• Jup, ik zit al sinds half 11 vanochtend thuis. Ik had vandaag 'sportdag'. Ben daar in eerste instantie heen geweest, gingen we een soort van Expeditie Robinson doen. Echt hartstikke leuk, want we gingen ook klimmen in van die mega klimrekken. Maar toen werd ik weer heerlijk misselijk. Great. :'D
    Dus ben ik naar huis gegaan. En zit ik sinds vanochtend Pokémon te kijken. Ben vanaf het begin begonnen, trolol. Ik kreeg echt allemaal herinneringen van vroeger enzo, dat ik een Pokémon deken had, een pikachu-knuffel, Gameboy Color met Red en Yellow. HAHA, geweldig. (krul)
    Random topic, because I wanna laugh.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik keek vroeger ook altijd Pokémon (cat)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik keek vroeger ook altijd Pokémon (cat)

    That ish very nice. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pokémon is echt zó vet, haha. Dat was echt mijn lievelingsprogramma. En dat is ook een van de weinigen die ik nu ook nog wel zou kijken :')

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:17 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vond Pokémon nooit leuk. Maar, beterschap! Ik word altijd liever ziek op sportdagen(:


    Food.

    Bronx schreef:
    Ik keek vroeger ook altijd Pokémon (cat)


    Don't find love. Let love find you.

    Scharry schreef:
    Ik vond Pokémon nooit leuk. Maar, beterschap! Ik word altijd liever ziek op sportdagen(:

    Nuuuuuuh D:
    Maar dat kan. :3

    Thanksies ^-^

    Aurorae schreef:
    Pokémon is echt zó vet, haha. Dat was echt mijn lievelingsprogramma. En dat is ook een van de weinigen die ik nu ook nog wel zou kijken :')

    Haha, yush, I agree with that. ;3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:21 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Scharry schreef:
    Ik vond Pokémon nooit leuk. Maar, beterschap! Ik word altijd liever ziek op sportdagen(:

    POKEMON! GOTTA CATCH 'M AAAAALL! :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    POKEMON! GOTTA CATCH 'M AAAAALL! :Y)

    A wild Pokérap appeared!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Scharry schreef:
    Ik vond Pokémon nooit leuk. Maar, beterschap! Ik word altijd liever ziek op sportdagen(:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    beterschap (:
    hhm Pokemon, nooit echt naar gekeken (;

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 18:43 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Scharry schreef:
    Ik vond Pokémon nooit leuk. Maar, beterschap! Ik word altijd liever ziek op sportdagen(:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik was vroeger echt totaal Pokémon verslaafd (kijk het nu soms ook nog eens:$)
    maar beterschap!


    Can't control my second personality

    Ik heb ook een Pikachu knuffel, die ligt ergens in mijn kamer geloof ik

    Wonderaction schreef:
    POKEMON! GOTTA CATCH 'M AAAAALL! :Y)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.