• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kruip zo dicht Mogelijk tegen hem aan en voel zijn sterke armen om me heen die me al gelijk wat kalmeerde. Het heen en weer wiegen maakte dat nog erger. Snikken stopte en Alleen de trane bleven over. 'Ik kan niet zonder je Luke. Als ze jouw vermoorden, dan...' pleeg ik zelfmoord, dacht ik i mezelf, maar sprak het niet uit. 'Je moet bij me blijven.' Ik kijk hem langzaam aan met drijfnatte wangen ec grote blauwe ogen die verdietig, angstig maar ook vol met liefde stonden. Ik hield van hem.


    Luke moore

    "ALs het niet moet zal ik dat zeker ook niet doen," zeg ik tegen haar. "Ssssh, ik zorg wel da alles beter word," zeg ik liefdevol tegen haar. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en druk haar nog steviger tegen me aan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik glimlach even en sluit mijn ogen. Ik kom weer op adem en laat mijn handen rustig over zijn rug gaan. Ik open mijn ogen na een tijdje weer en ik bijt op mijn lip. Ik kijk hem aan en glimlach. Zijn armen liggen nog steeds stevig om me heen, wat me goed laat voelen. 'Dank je,' fluister ik. Ik druk een kus op zijn lippen en laat mijn tong over zijn onderlip gaan. Ik sla mijn armen om zijn nek en bijt speels op zijn onderlip. Ik schrik op van een klap. Ik laat Luke gelijk los en kijk om me heen, maar in de luchtschacht is niks te horen. Wat was dat?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ze fluistert zacht een bedankje en we beginnen weer met zoenen. Ze slaat haar armen om mijn nek. Al we niet in deze schacht hadden gezeten, dan had ik haar opgetilt. Ze bijt op mijn onderlip. En opeens is er een knal te horen. Zouden ze ons ontdekt hebben?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen stevig om haar heen. Ze voelde koud aan en ik wist niet zeker of ik wel warm aanvoelde, maar meestal was ik warm, dus hoopte ik nu voor het beste. 'Ja het is heel mooi,' fluisterde ik. Het deed me een beetje aan Canada denken. De bergen in de verte. het was anders, maar gelijk een beetje hetzelfde. De geur van bergen en de koude lucht. Ik druk een kus op haar voorhoofd en kijk weer naar de bergen om me heen. Vaag drong het tot me door dat we dan ergens moesten zijn waar bergen waren, maar dit was Canada niet. Dat wist ik heel zeker. Canada was anders, meer bossen, meer geluiden en tekenen van dieren. We zaten ergens, maar waar? Ik wrijf over Naomi haar armen, omdat ze net als mij kippenvel had.
    'Zullen we anders maar weer naar binnen gaan?' Ik kijk haar met een glimlachje aan en geef haar een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik kijk met grote ogen om me heen. Ik pak Luke zijn hand en sluip de andere kant op dan waar we vandaan kwamen. Dus ook de verkeerde kant richting de slaapzaal. Ik hoorde heldere stemmen. Dat kon 2 dingen betekenen; 1. Ze zaten in de schacht. 2. Er kwam een opening aan. Ik bijt op mijn lip en laat Luke zijn hand los om gemakkelijker verder te kruipen. Ik zucht opgelucht als ik een luik zie, maar blijf gelijk stil zitten. De kans bestond dat ze ons zagen als we langs kruipte. Ik kijk naar binnen. Ik herken Leslie en een man. Ik hap naar adem en kijk om naar Luke. Ik wilde niet zien hoe Leslie gemarteld ging worden of wat hij haar ook aandeed, maar moesten we haar dan alleen achterlaten?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Madame jaimy moeten we les redden?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik knik en kijk nog een keer om me heen en naar het landschap om me heen bedekt met een lag sneeuw. Wacht even sneeuw. Ik maak me los uit Ian's armen en grijns even en buk me dan en maak een sneeuwbal en gooi hem dan tegen Ian aan en schiet dan even in de lach. In Italië had je nou ook eenmaal geen sneeuw, dus het is voor mij nog best bijzonder. En blijf Ian nog steeds grijnzend aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 16:46 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. En kijk naar het sneeuw. Iets wat ik vaak zag, maar nu al tijden niet meer. Ik kijk haar lachend aan. Pak een sneeuwbal en gooi goed raak. Ik was goed in sneeuwballen gooien of sneeuwbalgevecht. Laten we zeggen dat ik nog nooit verloren had. ik grijns en spring op haar af, ik gooi nog een bal tegen haar rug en spaar haar door geen sneeuw in haar nek te gooien, aangezien dat ijskoud wordt. ik trek haar om haar middel tegen haar aan en druk mijn lippen in haar nek. Ze begon al rode wangen en een rode neus te krijgen door de koud. Ik lach en kijk haar aan.
    'Als je in Canada bent zou sneeuw een normale zaak zijn,' grinnik ik en geef haar nog een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    Nala
    "Nee, nee, ik snap je." stelde ik hem glimlachend gerust. Ik was best moe, door de explosie van energie net tijdens het dansen.
    "Ik ga niet slapen." mompelde ik en pas als ik het mezelf hoorde zeggen, besefte ik dat ik het luidop had gezegd.

    {Ik heb geen reactie gevonden, maar miss heb ik hem over het hoofd gezien ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je hebt hem niet over t hoofd gezien :3]

    Sam
    Ik kijk naar Nala. 'Je mag best slapen,' zeg ik zacht, gewoon omdat mijn stem niet meer aan kan. Ik voel me misselijk en ik heb pijn. 'Misschien doet dat je goed.' en ik trek haar wat dichter tegen me san wat pijn doet bij me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Neehhh hoeft niet :3 Dat hoort niet bij mijn plan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    [Madame jaimy mogen we les redden?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk met grote ogen om me heen. Ik pak Luke zijn hand en sluip de andere kant op dan waar we vandaan kwamen. Dus ook de verkeerde kant richting de slaapzaal. Ik hoorde heldere stemmen. Dat kon 2 dingen betekenen; 1. Ze zaten in de schacht. 2. Er kwam een opening aan. Ik bijt op mijn lip en laat Luke zijn hand los om gemakkelijker verder te kruipen. Ik zucht opgelucht als ik een luik zie, maar blijf gelijk stil zitten. De kans bestond dat ze ons zagen als we langs kruipte. Ik kijk naar binnen. Ik herken Leslie en een man. Ik hap naar adem en kijk om naar Luke. Ik wilde niet zien hoe Leslie gemarteld ging worden of wat hij haar ook aandeed, maar moesten we haar dan alleen achterlaten?


    Luke Moore

    "Kom je? Dit wil je niet zien na al mijn acties," zei ik en ik slikte. Het klonk heel selfisch. Maar ik vrees dat ik nu minstens 1 jaar al met een trauma zit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en gil even kort als hij me met een sneeuwbal raakt en er dan ook een tegen mijn rug aangooit. En glimlach als hij me dan aan mijn middel tegen zich aantrekt en een kusje in mijn nek druk. En grinnik dan weer. 'Ik heb bijna nooit sneeuw gezien eigenlijk, ik woon in het geddelte in Italië waar het bijna nooit sneeuwt en het echt bijzonder is als het gebeurt.' zeg ik dan grijnzend en zie dat mijn handen helemaal rood zijn door de kou en mijn wangen en neus zullen dat ook wel zijn, ik grijns even en druk dan ook mijn lippen op die van Ian.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp