• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Rules

    •No Mary Sues or Gary Sue's, natuurlijk zijn deze mensen 'beter' dan andere, anders zaten ze niet bij Myopia, maar nog steeds niet perfect. Ik zal hier dan ook op letten en er iets van zeggen als het moet.
    •Naamsverandering melden.
    • Cliché is okay, maar na-apen wordt niet gewaardeerd. Probeer dan ook zo diverse mogelijk personages te maken. Hierom wil ik jullie ook vragen of jullie dit in de gaten willen houden.
    •probeer je aan 200 woorden minimaal te houden per post en dat is exclusief de naam van je personage, zijn of haar leeftijd, specialiteit en waar hij/zij zich bevindt.
    •Reservaties blijven vier dagen staan, na twee dagen krijg je een waarschuwing, tenzij je gemeld hebt dat het niet lukt om je rol binnen vier dagen af te maken.
    •please blijf aardig tegen elkaar.
    •Relatie lijstjes zijn semi-verplicht.
    •Een talent waar nog geen lessen voor worden gegeven? Geef het aan en ik zet het erbij!


    Rules of Myopia

    • Geen methodes met buitenstaanders bespreken.
    •Doordeweeks allemaal voor tien uur 's avonds binnen zijn
    •Je heb te luisteren naar het promo-team.
    • Je moet per jaar minimal 80% van je lesuren hebben gevolg.
    •In de school is het uniform verplicht.
    •Wat je ook in het weekend doet, laat geen slechte kant zien voor de paparazzi.
    •Maximaal twee huisdieren per kamer.
    •Geen echte liefdes relaties met collega's/medescholieren beginnen.
    • Je wordt pas aangenomen zodra je twee talenten hebt ingevuld. Dit voor het geval dat je interesse in je eerste talent verliest of de mogelijkheid verliest om je talent uit te voeren.


    Non-available talents
    • Op het moment dat te veel mensen een bepaald talent al hebben, komt het op deze lijst te staan. Het maximaal aantal personages met een bepaald talent is vier, waarvan twee jongens en twee meisjes. •

    Fotografie voor jongens.
    Acteren voor meisjes.
    Dansen voor meisjes.


    Schedual

    • Doordat onze leerlingen natuurlijk ook al werken, zijn wij flexibel kwa lessen. De regel is dat je je les op de ingeroosterde dag volgt.
    Maandag: Creatief schrijven, fotografie (zowel voor model als fotograaf), acteren, voetbal.
    Dinsdag: licht en geluid, zang, Make-up, rugby.
    Woensdag: Dans, catwalk training, basketbal
    Donderdag: Presenteren, begeleiding bij het bespelen van instrumenten, turnen.
    Vrijdag: Regiseren, Mode- ontwerpen, cartoontekenen/animatieseries uitwerken, begeleiding bij het vragen beantwoorde tijdens een interview.


    List.
    Om te verduidelijken. Studenten moeten twee talenten kiezen, sommige beoefenen deze beide tot extreme, en sommige doen dit niet. Voor sommige is het tweede talent alleen een gedwongen plan B, voor als zij in hun eerste talent gebied falen.

    Naam
    Leeftijd (tussen de 18 en de 24)
    Nationaliteit
    Talent (Vul hier twee talenten in)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Extra


    Topics.
    Praattopic |

    Roles.
    Naam • Username • Faceclaims • talents • page.

    Vrouwen STOP
    Elethia Reavyn Orwell | Magari | Alexandra Daddario | Zang en Schrijven| 1.3
    • Zara Alessa Crawford| Deamus | Holland Roden | 400M hardlopen en Tekenen |1.3
    •Gabrielle Ariana Hale |Jaimz |Scarlett Leithold |Dans en... | 1.2
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood | ItsImpossible |? | Acteren en dans |1.2
    •Adira Luna Arufe | Anemoia |Fotografie en Piano |1.4
    •Maelyn Alexandria Parker| Chikara | Songwriting en acteren |1.4
    •Tobin Florènce Renner | Dumbledore | handbal en?? | 1.4
    Mannen
    • James Finn Grady | Magari | Sam Claflin | Fotografie en gitaar. |1.1
    • Joseph 'Elijah' O'donnel | Philip |? | Dans en fotografie |?
    •Samuel Rafinha Quirino | Avalance | Oscar Dos Santos | Voetbal en basketbal | 1.2
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes | Caprice | Benjamin Eidem | Creatief schrijven en Zang |1.2
    • Daniel Wall house | MonophobiaDream| schrijven en Make-up/grimace| 1.4


    RPG opent hopelijk/vermoedelijk op vrijdag 4 Maart of zondag Zes maart. Deze informatie is om ervoor te zorgen dat de RPG niet doodbloeden doordat het te lang duurt voor het speeltopic open gaat.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 18:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh gaaf. Ik ga komende week op vakantie, maar als dat niet uit maakt zou ik graag een meisje reserveren, en mag ik vragen wat voor'n talenten mogelijk zijn? Sport ook? Of enkel het creatieve 'talent' enzo?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zou graag een jongen willen met als eerste talent dansen en als tweede fotografie? Als ik goed begrijp moet ieder twee talenten dus hebben?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Deamus,
    Tuurlijk is het geen probleem, het rollentopic Al bijvoorbeeld zeker niet al dit weekend opengaan en het is niet de bedoeling dat er binnen een week als een heel speeltuin vol is, alle talenten zijn in principe mogelijk binnen The show business, zowel voor en achter de schermen. Maar aangezien mensen met sporttalent ook steeds meer als celebrities gezien worden vindt ik dat ook prima^^

    @@Philip,
    Dat klopt, iedereen heeft twee talenten, natuurlijk mag je zelf kiezen of er een is waar je beter en enthousiaster over bent, ik zal de jongen erbij zetten!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou graag een jongen willen met als talent voetbal en basket, als dat mogelijk is?^^ Face claim; Oscar Dos Santos


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Twijfels..
    Lijkt me erg leuk rpg maar weet niet of ik genoeg tijd heb door school. :/

    @Avalance , je staat erbij :3.

    @Jaimz, Denk er gerust overna^^. Het is aaltijd leuk als mensen meedoen, maar als je geen tijd hebt houdt het Idd helaas op.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    @Deamus,
    Tuurlijk is het geen probleem, het rollentopic Al bijvoorbeeld zeker niet al dit weekend opengaan en het is niet de bedoeling dat er binnen een week als een heel speeltuin vol is, alle talenten zijn in principe mogelijk binnen The show business, zowel voor en achter de schermen. Maar aangezien mensen met sporttalent ook steeds meer als celebrities gezien worden vindt ik dat ook prima^^

    @@Philip,
    Dat klopt, iedereen heeft twee talenten, natuurlijk mag je zelf kiezen of er een is waar je beter en enthousiaster over bent, ik zal de jongen erbij zetten!


    Ah mooii, ik heb namelijk wel vaker iemand met sporttalent aangemaakt, maar die RPG's zijn verder nooit gestart. Mag ik dan een 400meter loopster? En als een tweede talent moet graag tekenen, maar als t niet noodzakelijk is dan doet ze dat er gewoon een beetje bij, mar niet helemaal als talent ofzo


    take me back to the basics and the simple life

    ^Is prima! Ik heb het erbij gezet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag het eigenlijk ook dat voetbal zijn hoofd talent is, zegmaar, en dat basket dan gewoon iets is wat hij in zijn vrije tijd erbij doet?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    ^Je tweede talent is zeg maar gewoon een soort plan B, voor als je eerste talent niet wordt en iets waar je ook heel goed in bent, maar niet perse intensief doet tenzij je dat wil.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam James Finn Grady.

    "The stars were meant to shine, not to be broken."


    Leeftijd

    Drieëntwintig jaar, al is hij net verjaard en moet hij dus nog even wennen. Momenteel antwoord hij vaak nog tweeëntwintig op de vraag 'hoe oud ben je'
    Nationaliteit

    James vader is van Amerikaanse afkomst, en zijn moeder van Britste. De eerste achttien jaar van zijn leven heeft hij dan ook in Engeland gewoond, al heeft hij wel een dubbele nationaliteit.
    Talent.


    Fotografie en gitaar. Fotografie doet James al zijn hele leven aan. Op zijn vijfde vroeg de jongen al zijn eerste camera. Zijn eerste gitaar kreeg de jongen op zijn zevende, maar toen was hij ook al meteen verliefd.
    Innerlijk
    Eigenschappen
    Carefree
    Lighthearted
    Steady
    Charming
    Clumsy
    Calm
    Old-fashioned
    Adventerous
    Pushy
    Genuine, but deceiving if needed to get something.
    James
    Idealistic
    Stubborn
    Faithful
    Hypocritical
    Energetic
    Critical
    Caring
    Impatient.
    Dedicated

    Genuine, but deceiving is something is desired, dedicated.
    James is over het algemeen een oprechte jongen, spreekt zo veel mogelijk de waarheid en geeft zijn acties zoveel mogelijk betekenis. Echter kan hij mensen wel om een tuin leiden als hij iets nodigt heeft, of een bepaald doel wil bereiken. Ald hij iets wil, gaat er volledig voor.

    Impatient, stubborn, critical
    James is zeer ongeduldig, en koppige alles moet nu en wat niet nu kan, kan alsnog, in James zijn ogen dan. Daar bovenop is hij kritisch, te kritisch zouden vele zeggen, want ondanks dat alles nu moet en kan, moet alles perfect zijn.

    Pushy, hypocritical, old-fashioned
    James pusht mensen graag tot het uiterste. Dit vaak met opmerkingen, al weet hij dat hij meestal hartstikke hypocriet bezig is. Verder is James soms aardig oudbollig, vooral als het om romantiek gaat.

    Carefree, Lighthearted, adventerous
    James maakt zich nooit heel veel zorgen om de meeste dingen. Hij neemt dingen licht op en schudt ze makkelijk van zich af. Hij kan hierdoor wel roekeloos zijn, vooral op momenten dat zijn avontuurlijke kant het overneemt.

    Clumsy, energetic, caring.
    James kan heel onhandig zijn, wat ook deels is omdat hij vaak nogal druk is, vooral als het om misplaatste opmerkingen gaat en vaak ook gewoon met handvaardige dingen. Dit wordt vaak gecompenseerd door de zorgvuldighejd waarmee hij dingen doet, aangezien hij wel degelijk zorgvuldig en voorzichtig is.

    Steady, calm
    James is emotioneel heel standvastig, zoals hij met alles standvastig en kalm is. Hij heeft zelden last van rare mood-swings en het kost mensen veel moeite om hem zover te krijgen om een uitbarsting te krijgen of iets te zeggen wat hij niet meent.

    idealistic, faithful.
    James ziet overal ideeën en heeft altijd hoop dat dingen kunnen en zullen goed komen. Hij droomt graag over verschillende mogelijkheden en kan niet wachten om er een uit te werken.

    Uiterlijk


    — Grootte •
    — Lichaamstype • Gespierd, atletisch.
    — Figuur • Driehoek.
    — Gezichtsvorm • Rechthoek, ovaal met scherpe kaak.
    — Wenkbrauwen. • Dik, maar verzorgd.
    — Oogkleur • Groen.
    — Neus • scheef, lang, dun.
    — Lippen • Dun, lichtroze
    — Huidskleur • Blank, Sunkissed.
    — Kenmerken • drie littekens op zijn heup die vaak worden verborgen door een broek.
    Lichtgezichthaar.
    — Haarkleur • Bruin, al soms blond geverfd.
    — Haartype • stijl met een natuurlijke slag.
    — Haarstijl • Naar achter gekamd.
    — Stem • Laag, husky.
    — Kledingstijl • nonchalant.
    — Favoriet kledingstuk • zwembroek of cargoshorts.
    — Accessoires • Een ketting met een Dog tag eraan, van zijn vader.
    [/justify]


    Extra

    Fotografie is James zijn grootste passie en Gitaar spelen doet hij ook onwijs graag, waardoor het geen moeilijke tweede keus was. Iets wat James ook heel leuk vindt, maar niet zo goed is (en daarom niet ervoor aangenomen is op Myopia) is animatie tekenen.
    James is in het bezit van een autorijbewijs, heeft een hond genaamd 'Jimmy' en is meerdere malen naar hetzelfde eiland in Griekenland op vakantie geweest omdat hij daar een vriendin had, tot ze vreemd ging en James het uitmaakte.
    L I K E S • mind games, fast food, drank, lezen, fotografie, animatie, tekenen, skateboarden, series, romantiek, educatie,
    D I S L I K E S • Oorlog (aangezien zijn verder erin is overleden), horrorfilms, comedies, frisdrank, lui zijn, arrogante mensen, paparazzi, drugs gebruik,
    S E X U A L I T Y • Biseksueel.


    Wordt later afgemaakt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 16:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ^Oké, bedankt!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 15:40 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Doe maar een vrouw, talent moet ik nog ff bedenken.

    Staat erbij!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hehe, ik zie dat ik mn saf claflin fc niet meer kan doen.
    Ik denk dat ik deze wel wil joinen met een man. Eerste talent: Muziek (mag piano spelen & zingen dan?) Tweede talent: fotografie, nee grapje die zat vol dus doe ik maar acteren.


    Aan niets denken is ook denken.