• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maaaiiinnn!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics alvast. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [MEINOS TOPICOS]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Noowwwiii reageer! :P

    En Naoom xD NO!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik kijk haar niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je dingen beter kunnen vergeten?' vraag ik verbaasd. Ik wil de dingen weer herinneren. En als ze me die dan niet vertelt, is dat klote. Dan merk ik dat Nala in gedachten verzonken is. Ik kijk naar haar met een bezorgde blik. 'Nala,' fluister ik. 'Nala, kom terug. Waar je ook aan denkt, het is voorbij.' en ij wieg haar een beetje. Mijn gezicht vertrekt even van pijn. En dan kijk ik weer naar Naomi en de jongen. 'Hebben jullie nog herinneringen die jullie met me willen delen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben bezig ^^
    Maar moet zo gaan, hw maken en douchen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    [Wat doe je voor stage?? :Y)]


    [Ik help op een soort mini-manege -er zijn ook andere diertjes- waar gehandicapte kinderen -lichamelijk en/of geestelijk- voor hun hobby naartoe komen. Ze krijgen sws een half uur paardrijles, en daarna mogen ze nog een activiteit uitkiezen om te doen. Maar meestal ben ik met de paarden bezig. Ik ben er nu pas twee keer geweest, maarja..]

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij heeft gelijk... Anders was ik de ook erger aan toe geweest. 'Als jij net zoals de anderen je werk had gedaan had ik dingen niet gedaan. Maar jij hebt me ruimte gegeven die ij ook gepakt heb,' sis ik hem toe. Ik kan hem op dit moment niet dankbaar zijn. Ik zal wel al punt afdrukken in mijn buik hebben maar ik ben gewoon koppig. 'Het is allemaal je eigen schuld.'


    Marcell/Man
    "Ja, ik had je niet moeten vertrouwen" Sis ik, waarna ik haar weer een tik op haar buik geef. "Daardoor is het mijn eigen schuld. Je wist natúúrlijk heel toevállig niet dat ik eigenlijk dingen deed die ik niet mocht doen, en dat ik je aan het helpen was.. Nouja, en dan wist je voor het gemak ook maar even niet dat ik dit werk niet graag doe, en dat een reden dat ik het toch doe zou kunnen zijn voor iets wat in mijn ogen heel veel waard is.." Som ik op. "Nee, jij had alleen maar oog voor jezelf en hoe je vrij kon komen. Maakte misbruik van me omdat dat lekker makkelijk was"

    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet nu dus gaan. Maar ik kom terug :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij geeft me weer een tik op mijn buik. En ik probeer ineen te krimpen. Maar dat kan niet. Ik knijp mijn ogen even dicht. En ik luister naar al zijn woorden. 'Laten we het omdraaien,' grom ik dan. 'laten we zeggen dat ik het allemaal heel toevallig wél wist. Wel. Hoe voelt dat dan hè? Dat er misbruik van je is gemaakt.' ik kijk hem dan kwaad aan. 'Ja, ik heb misbruik van je gemaakt.' dit is niet waar, maar ik wil hem pijn doen met mijn woorden. Wil er voor zorgen dat hij kwaad is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik werd teruggehaald naar de werkelijkheid en drukte mijn gezicht opnieuw tegen zijn schouder. Zijn lichaam zo dicht tegen het mijne, zijn hand die ik vast had... Het was het enige wat me deze moment overeind hield.
    Ik had de herinneringen zo ver achter me gelaten. Dat ze, wanneer ze zo plots terug komen, des te pijnlijker waren.
    Ik besloot me toch op het gesprek om me heen te concentreren. Al was het om iets anders te doen te hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik zucht en negeer zijn vraag. En kijk dan bezorgt naarNala en loop naar het bed toe en ga op het randje zitten. 'Shhh, Nala rustig.' zeg ik dan zacht en kijk dan Sam weer aan. 'Wat wil je weten?' vraag ik dan en glimlach naar Sam. Eigenlijk best raar dat hij zijn geheugen kwijt is.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Het meisje, Naomi, komt op het randje van mijn bed zitten. Ik kijk naar haar en probeer me haar te herinneren. Maar het lukt me verdomme niet. Ik ben gefrustreerd. 'Ik ehm..' begin ik dan. 'Was ik bevriend met jou?' ik kijk haar aan. Iets van wanhoop is in mijn blik te vinden. Ik wil gewoon zo graag herinneren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ja, ik denk dat je wel kan zeggen dat we vrienden, zoiets zeg.' zeg ik dat laatste er zacht achteraan, maar glimlach dan weer. 'Next question.'. Zeg ik dan en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora strekte haar nek en sloot haar ogen terwijl haar nagels over zijn schouders krastten van verlangen en genot. Steeds voerde ze het tempo iets op, en liet het daarna wat langzamer gaan terwijl haar lippen de huid in zijn nek beroerden. Zachtjes streelden ze met haar lippen over zijn oor terwijl ze zijn naam fluisterden en zichzelf dichter tegen hem aan vleiden. Eleadora kon een geluidje niet onderdrukken terwijl ze haar voorhoofd tegen de zijne aanplaatsten, haar neus tegen de zijne terwijl ze hem aankeek in zijn ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sam
    Ik kijk naar Naomi en zie dat ze op haar lip bijt. Zal ze dat vaak doen? 'Ik heb geen idee wat ik moet vragen... Hoe deed ik tegen jou?' vraag ik dan maar. Misschien herken ik dan wel iets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.