    Ben ik nu dom omdat ik het niet ken?


    Don't find love. Let love find you.

    Slenderman schreef:
    Looking for me? :D


    Twee? Twee van jullie? D:
    En ja, eigenlijk wel. Aangezien ik onmogelijk meer dan 1 page kan vinden door het constant tegen bomen oplopen en duizend keer dezelfde kamer inlopen, zou 't wat spannender zijn als je ook daadwerkelijk in actie komt ipv me aan te staren (cat)


    i put the fun in funeral

    xTOMMOUGHS schreef:
    Ben ik nu dom omdat ik het niet ken?


    Ja (cat)
    Maar nu ken je het, yay!


    i put the fun in funeral

    Het spel Slender is afgeleid van de Slenderman. Iets of iemand waarin in Amerika redelijk veel geloofd word. Hij wordt neergezet als iemand met een grijs/zwart pak aan en zonder gezicht. Hij zou zomaar voorkomen in foto's of 's nachts als het donker is. (Dat is wat ik ervan weet)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het spel Slender is afgeleid van de Slenderman. Iets of iemand waarin in Amerika redelijk veel geloofd word. Hij wordt neergezet als iemand met een grijs/zwart pak aan en zonder gezicht. Hij zou zomaar voorkomen in foto's of 's nachts als het donker is. (Dat is wat ik ervan weet)

    + Hij leeft vooral in bossen en lokt kinderen naar zich toe. Hij is gigantisch lang en heeft meerdere tentakels. Op deze manier valt hij niet op tussen alle bomen en kan hij rustig zijn slag slaan.
    Volgens sommigen kan hij ook zorgen voor insomnia, amnesia, gigantische hoestbuien en kan je zelfs paranoïde worden.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    + Hij leeft vooral in bossen en lokt kinderen naar zich toe. Hij is gigantisch lang en heeft meerdere tentakels. Op deze manier valt hij niet op tussen alle bomen en kan hij rustig zijn slag slaan.
    Volgens sommigen kan hij ook zorgen voor insomnia, amnesia, gigantische hoestbuien en kan je zelfs paranoïde worden.


    In het spel is hij niet erg lang. Opzich vind ik 'm ook helemaal niet zo eng, 't had net zo goed een beer/eenhoorn/taart kunnen zijn wat mij betreft. Alleen van de geluiden schrik ik x'D.
    IK HEB AL 2 PAGES!


    i put the fun in funeral

    Hoe vaak ben je al doodgegaan?? (A)
    Nou, toen ik het spel speelde met een meisje genaamd Marijn en een meisje genaamd Sarah (hemhem) snapte ik er ook niks van. Kill the faceless bastard met je shotgun! (duivel)


    From these ashes, I will rise

    Audacity schreef:
    (...)

    In het spel is hij niet erg lang. Opzich vind ik 'm ook helemaal niet zo eng, 't had net zo goed een beer/eenhoorn/taart kunnen zijn wat mij betreft. Alleen van de geluiden schrik ik x'D.
    IK HEB AL 2 PAGES!

    Dat komt omdat het spel best wel faalt. x3
    Ze hebben Slendy niet mooi genoeg gemaakt. :c

    FadingSoul schreef:
    Hoe vaak ben je al doodgegaan?? (A)
    Nou, toen ik het spel speelde met een meisje genaamd Marijn en een meisje genaamd Sarah (hemhem) snapte ik er ook niks van. Kill the faceless bastard met je shotgun! (duivel)


    Nog maar 1 keer! Heb ik eindelijk m'n tweede page, staat die dude opeens voor me x]. Ik nog als een gek rondjes rennen, maar dat werkte niet.
    Goh, die Sarah klinkt echt als een heel leuk persoon (cat). Marijn niet (puh). Op de tablet was ik echt vet goed bezig :Y).


    i put the fun in funeral

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Dat komt omdat het spel best wel faalt. x3
    Ze hebben Slendy niet mooi genoeg gemaakt. :c


    Er zit weinig diepgang in het spel (cat). Toch moet en zal ik alle pages halen D:
    En stiekem is slenderman best hawt.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Er zit weinig diepgang in het spel (cat). Toch moet en zal ik alle pages halen D:
    En stiekem is slenderman best hawt.

    Yes, he is badass and sexy. (wbw)

    Lioncourt schreef:
    Ik speelde het! 8D
    Je moet tekeningen verzamelen. Hoe meer je er hebt, hoe leuker het spel wordt!
    Have fun. (wbw)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Meh, hij doet 't niet op zolder :C. Dat wordt slow motion spelen. Elke keer dat ik Slenderman zie en me om wil draaien, maak ik eerst een paar pirouettes, waarna ik recht op 'm afloop. Lol, die kerel zal wel denken x'D.


    i put the fun in funeral