• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Je bent inderdaad in DanceRule en danst hiphop. En nog goed ook, anders had je het zo ver niet gehaald. En ja... de laatste dagen gingen we best veel met elkaar om." mompelde ik nadenkend. Dit was misschien nog de moeilijkste vraag.
    "Hmm, jij hebt mij helpen ontsnappen van een heel leger bewakers hier... Ik heb je heel mijn levensverhaal vertelt. Je hebt me al redelijk wat getroost. Ik ben al enkele dagen in je armen in slaap gevallen, maar dat moet je eerder vriendschappelijk zien. Volgens mij zie je mij een beetje als je kleine zusje. Vandaag zijn we dus wat eten gaan halen. En dat werd je te veel. Toen we terug kwamen viel je flauw en stootte je hoofd." somde ik op.


    Sam Jason Night
    Ik en dansen? Ik kan het me echt totaal niet voorstellen. Maar ja, op het moment kan ik me niets voorstellen. Helpen ontsnappen van een leger bewakers.... Er gaat geen belletje rinkelen. Ik kan me niet herinneren dat ze me iets over haal leven heeft verteld. En het blijkt dus ook dat ik volgens haar zij een beetje als mijn kleine zusje zie. 'Ik zou me niet kunnen voorstellen dat wanneer ik je als mijn kleine zusje zie, ik je in mijn armen zou nemen om bij me te slapen,' mompel ik. Maar oké, ik kan me niets voorstellen. Ook niet hoe ik Nala zag. Al de informatie wordt me ook zowat te veel. 'Ik ben een beetje duizelig,' mompel ik. Zo veel nieuwe dingen die ik me probeer te herinneren. En het lukt me niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    (...)

    Luke Moore

    Een paar seconden later tuimelde ik ook het rooster door.
    "Hi," zeg ik met een scheve grijns en oncharmant.
    "En start," zeg ik tegen haar en sloot het rooster gewoon voor het geval dat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ineens houdt Bob een hele tirade tegen me. Maar het enige wat ik zeg, 'Het is dan jij en verdomme niet als jij.' grammar nazi. Dan praat ik verder. 'Ik heb je niet misbruikt, jij hebt mij zelfs láten misbruiken door die vent. Een beetje slap gelul over; o... Je mag niet zo'n zwarte straf geven blablabla!' ij probeer me los te trekken wat pijn doet. 'En als ik het toch niet waard ben, waarom heb je me dan überhaupt geholpen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [w8 ff, heel ff wat van hw]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Okay ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Het was om me te troosten en ik viel gewoon in slaap." mompelde ik, maar glimlachte hem dan geruststellend toe. "Ok, rustig dan maar... dan stoppen we ermee." maar ik kon de teleurstelling niet uit mijn stem houden. Ik had zo gehoopt dat er toch nog iets naar boven zou komen. Waarom moest dit gebeuren?
    "Wat wil je doen dan?" glimlachte ik triest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik kijk naar Nala. En alleen al maar voor haar zou ik willen dat ik het me kon herinneren. Ik pak haar hand en trek haar naast me op het bed. 'Je zei dat ik je weleens troostte, en je ziet er nu verdrietig uit,' zeg ik dan met een zwakke stem. Misschien als ik dingen deed zoals eerst dat het dan terugkomt. Tot nu toen nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Xanthe, ligt het aan mij of zeg je dat elke dag? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik druk mijn gezicht tegen hem aan, maar probeer niet met mijn shirt tegen hem te komen. Want dat hing nog vol met zijn bloed en anders werd hij ook vuil. Toch geniet ik van het vertrouwde gevoel van mijn gezicht tegen zijn schouder. Van zijn lichaamsgeur die mijn neus binnendringt en me een beetje week maakt vanbinnen. Enkele tranen ontsnappen en komen meteen in zijn shirt terecht, waar ze een donkerder vlek vormen, maar ik raap me weer snel bij elkaar.
    "En je bent nog ontzettend lief ook." glimlachte ik waterig, nadat ik mijn hoofd had naar hem toe gekeerd had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Xanthe, ligt het aan mij of zeg je dat elke dag? :')]
    [ Het ligt aan jou want ik hebhet gisteren niet gezegd ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam
    Ik merk gewoon dat dit veel voor haar betekent. Ze zei dat ze dacht dat ik haar als een soort klein zusje beschouw. Zou ze mij dan ook zien als haar grote broer ofzo? Ik til mijn arm met een beetje pijn op en veeg dan een paar tranen weg van haar gezicht. Ze zegt dat ik ook nog ontzettend lief ben. Ik glimlach kleintjes naar haar. 'Je wilt heel graag dat ik mijn geheugen terug krijg hè?' vraag ik zacht. Het schorre van mijn stem is af. Maar mijn stem is nog wel hees.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Zijn hand die de tranen van mijn wangen veegt laat een brandend spoor op mijn huid achter. Ik bloos licht en knik dan zacht als antwoord op zijn vraag.
    "Heel graag." mompelde ik instemmend en begin nog wat meer te blozen door zijn hese stem. Die bleef me achtervolgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ineens houdt Bob een hele tirade tegen me. Maar het enige wat ik zeg, 'Het is dan jij en verdomme niet als jij.' grammar nazi. Dan praat ik verder. 'Ik heb je niet misbruikt, jij hebt mij zelfs láten misbruiken door die vent. Een beetje slap gelul over; o... Je mag niet zo'n zwarte straf geven blablabla!' ij probeer me los te trekken wat pijn doet. 'En als ik het toch niet waard ben, waarom heb je me dan überhaupt geholpen!'



    [Marcell had het goed ^v^]

    Marcell/Man
    "Dat weet je al!" Sis ik. Schuldgevoel. Geen medelijden. Oké, misschien een beetje. Maar dat vertel ik haar niet. Nee. Hoe kan ik ooit medelijden hebben voor dít kind?! Haat schiet weer door me heen. "En dat probeer ik bij zoveel mogelijk mensen te doen. Maar bij jou was het duidelijk de verkeerde keuze. Ik had je niet moeten helpen" Sis ik, nog steeds. "Maar dat is gelul achteraf. Dus nú meekomen!" Ik pak haar aan haar polsen vast en dwing haar richting de martelkamer. Ik heb een veel beter idee. Heel veel beter. Ik ga haar haar dansen afnemen, haar doodsangsten doorvertellen. Ik ga het hetzelfde aanpakken als zij. Want als ze bang is denkt ze toch niet na. En voor dat vriendje van d'r ben ik niet bang.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ze bloost licht en die wordt na dat ik wat gezegd heb nog iets donkerder. Ze zegt dt ze heel graag wil dat ik dingen weer herinner. Ik hoest weer een keer en sluit dan mijn ogen even om op adem te komen. Door dat gehoest wordt het ademen ven wat moeilijker. Ik ben vermoeid. Uitgeput. Maar ik dwing mezelf wakker te blijven. Ik open mijn ogen weer en kijk Nala dan aan. Recht in haar ogen. In een poging iets te herinnering in haar ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.