• Zes of acht (jong)volwassene tussen de 20 en 30 jaar hebben kortgeleden hun liefde verloren. Aan een ziekte, een ongeluk, scheiding of beëindigde relatie. Stuk voor stuk hebben ze zich aangemeld voor een datevakantie en krijgen een partner aangewezen. Ze delen een kamer met die persoon en moeten elkaar leren kennen.
    Maar misschien vinden ze de aan hen toegewezen persoon helemaal niet leuk en vinden ze die van de ander helemaal geweldig. Wat doen ze dan? Zouden ze proberen zijn/haar hart te veroveren? Hoe zal dit aflopen?
    Ruzies, liefde en vriendschap spelen een grote rol.


    Het RPG begint op de dag van aankomst en ze krijgen meteen hun partner toegewezen, ze gaan kennismaken en met zijn alle gezamenlijk de avond uit.
    Het minimum aantal woorden zal 200 zijn in dit RPG.
    Koppels worden door jullie zelf gekozen, maar er zitten wel limieten op. Hiermee bedoel ik dat er ook niet-heterostellen komen te ontstaan! Hier mag je natuurlijk zelf in kiezen.


    Is het wat? En zou je mee willen doen?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 19:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, help, dit is een idee dat mij wel wat lijkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oeh, dit lijkt me wel leuk! Zou je me een berichtje willen sturen als je het rollentopic opent?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MaIfoy schreef:
    Oeh, dit lijkt me wel leuk! Zou je me een berichtje willen sturen als je het rollentopic opent?


    I will!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MaIfoy schreef:
    Oeh, dit lijkt me wel leuk! Zou je me een berichtje willen sturen als je het rollentopic opent?


    Ik open het rollentopic gewoon! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 19:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.