• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach en druk een kus op haar koude voorhoofd. 'Noorwegen, Zwitserland, Finland, Oostenrijk, Noord Italië, Frankrijk, Canada, Alaska.' Ik dacht even na. 'En nog wel meer. Duitsland ook nog. Zoveel mogelijk heden,' zucht ik. 'Al kunnen we Canada wegstrepen, want dit is Canada niet.' Ik sta op en til haar op. 'We gaan,' beslis ik. Ik kon haar toch niet ziek laten worden? Ik druk nog een kusje op haar koude lippen en loop voorzichtig naar de deur. Ik zet haar neer en pak haar ijskoude hand. ik kijk haar even met grote ogen aan. Dan trek ik haar naar binnen. Zodra we binnen zijn lijkt het veel warmer te zijn. Ik neem haar handen tussen de mijne en begin ze warm te wrijven.


    Naomi Micheal

    'Inderdaad zoveel opties.' mompel ik dan ook. En lach weer als hij me optildt en hij zet me weer neer als we binnen zijn en de warmte die nu langs mijn huid komt laat mijn koude huid tintelen, wat niet een fijn gevoel is, maar negeer het. Ik lach weer als Ian mijn hand begint warm te wrijven. 'Zo erg is het niet.' zeg ik dan zacht en kijk naar mijn hand die nog steeds rood is, alleen nu van de overgang van koud naar warm en kijk dan Ian weer glimlachend aan..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet eten, baaaay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik grijns even en knabbel van de chocolade. Ik kijk naar het overige eten en pak een appel die ik aan Luke geef. 'Gezond voor je,' zeg ik grijnzend en overhandig hem de appel. Ik kijk door het rooster naar de slaapzaal en zucht. Ik wilde hier zo graag weg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Blazen helpt,' zeg ik en laat haar handen los. Ik til haar weer op en loop vlug weg bij de deur richting het dak. Ik loop rustig door terwijl ik haar aankijk en een kusje op haar lippen druk. 'Ik houd van je,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik meende het. Met heel mijn hart en ik kon het vaak genoeg zeggen. Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd, loop naar het auditorium en ga op een stoel zitten. Ik zet haar op mijn schoot, met haar benen over een stoelleuning.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik kromp wat in elkaar en zijn shirt zat weer in mijn vuist geklemd. Ik voelde een rilling van afschuw door me heen gaan.
    Plots stonden de 2 mannen in mijn kamer... Ik had ze door mijn raam op de eerste verdieping de oprit zien oprijden en had besloten de rest van de tijd boven te blijven. Wat ik totaal niet verwacht had, was dat ze hier zouden komen... Hierboven. Ik sprong van mijn bed, toen ik hun sadistische grijnzen zag. Het was doodstil in de kamer. Alsof ze zaten te wachten tot ik iets zei, maar ik had geleerd te zwijgen.
    Plots zetten ze een stap naar voren. Ik week uit naar achteren, terwijl ik hun geen moment uit het uit het oog verloor. Hun grijns werd breder en ik wankelde nog wat achteruit. Ik keek wanhopig naar de deuropening.
    Zou pap me komen helpen?
    Maar toen deed 1 van de twee de deur dicht en besefte ik dat ze dit deden met mijn pa zijn toestemming. Weer kwamen ze dichterbij en toen ik deze keer uitweek, voelde ik de muur in mijn rug drukken.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik knik en hij tilt me weer op en grijns terwijl hij loopt blaaz ik tegen mijn handen aan en al snel stopt het tintelende gevoel en worden mijn handen weer warm. Inmiddels zitten we weer in het auditorium en zit ik op Ian's schoot. Ik leg mijn hoofd weer tegen zijn borst en streel over zijn buik. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan gemeend met een glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik wacht af of Nala haar uitdrukking weer rustiger word, maar ik besef me dat dat niet gaat gebeuren. Sterker nog, het lijkt alleen maar erger te zijn geworden. Ik voel hoe ze mijn shirt in haar vuist heeft geklemd. Ik leg mijn hand op die van haar en doe haar vingers ontsnappen. 'Nala, wakker worden,' zeg ik zacht. 'Je droomt.' en ik beweeg een beetje met mijn bovenlichaam, wat erg pijn doet, km haar wakker te krijgen. Ik heb haar hand nog beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik sper mijn ogen plots open en voel mijn hand zich rond de zijne klemmen. Ik druk mijn gezicht tegen zijn schouder, terwijl ik de rillingen die over mijn lichaam liepen probeerde tegen te houden.
    "Oh, god." mompelde ik zacht, maar vol emotie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik grijns even en knabbel van de chocolade. Ik kijk naar het overige eten en pak een appel die ik aan Luke geef. 'Gezond voor je,' zeg ik grijnzend en overhandig hem de appel. Ik kijk door het rooster naar de slaapzaal en zucht. Ik wilde hier zo graag weg...


    Luke Moore

    Ik ging naar het rooster en nam het mes eruit. Amy bleef aan haar chocoade knabbelen, dus nam ik het uit haar handen.
    "Als ik gezond moet eten jij ook," zeg ik quasi-streng en begon met het schillen van de appel. ik sneed hem in partjes en stak er eentje in haar mond en ook eetje in de mijne.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam
    Ze wordt wakker maar is de droom nog lang niet kwijt. Ik sla, met pijn, ook mijn andere arm om haar heen en wieg haar zacht heen en weer. 'Je nachtmerrie is voorbij Nala, nu ben je weer hier.' ik twijfel of ik dit ook deed hiervoor. Of de volledige Sam dat ook doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ian? En gaat het nou wat worden tussen Nala en Sam???? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb al een idee hoe ik Sam zijn geheugen weer terug kan laten krijgen :Y) maar ik zeg nog lekker niet hoe :P

    En ik weet niet of het wat wordt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oehhh gemeen ik wil het weten, ik wil anders Naomi of Josh nog wel op ziekenbezoek laten komen, haha! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doe Naoom :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp