• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb gister over mijn lijk gekeken op BNN, wat een heftig programma zeg jeetje.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik kijk serieus nooit naar BNN, alleen vroeger voor de Lama's

    Bonjour!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helleu Deem(flower)


    ~

    Bonjour Deem (:

    Haha, Charissa. Jij hebt dat topic ook gezien van 2012. Echt te grappig, dat kind :'D Helemaal paranoïa.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Haha, Charissa. Jij hebt dat topic ook gezien van 2012. Echt te grappig, dat kind :'D Helemaal paranoïa.


    Geef link:$ Ik wil ook zienxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Geef link:$ Ik wil ook zienxD


    Staat tussen actieve topics.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeeeezzz dat kind word helemaal gek ofzo:S


    ~

    Mombasa schreef:
    Haha, Charissa. Jij hebt dat topic ook gezien van 2012. Echt te grappig, dat kind :'D Helemaal paranoïa.

    Echt he haha
    In 2000 zou de wereld ook vergaan, en we zijn er nog steeds

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Echt he haha
    In 2000 zou de wereld ook vergaan, en we zijn er nog steeds


    DaaromxD en voor wij geboren waren ook al. Nou de laatste keer dat ik zag leven we nog steeds op de wereld;)xD


    ~

    Hoe was jullie dag? ;3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Echt he haha
    In 2000 zou de wereld ook vergaan, en we zijn er nog steeds


    En al vergaan we in 2012. Wat dan nog? Wat wilt ze er tegen doen? Haha. Ze is echt helemaal paranoïa met al d'r theoriën.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ephesus schreef:
    Hoe was jullie dag? ;3


    Met veel harde wind, regen en kou;)


    ~

    Mombasa schreef:
    (...)

    En al vergaan we in 2012. Wat dan nog? Wat wilt ze er tegen doen? Haha. Ze is echt helemaal paranoïa met al d'r theoriën.


    In dat geval ben ik heel erg blij dat ik jullie heb ontmoet en een hele mooie tijd heb gehad met mijn geliefde Sami_O_xD


    ~