• Het nieuwe album komt uit op mijn verjaardag. That's going to be the most amazing day of my life <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Haha, grappig(:


    Food.

    Haha, nice!(krul)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Altijd leuk als artiesten iets uitbrengen op je veraardag :]

    Vorig jaar releasde U-KISS, een groep die ik leuk vind, een videoclip en album op mijn verjaardag :] En dit jaar G-Dragon uit BIGBANG~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wanneer ben je dan jarig? Ben ik de enige die me dit af vraagt?

    Maar dat is wel gaaf, dat het album op je verjaardag word uit gebracht. Het lijkt dan een soort van verjaardags cadeautje.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:14 ]


    Physics is awesome

    Dat is altijd leuk, haha. Op mijn verjaardag werd de titel van Live While We're Young bekendgemaakt, en dat vond ik al leuk, haha. Moet je nagaan hoe leuk dat van jou is :')

    Oh, dat is leuk! :D
    Er gebeurt nooit iets bijzonders op mijn verjaardag.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben eens naar ATL geweest op mijn verjaardag. Was eigenlijk best wel leuk. Altijd leuk als een band iets op je verjaardag doet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan weet je al gelijk een cadeau (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oczy schreef:
    Wanneer ben je dan jarig? Ben ik de enige die me dit af vraagt?

    Maar dat is wel gaaf, dat het album op je verjaardag word uit gebracht. Het lijkt dan een soort van verjaardags cadeautje.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Fainthearted schreef:
    Oh, dat is leuk! :D
    Er gebeurt nooit iets bijzonders op mijn verjaardag.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Fainthearted schreef:
    Oh, dat is leuk! :D
    Er gebeurt nooit iets bijzonders op mijn verjaardag.


    26 - 02 - '16

    Fainthearted schreef:
    Oh, dat is leuk! :D
    Er gebeurt nooit iets bijzonders op mijn verjaardag.


    Don't find love. Let love find you.

    Nah, mijn verjaardag is niet zo interessant. Alleen met m'n geboorte was de elfstedentocht, wat ik dan wel weer leuk vind, hehe. :3

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:35 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oczy schreef:
    Wanneer ben je dan jarig? Ben ik de enige die me dit af vraagt?

    Maar dat is wel gaaf, dat het album op je verjaardag word uit gebracht. Het lijkt dan een soort van verjaardags cadeautje.

    9 november.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    9 november.


    Dan kan ik hem misschien vragen voor mijn eerste rapport (als ik nu nog een rapport heb) of anders zelf kopen. Maar ik neem aan dat hij niet op die datum in Nederland uit komt of juist wel?


    Physics is awesome