• Dus ik zoek een titel voor een verhaaltje die ik al weeken lang in mijn hoofd heb.. zo vaak heb ik de verhalenlijn aangepast, nieuwe dingen toegevoegd en momenten weg gelaten, nog steeds ben ik aan het uitbreiding ook al lijkt het wel oké te zijn maar toch.

    Ik ga niet al te veel vertellen aangezien ik ieder moment weer iets groots kan toevoegen aan het verhaal. Ik schrijf dus alleen die digen neer die al zeker zijn.

    Dus mijn story gaat over een jongen, een tweeling die in de eerste instantie een normaal leven leid. Iedereen ziet hem als een normaal en rustige jongen hoewel dat niet zo is aangezien er in zijn hoofd honderden en honderden gedachtes rondvliegen. Over hetleven en de dood, over de toekomst en verleden, over bepaalde personen en momogelijkheden die hij heeft gemist of mogelijk zijn. Hij leeft zowat in zijn eigen gedachtes. Meerendeels denkt hij terug aan zijn verleden, aan zijn kleuter en peutertijd. Toen wilde hij, net als al de andere kleintjes van tegenwoordig een held worden. Een superheld, tovenaar of een soldaat. Alle drie de kinderdromen had een ding gemeen voor hem; ze wilden alle drie de wereld of mensen gaan redden en beschermen. Dat wilt de hoofdpersonage ook, maar als er een geliefde van hem dood gaat door zijn eigen wraak actie wilt hij nogmaaps wraak nemen op de moordenaar die echter spoorloos verdwenen blijkt te zijn. Meer en meer ongelukken geneuren er om hem heen, meer personen sterven en dan pas begrijpt hij wat zijn vader bedoelde vroeger, toen hii tegen hem zei dat hij geen mensen kon gaan redden, alleen van ze kon gaan houden. Dan pas begrijpt hii dat hij geen held kan wezen door wraak te nemen, want alles wordt er maar erger door. En daar komt hij pas op het ergste einde achter.

    Dit heb ik nu dus even snel op mijn mobiel getypt, neem me dus niet kwalijk voor fouten in de zinnen ^^

    Dit zijn alleen de belangrijkste punten. Het is niet dat dit de offixieele verhalenlijn is maar weten jullie dus een toepasselijke titel voor mijn verhaal? Engels of nederlands maakt niets uit (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dreams.
    Waneer ben ik een held?
    Je redt met liefde.
    Held zonder liefde.
    Ik ben een held in mijn in dromen, maar ben ik het echt?
    Ik leef in mijn gedachtes.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.