• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij snijdt me de pas af en ik stop met rennen. Hij daagt me uit. En ik word boos. Het lukt hem om me boos te krijgen. 'Nee,' zeg ik bot. Maar ik ben wél bang. Ondanks dat ik zeg van niet. 'En als je het niet weg vindt..' ren ik er nu weer vandoor, maak ik de zin in mijn hoofd af. En ik ren de andere kant op. Zo snel en hard als ik kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Leugenaar" Zeg ik nog steeds kil. Héél kil. Verbazingwekkend kil. Verbazingswekkend angstaanjagend kil. Emotieloos kil. Ik ga niet eens meer achter haar aan rennen. Dit is veel enger. Maar het kan ook uitdagender zijn. Net hoe Leslie het bekijkt. Maar ze is nu bang, dus het zal waarschijnlijk enger overkomen. Ze kan me alleen nog wel horen. "Je bent wél bang. En jij hebt je belofte verbroken. Mijn onterechte vertrouwen alwéér misbruikt"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik krijg de rillingen van zijn kille stem. Ik stop met rennen op een afstand van hem. Ik draai me langzaam naar hem om. 'Wat jij wilt, jij vindt mij een leugenaar,' begin ik dan. 'Ik vind jou een slappe klootzak.' en ik leg de nadruk op klootzak. Hij heeft het erover dat ik de belofte gebroken heb. En ik ga er niet eens tegenin. Het is niet zo. Ik heb hem niet verbroken, maar weet hij veel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach en til haar even op. Met mijn armen onderstuen ik haar, waardoor zij heel makkelijk in de lucht zweeft. Ik leg haar benen om mijn middel en ga op de rand van het podium zitten. Ik laat mijn blik over de adembenemende ruimte gaan. Ik kijk weer naar Naomi die tegen mijn borstkas ligt met gesloten ogen. Ik druk glimlachend een kus op haar voorhoofd. 'Ja gelukkig maar,' grijns ik en wrijf geruststellend over haar rug. Zachtjes begin ik te zingen, wat niet echt zachtjes overkomt doordat er een echo lijkt te zijn. Vlug houd ik mijn mond weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik ga weer op de stoel zitten, terwijl ik mijn knieën optrek.
    "Jij... euhm... Je bent vriendelijk, meestal best moeilijk te peilen. Soms heb ik het gevoel dat je persoonlijke vragen probeert te ontwijken. Je kan best koppig zijn, als je bijvoorbeeld met iets bezig bent, maar je kan het niet meer aan, lichamelijk dan, ga je dat niet laten merken. Je gaat niemand om hulp vragen. Je kan goed luisteren en doet hiphop. Persoonlijk vind ik je dapper en volhoudend, aangezien je dus niet opgeeft of aan iemand laat zien hoeveel pijn je hebt. Bijvoorbeeld die keer dat je je pijn pas liet zien, toen het te veel werd en je zelfs niet meer kon rechtstaan. Ik heb je wonden dan verzorgd. Net als dat ik die wond beginnen naaien ben, maar ik kon het niet meer aan en Naomi heeft het overgenomen."
    Ik keek strak naar zijn gezicht of die naam hem misschien iets zei.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Jij bént een leugenaar" Zeg ik, terwijl ik Leslies woorden eigenlijk maar half op me in laat werken. Wat maakt het mij nou uit dat ze me een slappe klootzak vindt. Dat vinden zoveel mensen. "En je valt ook nog eens in de herhaling. Origineel zeg" Het sarcasme kon ik niet laten. Maar ik ben nog steeds kil en emotieloos. Heel erg.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik luister naar haar en ik probeer me er iets bij voor te stellen. Maar het lukt me gewoon niet. Het lukt me gewoon niet. En daar kan ik wel om janken, maar dat doe ik niet. Waarom zou ik? Ik merk dat dat overeen komt met het gedeelte over koppig zijn. Vragen ontwijken. Maar er gaat geen belletje rinkelen. 'Wie is Naomi?' vraag ik dan aan Nala. Ik ga automatisch weer met mijn hand richting mijn hoofd. Hoofdwond?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach en til haar even op. Met mijn armen onderstuen ik haar, waardoor zij heel makkelijk in de lucht zweeft. Ik leg haar benen om mijn middel en ga op de rand van het podium zitten. Ik laat mijn blik over de adembenemende ruimte gaan. Ik kijk weer naar Naomi die tegen mijn borstkas ligt met gesloten ogen. Ik druk glimlachend een kus op haar voorhoofd. 'Ja gelukkig maar,' grijns ik en wrijf geruststellend over haar rug. Zachtjes begin ik te zingen, wat niet echt zachtjes overkomt doordat er een echo lijkt te zijn. Vlug houd ik mijn mond weer.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en zit op zijn schoot en glimlach als hij begint met zingen, maar al snel stopt hij en kijk ik op. 'Niet stoppen, doorgaan.' zeg ik dan met een pruillipje. En leg mijn hoofd weer op zijn borst neer en grinnik. ' Nou komt er nog wat van?' vraag ik dan net zoals Ian eerst en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik lach hem uit. 'Ik ben geen leugenaar, ik heb namelijk de wáárheid vertelt aan Josh,' bijt ik hem toe. 'En jij lijkt niet in herhaling te vallen, jij lijkt verdomme last te hebben van zwangerschaps stemmingwisselingen.' ik kijk hem kwaad aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben dansen, straks terug. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik grijp snel zijn hand weer om hem tegen te houden.
    "Je mag er echt niet aankomen." glimlachte ik... een tikkeltje te blij, omdat hij Naomi ook niet herinnerde.
    "En Naomi is een meisje die hier ook danst..." ik vertelde niet over mijn vermoeden dat hij op haar verliefd was. Stel dat het niet waar was, dan maakte ik hem nog meer in de war.
    "Weet je waar je hier bent?" vroeg ik vriendelijk, probeerde hem zelf wat te laten denken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Jammer voor je dat ik niet zwanger kan worden" Zeg ik hard. Gevoelloos. Maar haar woorden maken heel veel bij me los. Ik slik onzichtbaar en verwerk mijn gevoel in woede, zet het om in haat. Ik haat haar. Echt heel, heel erg. "Je. Brak. Je. Belofte" Sis ik. Ik haat haar en ik ben boos. Héél boos, omdat ze me alweer misbruikt heeft. Terwijl ze -toen ze zo bang was- heeft beloofd om haar mond te houden. Gvd.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "twee en een halve, hoogstens drie." zeg ik als ik haar van boven naar benden zie kijken.
    "Als je op mijn schouders gaat staan lukt het. 1 meter 88, best goed niet?" zeg ik en ik kijk haar aan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam
    Ze houdt me weer tegen. Oja. Ik mag niet aan mijn hoofd zitten. 'Ik heb geen idee waar ik hier ben. Die man, Marcell geloof ik, zei dat ik in DanceRule was?' ik kijk haar vragend aan. 'Ik kan niet dansen,' mompel ik. Ik weet niet of ik kan dansen. Mijn hoofd staat er nu in iedergeval niet naar. 'Ging ik veel met jou om? Kan je me iets vertellen wat wij hebben meegemaakt samen?' ik wil het herinneren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Het lukt me zelf,' zeg ik koppig. Ik spring en klem mijn armen. Dan trek ik mezelf op, ja ik kon daarin redelijk sterk zijn. Ik klauter het hok in en draai me dan om. Ik steek mijn hoofd naar buiten en kijk naar Luke. 'Kom,' glimlach ik naar hem en kruip wat meer naar achter, zodat hij ruimte heeft. Ik wacht geduldig op hem en kijk naar de kant waar we heen moesten. Dit ging nog een leuk tochtje worden...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne