• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga slapen, sorry, weltrusten! X En veel plezier op kamp Jaims!!! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Marcell zegt dat ik me echt moet concentreren. Ik sluit mijn ogen en probeer de bonkende koppijn weg te denken. Maar denken doet ook pijn. Ik voel overal pijn. 'Nee,' zeg ij dan. En dan bedoel ik nee er komt niets. Ij krijg namelijk ook geen enkele ingeving. Ik slik een keer. 'Kan ik niet gewoon naar huis?' vraag ij dan met gesloten ogen.

    [Daar leef ik voor Noowwii :Y)]


    Marcell/Man
    Dat de jongen geen 'nee' heet snap ik ook nog wel. Dus ga ik ervanuit dat hij zijn naam niet meer weet. Waar ik totaal niet blij van word. Hij zou het voor zijn eigen bestwil moeten weten.. Maar dat kan nog komen. Voor een Collega er achter komt dat de jongen niks meer weet.. Dan vraagt hij of hij niet naar huis mag. En dat vind ik weer wel heel erg positief. Hij weet dus nog wel dat hij niet thuis-thuis is. En dat is toch al iets. Want als hij zich alles vanaf de ontvoering kan herinneren moet het goed komen. Tenzij hij heel zijn talent is kwijt geraakt.. "Dat gaat niet" Zeg ik dus maar. "Je zit hier nog wel een tijdje" Tot je niet meer voor ons werkt..

    [Shaaaisaa, net te laat. Maargoed.. Het is wel een sport om jou voor het blok te zetten :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 23:34 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat doen we nu met Marcell/Nala/Josh? Nu Les en Sam een beetje stilliggen..
    Nouwja, denk er maar gewoon over na ofso, ik ga ook pitten. Xx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Believe me, je zet me niet voor het blok Noowwii :P dat ga ik wel bij jou proberen :'D]

    Geen idee :Y)
    Mijn hoofd bonkt nog steeds, maar ik ben wel aanspreekbaar. 'W-waarom kan ik niet naar huis? Waar dat dan ook mag zijn,' zeg ik dan. Dat weet ik namelijk ook nog niet. Ik weet namelijk helemaal niets meer. Behalve dat die man Marcell heet en dat meisje Nala blijkt te heten. Ze heeft mijn hand nog vast dus die trek ik voorzichtig terug, mijn hand. Ik vind het raar dat ik hier ben. In iets wat op een soort slaapzaal lijkt. Met hier en daar andere mensen. Ik kan het nog steeds niet echt bevatten. Hoe moet ik nou weten hoe ik heet? Dat weet ik niet, simpel. Ik sluit even mijn ogen als de pijn in mijn hoofd erger wordt. Wat was er ook alweer mee gebeurd? Oja, die man zei dat ik gevallen was. 'Mijn hoofd, meer pijn,' zeg ik zacht en kermend van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat doe je al genoeg :Y)]

    Marcell/Man
    "Oejj" Mompel ik. Dus toch de ziekenzaal. Daar kan zijn hoofd genezenen dan moeten we kijken wat hij nog weet. Nu kan het nog een reactie op de klap zijn. "We gaan je naar de ziekenzaal brengen. Daar krijg je iets wat je helpt met slapen zodat de pijn weggaat. Maar je mag ook al zelf slapen" Zeg ik tegen de jongen. Hij moet namelijk zelf weten wat er met hem gaat gebeuren, zodat hij niet tegensputtert als het zwart hem mee wil nemen. Vervolgens richt ik me op het meisje. "Ik ga even een brandcard achtig ding halen zodat we hem veilig kunnen verplaatsen. Blijf jij bij hem? Oja, en maak het niet te druk" Ik wacht haar antwoord niet af en loop de slaapzaal uit.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    'Luke je laat dat,' Zeg ik streng en grijns even. 'Maar serieus. Je kietelt me niet.' Ik draai mij rug naar hem toe en sluit mijn ogen. Ik haal even een hand door mijn haar en glimlach. Dan open ik mijn ogen weer en kijk de zaal rond.


    Luke Moore
    "Wat? Volgens mij heb ik dat niet verstaan grijnsde ik. ik vroeg me af op ze de hint zou begrijpen. Ik kwam dichterbij en was nieuwsgierig naar haar reactie.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Dan ben je echt doof,' zucht ik en blijf lekker liggen. Even wacht ik, dan draai ik me vliegensvlug om. Ga op hem zitten met mijn benen aan weerszijden van zijn lichaam en klem zijn armen boven zijn hoofd. 'Jammer.' Ik grinnik en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik vertrek nu, dus neem hem maar mee ^^ dan zijn we van Hem af]

    [Doeeeeiii xxxx]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik pak zijn hand en ga staan.'En veeg wat tranen ruw weg en glimlach waterig naar hem. 'Nee, we waren gewoon beide niet aan het opletten en je hoeft niet te blozen ik doe je niks.' zeg ik dan en glimlach even moeilijk en kort komt er een snik uit mijn mond en veeg weer wat tranen weg en glimlach dan weer waterig naar hem..


    Dexter Levi Loover

    "Nee, nee, maar ik doe dat altijd. Ik haat het.," zeg ik tegen haar. Zomaar.
    "En wat is er met jou? Je ziet ook niet bepaald vrolijk uit."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luke Moore


    "Awh, wacht maar. Ik krijg jou nog wel," zei ik en wees naar haar.
    "En hoe lang denk je nog zo blijven te zitten, want ik vind het wel comfortabel," grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:32 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik glimlach weer moeilijk. 'Maak je maar geen zorgen om mij, het gaat wel.' dat laatste mompel ik zacht en kijk hem dan aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik kan de foto niet aanklikken:(]

    Amy Michels

    'Mmm.' ik lach en druk een kus op zijn lippen. 'Dan ga ik maar van ke af.' Ik ga weer naast hem liggen, maar wel lekker dicht tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen in zijn nek. 'Maar me niet kietelen hè?'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Natuurlijk niet, ik vroeg me gewoon hoe goed je was in hints," grijnsde ik en drukte nu een kus op haar lippen.
    "Ik hou van je."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque