• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Zie je niet op de foto.. niet goed. Heb je ook nog andere posters als 1D?:P Bij mij zie je serieus alleen maar een poster van een paard xD]
    [nog 8 andere op die twee na ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Eleadora? Nala?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ik moest zelf hard mijn best gaan doen om mijn aandacht erbij te houden en niet iets helemaal fout te doen. uiteindelijk lukte het toch.
    "Zal het nu lukken? Anders help ik je wel even. VIjf, zes, zeven, acht." zei ik omdat dat gemakkelijker voor haar zou zijn.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Anders als 1D?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Kan iemand me bijpraten voor dexter?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    SuperMars/Marcell/Man
    Het meisje die hechtte rent ineens weg, met de jongen achter haar aan, en ik vind dat ik het over moet nemen. Ik werk nog netjes de kleine dingetjes af en haal het bloed eromheen zo goed als weg. Uit zijn haren kan ik het natuurlijk niet helemaal krijgen, maar wel een groot deel. Ik werk zorgvuldig en zacht, niet dwingend of pijnlijk. Dat de jongen toch niet kan voelen hoe ik werk maakt me niks uit. De rest kan het nog wel zien. Ook al interesseert dat me ook niet veel. Dus ik ruim alles netjes op als de hechting mooi verzorgd is en kijk dan naar het jonge meisje. "Kun je helpen hem op zijn bed te leggen?"

    Julio Martinéz
    "Te amo también" Fluister ik in haar oor, waarna ik gewoon verder ga met waar ik al mee bezig was. Genieten van haar aanrakingen. De lichte druk, verdeeld over mijn schouders, van haar vingers. Haar tanden zacht in mijn oorlel, haar benen om mijn middel. Maar niet hard, niet klemmend of knellend, dus niet pijnlijk voor de wonden op mijn rug. Elk stukje van haar lichaam tegen me aan, uitgezonderd haar rug. Waar ze op ligt. Maar dat is allemaal nog niks vergeleken bij wat we nu meer doen als toenstraks.


    [Eleadora + Nala?]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 13:19 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Uuhh.. Ik heb geen idee met wie Dexter nu is en waar x)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Uuhh.. Ik heb geen idee met wie Dexter nu is en waar x)]
    [Nala en Sam en ik denk in de luchtschacht]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [Anders als 1D?]
    [Twaalf en 1 reuze poster van wall-e^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ooo, dat! Oké, nu kan ik je wel bijpraten. Ze hebben het eten richting de slaapzaal gebracht en een gedeelte als voorraad in het rooster laten liggen. Toen wilde Sam naar beneden, maar dat werd hem te veel en nu licht hij half bewusteloos op de grond omdat hij met zijn hoofd tegen een bed geknald is. Nala wilde hem hechten maar kon het niet, en toen troostte Ian haar. Daarom heeft Naomi het hechten over genomen. Inmiddels is Marcell er ook al bij gekomen en heeft hem een plaatselijke verdoving gegeven. Na het hechten is Naomi naar de badkamer gerend en Ian ging haar achterna, dus nu zitten Nala en Dexter nog bij Marcell en Sam. Marcell vraagt net hulp aan Nala om Sam op zijn bed te leggen, dus daar kan Dexter ook op reageren.

    Wat voor een andere posters? Waarvan? ^^]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 13:24 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Ooo, dat! Oké, nu kan ik je wel bijpraten. Ze hebben het eten richting de slaapzaal gebracht en een gedeelte als voorraad in het rooster laten liggen. Toen wilde Sam naar beneden, maar dat werd hem te veel en nu licht hij half bewusteloos op de grond omdat hij met zijn hoofd tegen een bed geknald is. Nala wilde hem hechten maar kon het niet, en toen troostte Ian haar. Daarom heeft Naomi het hechten over genomen. Inmiddels is Marcell er ook al bij gekomen en heeft hem een plaatselijke verdoving gegeven. Na het hechten is Naomi naar de badkamer gerend en Ian ging haar achterna, dus nu zitten Nala en Dexter nog bij Marcell en Sam. Marcell vraagt net hulp aan Nala om Sam op zijn bed te leggen, dus daar kan Dexter ook op reageren.

    Wat voor een andere posters? Waarvan? ^^]
    Hungergames, rihanna avril lavinge taylor lautner Wall-e Josh hutcherson twilight Kellan lutz en brunomars


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Twiligggghhtttt (H)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 13:28 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik dans met hem mee en probeer het. het tellen werkt wel. Ik kijk hem af en toe even aan en glimlach. Na een aantal pogingen geef ik het op. 'Ik bak er niks van,' mopper ik en laat me op de grond zakken. Ik ga in een kleermakerszit zitten en sla mijn armen nukkig over elkaar. 'Ik bak er helemaal niks van he?' Ik kijk hem aan en slaak een diepe zucht. Ik zet mezelf alleen maar voorschud met het dansen van streetdance. Ik zou op mijn kont blijven zitten nu.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    [Twiligggghhtttt (H)]
    [Team Edward of jacob??]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque