• Voor de Quizletters die volgend school jaar naar naar de middelbare gaan succes!!!
    Als je vragen hebt kan je ze aan mij stellen want ik ga volgend school jaar naar de 2de, dus ik heb ervaring met het eerste schooljaar.
    Een tip alvast, wees jezelf en doe andere niet na.
    En wees dapper (Y).
    Toi Toi Toi ;)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:00 ]


    tiptoe through the tulips...

    Haha handig ik zit zelf al in het derde! Middelbaar dan!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Oh god, wat een tijd was dat toen ik nog een brugpieper was. Oh, de nostalgie.


    † Love? I want to sleep.

    Dat was al weer 5 jaar terug voor mij. Ik ben nu bijna klaar met de middelbare


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Dat was al weer 5 jaar terug voor mij. Ik ben nu bijna klaar met de middelbare


    Precies dit. Ik begin na de zomer aan m'n laatste jaar... wat is dat snel gegaan.

    Lieve brugpiepers, je hoeft niet al je boeken mee op één dag en het zou fijn zijn als je geen mensen mept met je rugtas. Oh, en ouderejaars willen je heus wel helpen met de weg vinden als je maar niet gaat huilen of gillen. Zo eng zijn ze niet.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nebthet schreef:
    Oh god, wat een tijd was dat toen ik nog een brugpieper was. Oh, de nostalgie.


    26 - 02 - '16

    Liefste eerstejaars

    Een paar tips voor jullie. Loop niet door de gangen en speel er al absoluut geen tikkertje. Loop liefst ook geen mensen omver. (krul) Verder: Trek je niet teveel aan van ouderejaars die misschien met je lachen, ze proberen zich alleen maar beter te voelen dan jou en het is niet dat ze je echt uitlachen, maar eerder omdat ze zichzelf ongemakkelijk voelen en iemand nodig hebben op te kakken.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wees gewoon jezelf. Het maakt niet uit wat je doet, als je maar geen anderen gaat pesten. Heb gewoon schijt. Na die tijd kom je ze toch niet meer tegen. Je zit er voor jezelf.


    † Love? I want to sleep.

    De bruggers worden ieder jaar kleiner ;D Ik ga volgend jaar naar de vierde, dus ondertussen kijk ik wel op ze neer... Nee hoor, grapje, ik kijk niet echt op veel mensen neer. Sommige bruggers zijn irritant, sommige schattig, en veel zijn iets te druk.

    En luister vooral wel naar iedereen die je vertelt dat je jezelf moet zijn.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:35 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben nu een vierdeklasser, de tijd is snel voorbij gegaan :'D
    Maar goed.. Leer al snel plannen, want dat gaat je echt helpen qua huiswerk en toetsen enzo. Maak aantekeningen bij vakken die je moeilijk vind.. Oh, en ga vooral niet 'stoer doen'. Dat vinden anderen alleen maar irritant en dat gaat je ook niet helpen (cat)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:41 ]


    El Diablo.

    Neminis schreef:
    De bruggers worden ieder jaar kleiner ;D Ik ga volgend jaar naar de vierde, dus ondertussen kijk ik wel op ze neer... Nee hoor, grapje, ik kijk niet echt op veel mensen neer. Sommige bruggers zijn irritant, sommige schattig, en veel zijn iets te druk.

    En luister vooral wel naar iedereen die je vertelt dat je jezelf moet zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Grohl schreef:
    Liefste eerstejaars

    Een paar tips voor jullie. Loop niet door de gangen en speel er al absoluut geen tikkertje. Loop liefst ook geen mensen omver. (krul) Verder: Trek je niet teveel aan van ouderejaars die misschien met je lachen, ze proberen zich alleen maar beter te voelen dan jou en het is niet dat ze je echt uitlachen, maar eerder omdat ze zichzelf ongemakkelijk voelen en iemand nodig hebben op te kakken.


    Totaal niet waar. Ja, eerstejaars zijn nogal irritant en ja, daarom is het grappig om ze zo af en toe omver te duwen of andere dingen. Maar hé, na een paar jaar lach je zelf brugjes ook uit.

    Grohl schreef:
    Liefste eerstejaars

    Een paar tips voor jullie. Loop niet door de gangen en speel er al absoluut geen tikkertje. Loop liefst ook geen mensen omver. (krul) Verder: Trek je niet teveel aan van ouderejaars die misschien met je lachen, ze proberen zich alleen maar beter te voelen dan jou en het is niet dat ze je echt uitlachen, maar eerder omdat ze zichzelf ongemakkelijk voelen en iemand nodig hebben op te kakken.

    + Sta niet stil midden in de gang. Zeker niet wanneer iedereen naar de volgende les gaat. Het is verschrikkelijk irritant en iedereen zal door je groepje heen lopen zonder pardon. En loop aan de juiste kant van de trap. Het maakt de trappen alleen maar chaotischer als je dit niet doet

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 23:02 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Andria schreef:
    (...)

    Totaal niet waar. Ja, eerstejaars zijn nogal irritant en ja, daarom is het grappig om ze zo af en toe omver te duwen of andere dingen. Maar hé, na een paar jaar lach je zelf brugjes ook uit.


    Natuurlijk doen ze wel eens irritant, maar het zijn kinderen van elf. Logisch dat ze kinderachtig doen. Ik spreek wel uit ervaring dat mijn vriendinnen, zelf doe ik het zo weinig mogelijk, gewoon eerstejaars uitlachen omdat ze toch niets terugdoen en omdat het veel makkelijker is. Ik vind het persoonlijk wat laag, maar zo gaat het er wel vaker aan toe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tering. Dat is bijna 8 jaar geleden voor mij gek. Die goede oude tijd :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ging negen jaar geleden naar de brugklas... En nu voel ik me oud x).


    I am an idiot, I move.