• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet zo gaan :S]

    Julio Martinéz
    "¿Le parece bien?" Fluister ik zacht, waarna ik voel hoe ze een zuigzoen plek achterlaat als ze mijn huid weer los laat. Ach ja. Iedereen hier weet toch al dat we een stelletje zijn. En iedereen mag ook weten hoeveel ik van haar houd. Alleen de mannen niet, want die kunnen het tegen me gebruiken.. Niet aan denken. Ik concentreer me op een nieuw scala van tintelingen in mijn lichaam, veroorzaakt door Eleadora, als haar handen over mijn schouders gaan. Mijne rusten op haar heupen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    'Kijk me niet zo aan.' Ik bijt op mijn lip en sta heel langzaam op. Eigenlijk stelde ik me aan en deed ik het expres een beetje slechter. Ik had zo vaak op straat jongens streetdance zie dansen. Had twee keer meegedaan, dus ik kon het wel. Opzich. Ik loop naar de geluidsinstallatie en zoek even tussen de nummers. De keer dat ik met hun mee had gedanst was wel een tijd geleden, maar toch. Ik hoor de muziek en begin te dansen. Na een tijdje stop ik. 'Zo gedaan.' Ik ga weer zitten op het bankje en kijk hem aan met een glimlachje. Ik had gewoon precies de danspasjes gedaan als die jongens me geleerd hadden. Die kon ik het beste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke moore

    Ik trok mijn ogen open.
    "Goed , we doen dat lied. Leer me de pasjes en ik maak het voor mezelf moeilijker," zei ik.
    "Gaan we?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleadora Amora Alonso

    "Sí. Usted no sabe la mitad de la multa." fluisterden ze zachtjes terug terwijl ze op haar onderlip beet en een genietend geluidje haar mond verliet. Kleine rode blosjes speelden op haar wangen terwijl haar bruine haar als een waaier open lag op de grond. Eleadora drukten zich dichter tegen hem aan terwijl ze zachtjes in zijn oorlelletje beet en uiteindelijk de huid van zijn nek, hals, en wang beroerden om vervolgens haar lippen na een lange tijd weer op de zijne te drukken. Zachtjes en teder.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Moet gaan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Moet gaan]
    NNEEE nog 1 reactie!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dexter Levi Loover

    Ik had me tot nu toe nog stil gehouden. Ik zag Nala proberen Sam op het bed te leggen.
    "Moet ik helpen?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Gotta go :S]

    Julio Martinéz
    "Entonces es bueno" Fluister ik tegen haar lippen, zacht, maar zo hard dat Eleadora het nog kan horen. Daarna verbreek ik de kleine ruimte die tussen onze lippen in zat door mijn lippen op de hare te drukken, waarna ik mezelf iets minder hard opdruk en mijn gevoel weer wat laat opspelen. Meer toegeef aan de tintelingen, het verlangen, het gevoel..


    Stop acting normal. It gets bored.

    SuperMars/Marcell/Man
    "Graag" Zeg ik zacht, waarna ik de jongen even vragend aankijk en dan geef ik wat instructies wie waar moet gaan staan, zodat we de jongen het makkelijkst op het bed kunnen tillen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Weer ontsnapte een klein geluidje aan Eleadora haar mond terwijl ze zachtjes en voorzichtig met haar handen over zijn rug streelden. Eleadora drukten een spoor van tedere en enkele kusjes in de huid van zijn nek, terwijl ze zachtjes omrolden waarna ze op zijn schoot zat terwijl Julio met zijn schouders tegen de muur aan zat, niet willend dat ze zijn rug zeer zou doen. Eleadora beroerden elk stukje huid van zijn borstkast terwijl ze langzaam haar heupen bewoog, naar een opvoerend tempo.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik leef weer :Y) zit in de auto op weg naar huis ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik weet niet wat er allemaal gebeurd en wat er met mr aan de hand is. Ik ben alleen weg gestopt met huilen. Ik weet niet meer waar ik ben, wie er is. Ik heb zelfs moeite met mijn eigen naam te onthouden. Ik probeer zo hard om niet in het zwart te vallen. Maar het lukt me gewoon niet. Ik kan het niet volhouden. Maar het moet. Ik weet niet voor wie, maar wel voor iemand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Ik kan het proberen,' zeg ik iets onzeker. Ik sta langzaam op en loop naar hem toe. Moest ik hem serieus streetdance dingen leren? 'Eh...' Ik bijt op mijn lip en denk even na. Eigenlijk danste ik gewoon wat me geleerd was zonder na te denken. Ik kijk hem aan en schraap even mijn keel. 'Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. Kan je het niet gewoon nadoen? Volgens mij is het voor jouw niet zo moeilijk...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Sure," zei ik en keek haar verwachtingsvol aan.
    "MAAR ik wil eerst het eerste pasje dat ik je geleerd heb nog eens zien!" riep iik vrolijk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'O echt niet.' Ik loop alweer richting het bankje. 'Die is te moeilijk. Ik doe alleen dat andere.' Ik kijk om en kijk hem vastbesloten aan. Inmiddels ben ik bijna bij het bankje. De muziek galmt nog steeds door de zaal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne