• Ik was al een tijdje aan het sparen voor een nieuwe telefoon en natuurlijk had ik er ook wel eentje op het oog, haha. Mijn oude telefoon is nu meer dan 2 jaar oud, maar dat is niet echt een probleem. Dat is voor mij dat hij Android 4.2 heb en ik voor iets dat ik graag wil, 4.4 nodig heb. Er kwam maar geen update voor mijn oude telefoon en uiteindelijk heb ik dus maar besloten om dan een nieuwe te kopen. Vorige week dinsdag heb ik hem besteld in China en vandaag kwam hij dus aan! Hehe, nu ben ik dus heel blij, want hij is roze. Mijn zusje heeft precies dezelfde besteld, maar dan in het groen. 8D Het is een Xiaomi Redmi 2S pro en het was 155 euro in totaal. Hieronder vind je de foto's. ;3





    Hebben jullie nog een nieuwe telefoon op het oog, of hebben jullie net een nieuwe gekocht?


    Your make-up is terrible

    Hij is zo cute! Hebben! :Y)


    The truth is out there.

    Ik wist nog voordat ik het topic aanklikte dat het over jouw telefoon zou gaan.

    Hij is sooooo pink.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ehehehe, ik verbaasde me er al over dat je hier geen topic over aanmaakte, zo enthousiast was je er over ^^

    Gayle schreef:
    Ik wist nog voordat ik het topic aanklikte dat het over jouw telefoon zou gaan.

    Hij is sooooo pink.


    This c:
    Veel plezier ermee!


    26 - 02 - '16

    Mooie roze kleur. Veel plezier met je nieuwe telefoon!


    16 - 09 - '17

    Ik heb sinds een maand of wat een nieuwe Motorola. Jouw GSM ziet er very fancy uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gayle schreef:
    Ik wist nog voordat ik het topic aanklikte dat het over jouw telefoon zou gaan.

    Hij is sooooo pink.


    ^ Dit. Ik vind je telefoon echt, geweldig! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha leuk! Kwam die ingepakt in bloemetjespapier aan? (Foto 1, die ik niet snap)


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Haha leuk! Kwam die ingepakt in bloemetjespapier aan? (Foto 1, die ik niet snap)


    yap. 8D


    Your make-up is terrible

    Geweldig die kleur! :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Epiphanies schreef:
    Hij is zo cute! Hebben! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh my god, dat is zo leuk. Geweldig.
    Ik heb nu bijna een maandje een Sony Xperia.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mooie, nieuwe mobiele telefoon! Wel handig dat je zusje hem in een andere kleur heeft. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel megapixel de camera heeft.

    Van mij zelf moet ik het nog een tijdje doen met de mobiel die ik nu heb. Maar als hij het echt gaat begeven dan ga ik weer op zoek dan waarschijnlijk op zoek naar een telefoon die een 16 megapixel camera heeft.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 18:24 ]


    Physics is awesome

    Terrell schreef:
    Oh my god, dat is zo leuk. Geweldig.
    Ik heb nu bijna een maandje een Sony Xperia.


    ^ Same! Maar het is nu al 2 maandjes, en een Sony Xperia Z3.

    Ik heb nog nooit van het merk gehoord; maar hij ziet er wel awesome uit!
    Ik heb sinds april een Samsung Galaxy S6 *O*.


    I don't understand that reference. - Castiel