• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik lag maar gewoon wat voor me uit te staren, maar ik zag Sam zijn shirt niet, dat vlak voor mijn gezicht was. Ik zag mijn kamer en beleefde opnieuw wat er toen was gebeurd.
    Handen en lichamen overal. Pijn, enorm veel pijn. De geur van zweet en bloed hing in de lucht. Kreunen vulden de ruimte.
    Het was verschrikkelijk. DIT was hel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben heel ff op mobiel. Stage was weer superleuk ^v^
    Ik kreeg een halve hartaanval toen het erop leek dat Amy en Luke Marcell en Les zouden ontdekken en helpen XD Maar eig. kunnen Naomi en Ian niet naar Nala en Sam.. De deuren naar de ziekenzaal zitten op slot, aangezien die van de ziekenzaal open is. Voor Nala.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Maar toen Ian en Naomi er lagen was ie ook niet op slot.... Dus waarom nu wel, hij kan toch niet weg...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lol :') hoi Nowi :')

    REAGEER XD

    en ik dacht al dat je niet zou willen dat ze gered werd :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omdat het faalt XD
    Nja, doe maar gwn zo xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Quote? *Pruillippieee*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat doe je voor stage?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft gelijk... Anders was ik de ook erger aan toe geweest. 'Als jij net zoals de anderen je werk had gedaan had ik dingen niet gedaan. Maar jij hebt me ruimte gegeven die ij ook gepakt heb,' sis ik hem toe. Ik kan hem op dit moment niet dankbaar zijn. Ik zal wel al punt afdrukken in mijn buik hebben maar ik ben gewoon koppig. 'Het is allemaal je eigen schuld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Samy? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {alvast nieuwe topic!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik kijk haar niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je dingen beter kunnen vergeten?' vraag ik verbaasd. Ik wil de dingen weer herinneren. En als ze me die dan niet vertelt, is dat klote. Dan merk ik dat Nala in gedachten verzonken is. Ik kijk naar haar met een bezorgde blik. 'Nala,' fluister ik. 'Nala, kom terug. Waar je ook aan denkt, het is voorbij.' en ij wieg haar een beetje. Mijn gezicht vertrekt even van pijn. En dan kijk ik weer naar Naomi en de jongen. 'Hebben jullie nog herinneringen die jullie met me willen delen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wanneer krijgt hij nou zijn geheugen terug?? En ik weet niet wat ik moet vertellen, haha, wat voor herinneringen.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    [Zoals u wenst, Myrthe _O_]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:55 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Weet ik veel XD het is de bedoeling dat het ongemakkelijk is :Y) en ik zeg het lekker nieeehieett!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Grrrrrrr, TELL MEEEEE NOW!!! Ga reageren in het volgende topic, haha]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp