• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik nam nog een boterham... en nog een... en nog een... en dan nog een stukje chocolade. Tot ik dacht dat ik genoeg had. Ok, mijn maag was niet vol, maar wanneer was ze dat wel?
    Ik ging ook liggen en staarde naar de hemel, terwijl mijn hand over het deken op zoek ging naar de hare.

“To live will be an awfully big adventure.”

Sarah Dillens
    Ik kijk hem vrolijk aan en zie plots een meisje achter de lerares staan. 'Ehm Ryan? We zijn betrapt door een leerlinge?' mompel ik zachtjes doelend op dat meisje.

Alexi
    Ik glimlach als ik zijn hand tegen de mijne voel en verstrengel zijn vingers. 'Volgens mij ben jij degene die zwanger is, je eet voor 3 bijna.' lach ik en knijp zachtjes in zijn hand.

Ryan
    'Wat?' Vroeg ik haar waarna ik keek wie ze bedoelde en zie Sky staan, bij haar verschijning was er in eerste instansie een glimlach op mijn gezicht verschenen maar die was al snel verdwenen aangezien ze had gezien dat ik had getoverd en liet al de spullen die rond de lerares zweefden op de grond vallen.

Don't be like the rest of them, darling

Sky Leslie White
    Mijn mond valt als het zou kunnen nog verder open als Ryan dingen rond laat zweven. Mijn ogen zijn groot. Dan krijgt het meisje mij in de gaten. Maar ik kijk naar Ryan. Is dit een misselijke grap ofzo? Ik sluit mijn mond dan. Engelen. Demonen. En wat is dit? Ryan ziet me en glimlacht naar me. Maar dan laat hij ineens alle spullen vallen waardoor ik eigenlijk een beetje schrik.

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:33 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Sarah Dillens
    Ik doet het meisje het teken dat ze niets mag zeggen en wacht tot de leerkracht is weggerend. Ik sleur Ryan naar het meisje mee. 'Ehm...' begin ik en adem even diep in 'Hallo, ik ben Sarah.' zeg ik dan maar gewoon omdat ik nog nooit betrapt geweest ben.

Leslie Day
    Jake tilt me dan op en ik moet lachen. Hij belt een taxi en ik wacht gewoon af tot de taxi er is. 'Nou Jake, als je niet wilt rusten thuis weet ik niet wat je er wel wilt doen,' zeg ik onsclhuldig.

Ryan
    Ik zucht en bedenk vervolgens iets om te zeggen, 'Hoe was je.. Vakantie?' Vroeg ik haar toen waarna ik op mijn achterhooft krabde.

Axton
    "Dan ben ik al vanaf mijn geboorte zwanger." grijnsde ik en kneep zacht terug in haar handen. Ik legde mijn andere arm onder mijn hoofd, terwijl ik naar de hemel bleef staren.
    Ik genoot van het momentje rust.

“To live will be an awfully big adventure.”

Sky Leslie White
    Ik kijk nog steeds naar Ryan, en zeg kort 'Sky' als het meisje zich voorstelt. Hij vraagt hoe mijn vakantie was. Ik schud mijn hoofd. Nee, daar hoef ik niet over te praten. Ik kan het gewoon niet greloven. En daf zegt veel aangezien ik ook in engelen en demonen geloof. Ik draai me om en loop dan gewoon weg.

Sarah Dillens
    Ik bijt op mijn lip. Ik heb het gevoel dat Ryan nu ruzie met haar heeft door wat we net deden. 'Sky!' roep ik en ren haar achterna. 'Je moet niet kwaad zijn op Ryan, hij kan er niets aan doen, het zit in ons bloed. Toveren.'

-nvm

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:43 ]

Jake
    Ik grinnik 'Dat weet je maar al te goed.' zeg ik en knijp heel zachtjes in haar kont om haar nu te pesten.

Alexi
    Ik kruip iets dichter tegen hem aan en als er een zuchtje wind over ons heen gaat krijg ik kippenvel, niet van de koude. Ik heb nu echt geen koud.

[Ik moet eteeeennn, tot zo!]

[ok]