• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Een traan loopt nu over mijn wang en ik sta op en loop de badkamer uit en loop meteen door naar een van de danszalen. Ik moest daar weg, ik deed hem zoveel pijn hiermee en dat wil ik niet. Ik draai de deur dicht en loop naar de stereo toe en zet de muziek hard aan en begin met dansen, iets wat in nu hard odig heb. Even niet denken, verstand op nul en daarna zal ik wel gaan nadenken over mijn gevoels. Terwijl ik op mijn beste dans blijven nog steeds de tranen over mijn wangen lopen, ik kan het gewoon niet vergeten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij laat me weer op de grond zakken maar ik sta nog wel tegen de muur aan. Ik lach om wat hij zegt. Als hij me weer zoent bijt ik op zijn onderlip, zacht. Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij het nog eens doet. Ik ben toch wel trots op mezelf dat ik het volgehouden heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Zodra ze weg is stromen de tranen over mijn wangen. Ik sla tegen de muur aan en laat me onderuit zakken. Ik grijp mijn haar vast en trek mijn knieën op. Had ik nu wel iets goeds gedaan? Was ik haar nu niet kwijt? Had ik het nu eigenlijk uit gemaakt? Ik ram nog een keer tegen de muur en trap er dan ook tegen aan. Zo ga ik een tijd door, maar laat me dan uitgeput tegen de muur vallen. Mijn ogen zijn gesloten en tranen stromen geluidloos. Was ik haar nu kwijt? Ik was bang van wel. Een snik rolt over mijn lip. Nog nooit heb ik zo erg gehuild en me zo gebroken gevoeld. Ik trek aan mijn haar en schreeuw gesmoord. Ik tril en voel me niet lekker. Wat had ik gedaan? Een goede actie? Of een slechte?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Er was een hoop bedrijvigheid in de slaapzaal. Ik zag Sam met zijn ogen gesloten op een bed liggen en al de rest er rond. Een meisje van rond de dertien een van die venten en verderop nog een nieuwe ook met zijn ogen gesloten, maar duidelijk nog wakker. Ik zag Amy weglopen en ik loop haar zachtjes achterna en ga naast haar zitten. Ik volg haar blik en zie dat ze naar de man kijkt.
    "Wat is er met hem?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Als ik een lange tijd gedanst heb en helemaal uitgeput ben en bijna neerval laat ik me tegen een muur naar beneden glijden en het lijkt alsof de tanen nog steeds niet op zijn. Ik trek mijn knieen op en de tranen blijven maar over mijn wangen lopen en merk dan dat alles om me heen zwart word en ik langzaam op de grond val en in een erg onrustige slaap val terwijl de tranen in mijn slaap nog steeds over mijn wangen blijven lopen.

    [Je kan Ian naar de danszaal laten komen en dan kom je Naomi toevallig daar tegen half inslaap, heb je ook wat te doen. :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    'Niks,' fluister ik. 'Ik vertrouw hem niet. Hij is van hier.' Ik kijk Luke aan. 'Ik vraag me af wat hij in onze enige vrije plek doet. De plek die nu dus niet meer zo vrij is.' Ik kijk Luke aan en glimlach even. Ik ga op mijn bed liggen. 'Wat is er allemaal gebeurd in de tussen tijd,' fluister ik en kijk Luke vragend aan. Ik glimlach naar hem en trek hem naast me. Ik nestel me tegen hem aan en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij laat me weer op de grond zakken maar ik sta nog wel tegen de muur aan. Ik lach om wat hij zegt. Als hij me weer zoent bijt ik op zijn onderlip, zacht. Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij het nog eens doet. Ik ben toch wel trots op mezelf dat ik het volgehouden heb.


    Joshua

    Ik haal mijn lippen weer van de hare af en grijns en loop iets naar achter waardoor ze niet meer tegen de muur staat. 'Wat nu?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik knik gewoon even. Natuurlijk snap ik het niet, maar goed...
    Mijn ogen gingen onbewust even naar de wonden op mijn armen. Ja... die waren goed kut... Ze zouden nooit verdwijnen. Net als de littekens op mijn ziel...
    Nee, mijn ziel was al zo gehavend dat hij bijna niet meer te herkennen was als dat van een meisje van dertien.
    "Jij straft ook..." ik was het even vergeten. Het was geen vraag, gewoon een vaststelling. "Waarschijnlijk verkracht je de meisjes ook..." mompelde ik.
    "Ik snap niet waarom ik je zo plots vertrouw... Ik ben vast gewoon naïef... Ligt aan mijn leeftijd zeker." mompelde ik.


    Marcell/Man
    "We straffen alleen als dat terecht is" Zeg ik. Ik ga niet in over de opmerking van het verkrachten. Ik verkracht zo min mogelijk. Dat is discriminatie, aangezien de jongens niet verkracht worden, kúnnen worden, en de meiden wel. Als je dat dan ook doet discrimineer je dus eigenlijk om het meisje-zijn. Aangezien alle Collega's hier mannen zijn. En dat is triest. "Ben jij verkracht?" Flap ik er dan toch uit. "Sorry. Geef maar geen antwoord"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "ik zou het niet weten, niet veel goeds allessinds, en ik weet niet waarom die vent hier staat maar het is freaky." zeg ik en denk dan dat die gast die ik. Oh ohw, tears are coming.
    "need a hug," zeg is waterig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik sta niet meer tegen de muur aan en Josh vraagt wat nu. Ik haal mij armen rond zijn nek vandaan en kijk hem aan met een lachje. 'En nu heb ik gewonnen en wil ik horen hoe geweldig dat wel niet van me is,' zeg ik met een grijns. Ik zet een stap in zijn richting. Ik leg mijn hand op zijn borstkas. 'Ik heb je namelijk wel kunne weerstaan...' ik zwijg heel even. 'Dat is je zeker nog nooit overkomen?' en ik duw hem zacht achteruit met mijn hand en ik blijf zelf staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik staar levenloos voor me uit. Tranen stromen nog steeds stilletjes. Alleen al als ik haar zou zien... Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Ik had geen zin meer in wat dan ook. Ik wilde niet bewegen, ik wilde hier niet weg, ik wilde naar huis, ik wilde slapen, ik voelde me misselijk en had gewoon zin om mezelf pijn te doen of mezelf terug te zoeven in de tijd. Het was misschien wel beter als ik Naomi nooit had ontmoet. Dan had ik me nooit zo gebroken gevoeld. Ik zwijg en slik de brok in mijn keel door. Ik kijk weer om me heen. Iemand zal maar binnen komen. Die zou gelijk gillend wegrennen. Waarschijnlijk zie ik er uit als een monster en zo heb ik me ook gedragen. Ik zucht, maar blijf liggen. Heel langzaam loop ik overeind. Ik duw de deur open en slenter. Ik staar voor me uit, maar weet niet wat ik zie. Ik lijk wel een zombie, maar het doet me weinig. Ik open een willekeurige deur, weet ik veel welke. Ik scan even de ruimte. Mijn blik blijft op een liggend slapend mens hangen. Al hoewel. mens... Naomi. Automatisch stromen tranen weer. Even blijf ik naar haar kijken. Ze ziet er ook niet echt geweldig uit. Ik draai me om en slenter weer als een zombie de kamer uit. Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en loop zo door. Waarom zou ik nog willen leven? Waarschijnlijk zijn mijn echte ouders dood. Is het daarboven voor mij niet veel leuker? Daar had ik mijn 'zusje', waarschijnlijk mijn ouders, mijn opa en oma. De mensen die om me gaven. Hier had ik niemand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Ja, kom hier.' Ik sla mijn armen om hem heen en kruip dicht tegen hem aan. Ik begraaf mijn gezicht tegen zijn blote borstkas en druk daar een kusje. Ik snuif zijn geur op en glimlach. Dit voelde goed. Zo goed... Ik ga met mijn hand over zijn rug en sluit mijn ogen. Zo kon ik wel uren blijven liggen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wowowowowowow.. Het is NIET de bedoeling dat die mensjes zelfmoordpogingen gaan doen o_0
    Anders moeten ze in een cel :Y) Of ze gaan inzien waarvoor ze daar zijn.. Ian gaat wel de goede kant op. Sorry XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Ik hield van Amy's knuffels. Ze ging altijd tegen mijn borstka liggen en nestelde zich daar.
    "Bedankt," zeg ik tegen haar.
    "Zou je het heel erg vinden als ik even ga kijken bij die gasten. Je kan aan die nieuwe vrage wat er gebeurd is of hier op me blijven wachten en sleeping beauty spelen," zeg ik met een wenkbrauwwiebel en wachtte op antwoord.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik schrik wakker. Nachtmerrie. En kijk de zaalrond en zie dat de deur openstaat, had ik die niet dicht gedaan? Ik sta moeizaam op en kijk in een van de grote spiegels. Ik zie er vreselijk uit, vermoeid, moe en opgedroogde tranen zitten nog steeds op mijn wagen. Ik zucht en slenter e zaal uit geen idee waarheen. Maar zie dan Ian lopen en sla snel een andere gang in en weer stroomt er een traan over mijn wang.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp