• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Smakelijk! Ik moet zo ook eten en dan hw..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Maar... hoe?" mijn hersenen draaiden overuren.
    "Het kan niet zijn van die straf... dat is nog maar enkele dagen geleden, daar kan ik toch nog niet zo ziek van zijn?" dacht ik luidop. Mijn pa was het ook niet, in al zijn woede en misselijkmakende gekheid, was hij toch nog zo slim een condoom om te doen...
    "Hoe kan ik dan..." plots herinnerde ik me weer iets. Ik had het zo ver mogelijk weg geduwd en alleen maar die vluchtige herinnering eraan deed me huiveren en bleek wegtrekken.
    "Nee... die... shit! Mijn pa had vrienden uitgenodigd!" en natuurlijk waren zij niet zo... tactvol, als je het zo al kunt noemen, geweest om een condoom om te doen.
    "Zeg alsjeblieft dat het niet waar is! Ik ben niet zwanger! Ik kan niet zwanger zijn, ik ben veel te jong!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Te jong ben je inderdaad" Zeg ik. En ik wil haar zo graag vertellen dat ze sowieso níét zwanger is, maar ik kan het haar gewoon niet vertellen als ik eerlijk wil blijven. "Het spijt me echt, maar ik kan het niet uitsluiten" Ik denk even na. "En hé, ik zeg niet dat je nu meteen zwanger bent hè?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas


    'Nou ja zeg! Hoe denk jij over mij?!' ik lach. 'En nee want ik houd van jouw en val ook duidelijk op meisjes en ben verliefd op je, dus ik val niet op jongens.' ik druk mijn lippen weer op haar Nek. Met mijn tong raak ik soms haar huid aan. Ik bijt speels in haar huid en laat haar nek dan los en draai haar om. 'En al was ik homo, jij zou me gelijk weer hetro hebben gemaakt,' lach ik en trek haar tegen me aan.



    Naomi Micheal

    Ik grinnik om zijn reactie. 'Zo denk ik niet ik vroeg aleen maar of ik me zorgen moest gaan maken en ik hou ook van jouw.' zeg ik lachend en voel dan weer zijn lippen in mijn nek, als hij dan zacht bijt kan ik het niet laten en rolt er een zahte krun over mijn lippen en bijt dan weer op mijn lip en hij draait me dan om zodat ik hem kan aankijken. Weer grinnik ik en hij trekt me dan dicht tegen zich aan en ik leg mijn hoofd weer tegen zijn borst. 'Gelukkig maar.' zeg ik dan en glimlach terwijl mijn hoofd nog steeds op zijn borst ligt en sluit dan even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [FF eten!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en til haar even op. Met mijn armen onderstuen ik haar, waardoor zij heel makkelijk in de lucht zweeft. Ik leg haar benen om mijn middel en ga op de rand van het podium zitten. Ik laat mijn blik over de adembenemende ruimte gaan. Ik kijk weer naar Naomi die tegen mijn borstkas ligt met gesloten ogen. Ik druk glimlachend een kus op haar voorhoofd. 'Ja gelukkig maar,' grijns ik en wrijf geruststellend over haar rug. Zachtjes begin ik te zingen, wat niet echt zachtjes overkomt doordat er een echo lijkt te zijn. Vlug houd ik mijn mond weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben even weg, ben er dan op me foon, dus reageer lanzaam! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Benerweeeerrrr :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er ook ff, maar maak ondertussen wel hw]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Pomtiedom, wat kan ik met Les of Sam doem? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee, maar ik weet wel iets wat je voor mij mag doen :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek onzeker naar hem op.
    "Maar de kans zit erin, toch?" mompelde ik triest. Ik hief mijn handen op ten teken dat hij niet moest antwoorden.
    "Laat maar, i- ik heb wat tijd nodig... Even alleen zijn, nadenken..." ik stond verward op en liep als een zombie de kamer uit. Maar toen bleef ik staan. Waar wou ik naartoe?
    Sam kwam er meteen op in mijn gedachten. Maar Sam kon me nu niet helpen. Ian? Nee, die had het vast te druk met Naomi... Naomi. Nee, dat stond vast, ik ging niet naar haar.
    Leslie? Nee, haar had ik net bij die jongen gezien... Zij was waarschijnlijk ook te druk.
    Sam wierpen mijn gedachten weer naar voren.
    Ok, ok, ik ga wel bij Sam. Misschien was het wel best mijn gevoel te volgen nu. Ik schoof een stoel dichter bij zijn bed en ging er met mijn knieën opgetrokken op zitten. Ik keek even naar Sam zijn gezicht, terwijl ik nadacht.
    Wat als ik nu zwanger was? Dan kon ik toch onmogelijk het kind houden? Maar ik zou het zeker niet vermoorden, nee... dat wou ik niet op mijn geweten. Maar dan-
    Ah! Ik maakte mezelf gek! Het was nog niet eens zeker dat ik zwanger was!
    Plots stond ik op. Ik had afleiding nodig en die ging ik zoeken bij Sam. Ik zou hem helpen alles te herinneren. Voorzichtig haalde ik het maskertje van zijn gezicht en ging toen weer met mijn knieën opgetrokken op de stoel zitten, terwijl ik wachtte tot hij wakker zou worden.
    Ik wou zo graag zijn hand vastnemen, maar was bang dat hij hem meteen terug zou trekken dan... opnieuw. Maar... misschien even? Tot hij helemaal wakker was?
    Mijn hand ging trillend naar voren en greep de zijne zacht en liefdevol vast. Ik gaf er een licht kneepje in, als om hem aan te moedigen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat dan Noa....]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Nala?" Zeg ik, waarna ik achter haar aan loop. Ik zie meteen dat ze het maskertje af gedaan heeft bij Sam zijn gezicht. "Misschien ben je het niet eens. Maar voor het geval dat: als er iets is, kom dan naar mij toe. Niet naar één van mijn Collega's, dan heb je een soort van een probleem. Ze mogen het op geen één manier te weten komen" Ik kijk haar zo duidelijk mogelijk als ik maar kan aan. Waarna ik mijn blik op Sam richt. "Als jij bij hem blijft.. Zorg dat hij zijn hoofdwond niet aanraakt en probeer hem langzaam en voorzichtig dingen te laten herinneren"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [De laatste Julio-reactie terugzoeken XD Ik heb hem regelmatig gequotet en wil hem eigenlijk overslaan, maarja. Myrthe is weer thuis en als ze weer wil posten is het wel zo handig dat ik hem snel weer terug heb :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.