• Syll (Soubi) had voor mijn verjaardag een lange brief gestuurd omdat ze niet kon komen, vet lief. Nu had ze die brief donderdagochtend al opgestuurd, een paar dagen later ook nog naar anderen en die hadden hem al, ik nog niet. D: Uiteindelijk valt hij dus op de mat hier, vandaag pas. En hij zag er zo uit.



    Zoals je kan zien, een groot gat onder de postzegel en een scheur/gat naast de postzegel. Er zit een retoursticker op met mijn postcode (haha nu weet iedereen mijn adres /care) en het armbandje dat ze voor mij gemaakt had is eruit. Ik vind dit echt niet kunnen. D:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible

    Tja, er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar leuk is het niet. Gelukkig heb je de brief uiteindelijk nog wel ontvangen, in plaats van helemaal niets [:

    Lioncourt schreef:
    Dus dan is ie verkeerd bezorgt, hebben mensen de armband gestolen/eruit gehaald en krijg je hem zo terug?
    Ik zou een klacht in dienen eigenlijk.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Soubi schreef:
    (...)

    Envelop ;$ Het papier was alleen maar van die lijntjes papier.. Ik heb geen groot brief papier [Wel diddle.. xd] en om nou tichtig kleintjes erin te doen..


    Oja, envelop bedoel ik ja. (: Ja, als je veel te schrijven hebt is dat briefpapier inderdaad wat klein. (;


    You are beautiful, you are love.

    Chuggaa schreef:
    Klagen. Wat een stelletje hufters, serieus. Het is gestolen, dus eigenlijk moet je het melden bij de politie.

    Chuggaa schreef:
    Klagen. Wat een stelletje hufters, serieus. Het is gestolen, dus eigenlijk moet je het melden bij de politie.


    Life is full of fake people

    Even adres opschrijven...
    Dat is best wel schandalig.

    Jezus, dit is echt sick. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die afschrijf stikker doet de tnt er op als hij verkeert gezet is, dan zit hij bij de verkeerde wijk er bij.
    Over die beschadiging en armbandje, melden. Het kan een bezorger is geweest, hij kan kapot zijn gegaan tijdens het verwerken of waar hij eerst bezorg is hebben hem er uit gehaald(wat me niet lijkt aan de stikker te zien).
    In ieder geval melden.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 21:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dát is zó laag... Klagen bij TNT, en eisen dat ze iets doen.


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Dát is zó laag... Klagen bij TNT, en eisen dat ze iets doen.


    26 - 02 - '16

    MadameParis schreef:
    Dát is zó laag... Klagen bij TNT, en eisen dat ze iets doen.


    D'r valt niet zoveel meer te doen erna, ik werk bij de postbezorging en ik heb ook een probleem ermee gehad. Maar het is gewoon ronduit klote.


    SLOAN.

    Mohawk schreef:
    Ga er mee naar het postkantoor en laat van je horen?
    Kan je niet dreigen met hen aan te klagen of zo, I don't know.
    Er moet toch iets zijn wat je er aan kan doen?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Zoiets is mij ook overkomen. Iemand wilde me een ketting opsturen met een brief erbij, 2 weken later krijgt hij het open terug zonder ketting erin :8


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Er staat zoiets als briefgeheim dus ik zou zeker gaan klagen bij PostNL


    Life is hard and then we die

    Dat doen dus de mensen van de post. Ik verstop mijn kadootje altijd.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!