• Klik

    Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik vond dit best freaky.
    Vanochtend zijn er dus twee trams in Den Haag op elkaar gebotst.
    Tram 9 en 11.
    Rond het tijdstip dat de vliegtuigen het World Trade Center invlogen.
    Hoe toevallig is dat?
    Hebben jullie het ook al gehoord en wat denken jullie ervan?


    Tell me about it, stud.

    Whut. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja, zag het op een topic, ik vind het echt creepy. Het is puur toeval, daar ben ik van overtuigd, een tram die botst is heel moeilijk te veroorzaken, laat staan te organiseren. Maar het toeval is gewoon eigenaardig fout met de dag, tijd en situatie. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik vind het echt creepy, al denk ik niet dat het gepland was. Dat is haast onmogelijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat is best wel heel erg freaky... ._.
    Net zoals dat de aardbeving en tsunami in Japan op 3/11 was, vandaag dus precies anderhalf jaar geleden.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Creepy D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Svenka schreef:
    Ja, zag het op een topic, ik vind het echt creepy. Het is puur toeval, daar ben ik van overtuigd, een tram die botst is heel moeilijk te veroorzaken, laat staan te organiseren. Maar het toeval is gewoon eigenaardig fout met de dag, tijd en situatie. D:


    Ja, dat had ik er gepost. :')
    Ik heb maar een apart topic gemaakt, omdat het daar wat off-topic was.
    Ik geloof ook inderdaad niet dat het expres veroorzaakt is op de een of andere manier, maar het is wel heeeeeeel toevallig.


    Tell me about it, stud.

    Gewoon een ongeluks dag. D:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ANNEBOLEYN schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik er gepost. :')
    Ik heb maar een apart topic gemaakt, omdat het daar wat off-topic was.
    Ik geloof ook inderdaad niet dat het expres veroorzaakt is op de een of andere manier, maar het is wel heeeeeeel toevallig.


    Heel toevallig, maar niet gepland. I refuse to believe, het zou absurd zijn. Of je bent een een masochist en een incopetente klootzak als je zoiets plant waarbij mensen om het leven hadden kunnen komen of zíjn om het leven gekomen. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woahh dat is best wel eng ;o
    Maar het kan nooit gepland zijn ofzo, dat geloof ik niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is inderdaad raar. Pff, alsof er nog niet voldoende materiaal was voor complottheorieën. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn vader vertelde het en toen zei hij ook er zijn 36 gewonden, 3 keer zes oftewel 666 het getal van de duivel. Maar dat vind ik ver gezocht en ik geloof dat het toevallig is, ook al is het wel heel toevallig.


    Physics is awesome

    Mijn moeder zei hetzelfde.
    'WUT. tram 9 en 11 op 9/11. Eng"

    Oh kijk, deja vu, ik zie het hier nog een keer. :')

    En ik zal ook op het nieuws een bus hier in Eindhoven een ongeluk gehad, en nog een zelfmoordaanslag ergens in Afganistan of zo.

    Freaky!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oké, het is wel heel toevallig maar dat komt meer door de nummers van die trams. Ongelukken gebeuren dagelijks, kom op, het is niet specialer dan op 9/10 of 9/12.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nou, het is wel iets, dat het erg toevallig is, Maybe is er een terroristische aanslag op nederland, NOO WE'RE GONNA DIEE!


    even a white rose has a black shadowx