• Ja sorry lieverds dat ik zo lang niet online ben geweest,maar ik heb in het ziekenhuis gelegen dus ja&ik ben nu echt kwaad want ik ben 5 kilo aangekomen in dat rotziekenhuis&ik heb niet kunnen breakdancen >.< Maarja dan weet je het weer,ik ben er dus weer x]

    ;3


    Lalalalalalalala.

    wat deed je in het ziekenhuis?

    Oké niemand heeft me dus gemist x] achja had ik wel gedacht(A)


    Lalalalalalalala.

    Ik heb je gemist!

    PARIS ik dacht dat ik iets miste

    Wat deed je in het ziekenhuis dan weer?
    En ik heb je wel gemist :P Het was rustig x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wat deed je in het ziekenhuis?


    Nouja om een lang verhaal kort te houden,er zat een spin op m'n kamer,mn moeder wilde 'm niet dood maken,toen ben ik flauwgevallen en blijkbaar ben ik met mn hoofd op de punt van het bed gevallen >.<


    Lalalalalalalala.

    POEPHOOFD <33

    ik dacht al.. waar is da kuthoofderig geval gebleve..

    MR WAT DEED JIJ IN GODSNAAM IN HET ZIEKENHUIS x33


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Nouja om een lang verhaal kort te houden,er zat een spin op m'n kamer,mn moeder wilde 'm niet dood maken,toen ben ik flauwgevallen en blijkbaar ben ik met mn hoofd op de punt van het bed gevallen >.<


    O_o..
    Auw..


    We can only learn to love by loving.

    IK HEB U GEMIST!!!!!!!!<3

    (...)

    Nouja om een lang verhaal kort te houden,er zat een spin op m'n kamer,mn moeder wilde 'm niet dood maken,toen ben ik flauwgevallen en blijkbaar ben ik met mn hoofd op de punt van het bed gevallen >.<

    AUW ÖÖ
    Getsie derrie :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xD ja hallo ik ben nu echt kwaad op mijn moeder,5 kilo aangekomen door dat ziekenhuis!als zij dat beest gewoon had gekild of naar buiten had gedaan was dat niet gebeurt en ze weet dat ik als de dood ben voor spinnen >.< nou die hoerenoutfit voor halloween kan ik dus wel vergeten met die blubberbuik en benen en reet die ik nu heb>.< ik was al niet de dunste,maar nu ben ik gewoon vet ¬¬' ik ga echt niet meer praten tegen dat kreng hoor&ze heeft me vandaag ook nog eens geslagen en uitgescholden >.<


    Lalalalalalalala.

    xD ja hallo ik ben nu echt kwaad op mijn moeder,5 kilo aangekomen door dat ziekenhuis!als zij dat beest gewoon had gekild of naar buiten had gedaan was dat niet gebeurt en ze weet dat ik als de dood ben voor spinnen >.< nou die hoerenoutfit voor halloween kan ik dus wel vergeten met die blubberbuik en benen en reet die ik nu heb>.< ik was al niet de dunste,maar nu ben ik gewoon vet ¬¬' ik ga echt niet meer praten tegen dat kreng hoor&ze heeft me vandaag ook nog eens geslagen en uitgescholden >.<

    slaat jou moeder jou??
    Trouwens, niemand is dik. Tenzij je 500 KG weegt^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    xD ja hallo ik ben nu echt kwaad op mijn moeder,5 kilo aangekomen door dat ziekenhuis!als zij dat beest gewoon had gekild of naar buiten had gedaan was dat niet gebeurt en ze weet dat ik als de dood ben voor spinnen >.< nou die hoerenoutfit voor halloween kan ik dus wel vergeten met die blubberbuik en benen en reet die ik nu heb>.< ik was al niet de dunste,maar nu ben ik gewoon vet ¬¬' ik ga echt niet meer praten tegen dat kreng hoor&ze heeft me vandaag ook nog eens geslagen en uitgescholden >.<


    O_o.. WTF.. KILL THE BITCH.. ik kom nr jouw toe en ram je moeder persoonlijk op der bek n_n


    We can only learn to love by loving.

    OMG schat ik miste jowu omg ik ook bang voor spinnen ik jowu gelijk geven ik hou van je.<333


    *He's the one.

    (...)
    slaat jou moeder jou??
    Trouwens, niemand is dik. Tenzij je 500 KG weegt^^

    Jawel,ik ben dik.

    (...)
    Jawel,ik ben dik.

    jij bent nie dik joyce wnt dn ben ik eenn mega vet-sak x3


    We can only learn to love by loving.