• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Misschien vanavond al en anders morgenavond, aangezien ik de hele dag moet werken, hahaha. (:


    Oehh, ik hoop vanavond al :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whittemore schreef:
    (...)
    Misschien vanavond al en anders morgenavond, aangezien ik de hele dag moet werken, hahaha. (:


    Pff, als ik dat maar aan kan. Haha.

    Ik heb vandaag ook mijn sollicitatie formulieren ingeleverd dus hopelijk kan ik over een tijdje zeggen dat ik medewerker ben bij de AH. Haha. Zal gezag wekken :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    Misschien vanavond al en anders morgenavond, aangezien ik de hele dag moet werken, hahaha. (:

    Ik hoop vanavond, kan echt niet wachten (:

    Mombasa schreef:
    (...)

    Pff, als ik dat maar aan kan. Haha.

    Ik heb vandaag ook mijn sollicitatie formulieren ingeleverd dus hopelijk kan ik over een tijdje zeggen dat ik medewerker ben bij de AH. Haha. Zal gezag wekken :'D

    Ik hoop dat je wordt aangenomen Deem (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik hoop dat je wordt aangenomen Deem (:


    Hahaha. Dat hoop ik ook. Ze zochten mensen dus dat is positief maar ik kan alleen in de weekenden dus dat zullen ze wel niet leuk vinden :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Hahaha. Dat hoop ik ook. Ze zochten mensen dus dat is positief maar ik kan alleen in de weekenden dus dat zullen ze wel niet leuk vinden :')

    Daar zullen ze heus wel rekening mee houden
    Toen ik nog bij AH werkte, werkte ik doordeweeks ook wel eens, van 5 tot 8
    Vrijdag altijd tot half 8, terwijl hij op vrijdag altijd tot 9 uur open was :Y)

    OMYGOD LOL. Ik heb in twintig minuutjes een hoofdstukje van ongeveer 800 woorden geschreven. Dus ik zal hem even uploaden!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    OMYGOD LOL. Ik heb in twintig minuutjes een hoofdstukje van ongeveer 800 woorden geschreven. Dus ik zal hem even uploaden!!!

    Yeah, Go Amy !!! (:

    Whittemore schreef:
    OMYGOD LOL. Ik heb in twintig minuutjes een hoofdstukje van ongeveer 800 woorden geschreven. Dus ik zal hem even uploaden!!!



    Whaaaaa! Excited!!


    @Charissa; I hope so. De vorige keer hoorde ik niets van ze, een beetje vreemd. Ze bellen je normaal zelfs om je af te wijzen. Maar ja, ik heb er in ieder geval 'zin' in, in de vorm dat ik ga werken voor mijn geld :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)


    Whaaaaa! Excited!!


    @Charissa; I hope so. De vorige keer hoorde ik niets van ze, een beetje vreemd. Ze bellen je normaal zelfs om je af te wijzen. Maar ja, ik heb er in ieder geval 'zin' in, in de vorm dat ik ga werken voor mijn geld :Y)

    Bij mij belde ze nooit
    Ze belde alleen als ik aangenomen was
    Dus als ik niks hoorde, dan was ik afgewezen

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:56 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Bij mij belde ze nooit
    Ze belde alleen als ik aangenomen was
    Dus als ik niks hoorde, dan was ik afgewezen


    Haha. Bij ons schijnen ze ook te bellen als je afgewezen wordt. Maar hoevaak heb jij daar dan fomulieren ingeleverd? Want ik heb geen zin om dat om de drie maanden te doen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Bij ons schijnen ze ook te bellen als je afgewezen wordt. Maar hoevaak heb jij daar dan fomulieren ingeleverd? Want ik heb geen zin om dat om de drie maanden te doen :')

    Toen ik 16 was had ik een formulier ingeleverd bij AH, toen kon ik op gesprek en dan zouden ze bellen, nooit wat gehoord
    Toen paar maanden later heb ik een formulier bij Plus ingeleverd, daar vroegen ze alleen wanneer ik kon beginnen haha
    Toen ik 17 was heb ik weer een formulier bij AH ingeleverd, toen werd ik uitgenodigd voor een selectiedag
    En toen was ik dus aangenomen bij AH, in de eerste instantie niet de locatie waar ik wilde, maar ik heb het enorm naar mijn zin gehad vandaag

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Toen ik 16 was had ik een formulier ingeleverd bij AH, toen kon ik op gesprek en dan zouden ze bellen, nooit wat gehoord
    Toen paar maanden later heb ik een formulier bij Plus ingeleverd, daar vroegen ze alleen wanneer ik kon beginnen haha
    Toen ik 17 was heb ik weer een formulier bij AH ingeleverd, toen werd ik uitgenodigd voor een selectiedag
    En toen was ik dus aangenomen bij AH, in de eerste instantie niet de locatie waar ik wilde, maar ik heb het enorm naar mijn zin gehad vandaag


    Oké, nou ja, ik kan er toch niet zo veel meer aan doen. Afwachten maar :Y)

    En Amy, het is echt helemaal geweldig <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is echt super Amy (:

    En nu ga ik The Amazing Spiderman kijken :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy, ik ga nu meteen kijken!

    + mijn nieuwe drumleraar is officieel hottie verklaard! :9~



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The truth may be orange!