• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ CrazyOf1D
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {mon topics, @quin98 oke waar is Liam of Andrew?


    Do what people say you can't.

    Brianna Taylor Josephs
    Mijn wangen kleurden rood. 'Ehm... Bedankt, denk ik.' Ik kijk naar de grond. Als ik complimenten kreeg kon ik ineens omslaan in een enorm verlegen meisje. Ik zag dat Austin aan kwam lopen. En hij keek niet blij. Oh god, hij had gezien dat Harry dat plukje uit mijn gezicht schoof. Hij was echt een enorm jaloers type. Hij duwde me aan de kant, waarna ik op de grond viel en ging voor Harry staan. 'En waar dacht jij mee bezig te zijn?' siste hij. 'Mijn meisje versieren?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Beide op de gang]

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik droomde dat ik en een reuzenworstje op een top van een berg stonden. 'JODALAHIEHOE JODELEE JODELEE JODELEEHIEHOEEE' jodelden we. We begonnen de tango te doen en hij trapte op m'n teen. 'JODELIEAUW!' gilde ik.

    [Dit gilt hij ook in zijn slaap, droomt nogal vreemd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    'Ehm... Bedankt, denk ik.'zei ze en werd rood.Zo plots werd ze verlegen.Er kwam een jongen razend op ons afgelopen en duwde Bree aan de kant.'En waar dacht jij mee bezig te zijn?' siste hij. 'Mijn meisje versieren?' Ik haalde verbaast mijn wenkbrouwen op."Ik haf haar gewoon een complimentje,daarvoor hoef je haar nog niet weg te duwen."zei ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Layla Noa Jones
    Ik loop naar een jongen Andrew volgens mij. 'Hoi.' zeg ik. Hij was niet lelijk ofzo, maar Niall was knapper. 'Dus...' Ik weet nooit echt iets om te zeggen.


    Do what people say you can't.

    Brianna Taylor Josephs
    'Het spijt me Harry, Austin is echt enorm jaloers.' zei ik mopperend. Ik probeerde op te staan, maar halverwege viel ik weer. 'Ouch, volgens mij heb ik mijn enkel een beetje verzwikt. Stomme hakken.' zei ik terwijl ik ze uittrapte. Ik was zo een stuk klein kleiner, zo'n 1.67. Daarom droeg ik vaak hakken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    Ik draai me om naar het meisje, zij zat ook bij mij in de klas. 'Heey, sorry hoe heet je ook alweer?'vraag ik en kijk haar aan. Ik wist haar naam echt niet meer, volgens mij was het iets met een L

    Harry Styles
    'Het spijt me Harry, Austin is echt enorm jaloers.'mopperde ze en probeerde op te staan maar zonder veel geluk,want ze viel weer.'Ouch, volgens mij heb ik mijn enkel een beetje verzwikt. Stomme hakken.'zei ze en trapte ze uit ,dus belsoot ik haar recht te helpen.Tenzij ik dat ook niet mocht doen van die gast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Lou stukje?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik moet slapen, doeii xxx]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Layla Noa Jones
    Ik lach. 'Layla.' antwoord ik. 'Andrew toch?' Ik kon het toch beter vragen voor de zekerheid.


    Do what people say you can't.