• Ik ben me vandaag wezen inschrijven voor een eigen huis, wat pas vanaf je 18e kan. Maar als je reageert op een huis is de persoon met de langste inschrijftijd degene die als eerst mag kijken en beslissen of hij/zij het wil, daarna gaat het naar de tweede enzovoorts.
    Maar de overheid wil de woningmarkt omhoog schoppen, door middel van jongeren, maar zo krijgen jongeren toch nooit de kans op een eigen huis?
    Want ik wil heel graag op mezelf, en binnenkort heb ik daar ook het geld voor, maar dan kom ik dus nog niet in aanmerking omdat ik zo kort sta ingeschreven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tja, de overheid is nu eenmaal krom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De overheid faalt sowieso als de tering.


    No growth of the heart is ever a waste

    Helaas zijn er meer mensen met dat probleem. Er zijn mensen met een urgentiebewijs en als je in een gewilde gemeente woont dan heb je inderdaad enorme wachtlijsten.


    Life is hard and then we die

    Wacht hoor.
    Dus, ze willen de woningmarkt omhoog schoppen door jongeren, maar de jongeren krijgen geen kans op een woning omdat de ouderen er al langer op staan - ofzo?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tja, zo is de overeid nu eenmaal heleaas..

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:19 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Old news, old news...i already knew the government sucks...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUKKELxDING schreef:
    Helaas zijn er meer mensen met dat probleem. Er zijn mensen met een urgentiebewijs en als je in een gewilde gemeente woont dan heb je inderdaad enorme wachtlijsten.

    Dat. Sorry meiske, door die urgentiegevallen (gescheiden tienermoeders en asielzoekers) mag jij langer op je huisje wachten. Hulde aan verkracht Nederland!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Neelsel schreef:
    Wacht hoor.
    Dus, ze willen de woningmarkt omhoog schoppen door jongeren, maar de jongeren krijgen geen kans op een woning omdat de ouderen er al langer op staan - ofzo?


    26 - 02 - '16

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Dat. Sorry meiske, door die urgentiegevallen (gescheiden tienermoeders en asielzoekers) mag jij langer op je huisje wachten. Hulde aan verkracht Nederland!


    Ik weet het, het is echt oneerlijk. En 9/10 keer zijn die urgentiegevallen nog inderdaad asielzoekers. Pleur die lekker in zo'n asielzoekerscentrum, zitten ze goed. Nederland moet eerst zijn eigen mensen onderdak geven voor we de buitenlanders binnen laten stromen vind ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline schreef:
    (...)


    Ja, dat is wel hoe het zit. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind de overheid soms maar een triest iets. Het pgb willen ze ook afschaffen terwijl ik autisme heb en zoiets nodig heb.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik vind de overheid soms maar een triest iets. Het pgb willen ze ook afschaffen terwijl ik autisme heb en zoiets nodig heb.


    PGB? Is dat het rugzakje? Dat is echt niet normaal. Dat kun je toch niet zomaar afschaffen? D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is niet het rugzakje volgens mij, maar het bedrag dat vrijkomt om eventueel iets leuks te kunnen doen. Zoiets kost een hoop geld en de vergoeding die je krijgt is het pgb. Ik heb zoiets nodig om mij af te leiden van de stress die ik heb.


    26 - 02 - '16

    Uchiha schreef:
    De overheid faalt sowieso als de tering.


    Het is toch best logisch dat degen die het langst ingeschreven staat het eerst mag kijken, of begrijp ik het nu verkeert?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall