• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Michels

    Ik kijk hem even aan. Mijn puber momentje, zoals mijn moeder het noemde, dreigde even naar voren te komen, maar het waren zijn fonkelende ogen die me overhaalde om wel mee te doen. Ik spring uit zijn armen, tik hem en ren voor hem de gang op. 'Tikkie jij bent hem,' gil ik. Ik verstop me in een smal klein plekje waar ik verstopt stond tussen twee muren. Hopende dat hij me niet zou zien. Was ik serieus tikkertje aan het spelen? Ik was geen twee meer en hij trouwens ook niet... Ik zucht even diep.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ja, ik opperde om tikkertje te spelen omdat ik actief wilde zijn. Amy rende de gang op.
    "Aimz, het is tikkertje geen verstoppertje," zeg ik dan door de gang omdat ik niks zie.
    "En ik zou je niet verstoppen ook," hoor ik opeens langs achteren.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik heb mijn ogen nog gesloten maar als Naomi gaat praten kijk ik haar toch aan. Ik slik een keer en wacht haar woorden af. Ze spreekt goed over me. Mijn ogen worden groot als ik de woorden zie op haar buik. Ik kijk er naar en dan naar Naomi. 'Het spijt me voor je,' zeg ik. En dan moet ik weer eens naar hoesten waar ik lang in blijf hangen.


    [Naaoom? Iaaannn?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik heb mijn ogen nog gesloten maar als Naomi gaat praten kijk ik haar toch aan. Ik slik een keer en wacht haar woorden af. Ze spreekt goed over me. Mijn ogen worden groot als ik de woorden zie op haar buik. Ik kijk er naar en dan naar Naomi. 'Het spijt me voor je,' zeg ik. En dan moet ik weer eens naar hoesten waar ik lang in blijf hangen.


    Naomi Micheal

    Geen sorry zeggen, we kunnen er toch niks meer aan veranderen.' zeg ik dan en glimlach even kort naar hem en klop op zijn rug als hij in een hoestbui komt. 'gaat het een beetje?' vraag ik dan toch wel een beetje bezorgd als hij is uitgehoest.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ja, ik opperde om tikkertje te spelen omdat ik actief wilde zijn. Amy rende de gang op.
    "Aimz, het is tikkertje geen verstoppertje," zeg ik dan door de gang omdat ik niks zie.
    "En ik zou je niet verstoppen ook," hoor ik opeens langs achteren.


    [wie zegt dat laatste? bewaker]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze klopt op mijn rug wat pijn doet. Dus pak ik haar hand beet om haar tegen te houden. Ik moet nog steeds hoesten maar geraak er dan vanzelf uit. En ik adem zwaar en kan even geen antwoord geven op haar vraag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    (...)

    [wie zegt dat laatste? bewaker]
    [Yep AMy kan het misschien ook horen?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    'oeps, vergeten dat je gewond bent.' mompel ik dan zacht. 'Sorry.' zeg ik dan ook zacht en bijt weer op mijn lip, hoe kon ik zoiets nou vergeten. Ik zucht en kijk hem bezorgd aan, hij ademt zwaar. 'Echt sorry.' zeg ik dan weer zacht en zie dat hij echt veel pijn heeft en kijk dan naar mijn hand die hij nog steeds vast heeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik word uit mijn negatieve gedachtes gehaald dankzij Luke. Net als ik iets terug wil roepen hoor ik een andere stem. Een lage mannen stem. Gelijk open ik mijn ogen en sta versteend aan de grond. Volgens mij zijn ze rechts van me. Ik gluur voorzichtig om het hoekje. De man staat met ziij rug naar me toe. Ik stap van mijn plek, zet mijn liefste en onschuldigste gezichtje op. Mijn ogen stonden dus groot en schattig. Mij hele houding verandert daar in. Ik tik de man op zijn schouder. In een ruk draait hij zich om. 'Waar is de toilet?'
    'Je mag niet van je kamer.'
    'Maar ik moet heel nodig naar de wc,' jammer ik. En ik kijk hem haast smekend aan. Hij slaakt een diepe zucht en kijkt je rech aan. Ik kijk nog liever. Dan pakt hij mijn pols en sleurt me achter zic aan. Wat gaat hij doen? Hij duwt een deur open. 'Wc voor mevrouw.' Hij duwt me naar binnen.en nu? Wat gaat hij met Luke doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Na even kom ik weer op adem. Ze zegt meerdere keren sorry. 'Geeft niets,' zeg ik met een hese stem zwakke stem. Na dit gezegd te hebben moet ik weer op adem komen. Ik kijk haar aan maar sluit dan even mijn ogen om duizeligheid te onderdrukken. Dan open ik mijn ogen weer. De pijn trekt langzaam een beetje weg. 'Het geeft niets,' zeg ij dan nog een keer zacht. Ik heb haar hand nog steeds vast, zonder dat ik het door heb.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik bleef er kalm onder en wilde iets tegen hem zeggen, maar Amy kwam tevoorschijn. Ze praatte even met hem.
    "Ehm, ik ga mee," zeg ik op een toon die geen tegenspraak dulde.
    "Ma..." begon hij al.
    "Ik ga mee," siste ik tegen hem. Ik was bijna een kop groter dan hem, dus was ik best wel impresionant. Die sloeg ik zo K.O. maar niet dood. ik rilde


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk even verbaas naar de twee. Liet die man zich nou commanderen doorbLuke. Ik kijk Nasr Luke en verdwijn dan in een wc hokje. Ik moest eht plassen. Vlug trok ik door en was mijn handen. Ik kijk ze afwachtend aan. Wat nu? Ik kijk even bezorgd naar Luke maar zet dan mijn onschuldige en lieve gezichte weer op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ze verborg haar angstige gevoel achter haar lieve gezichtje. Slim. Samen hadden we die gast helemaal onder controle. Hij luistert naar mij en is gehypnotiseerd door Amy. Aimz is wel mijn vriendin, daar blijft hij met zijn tengels vanaf.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    De man knikte af en toe op de woorden van Luke hij kijkt, recht in mijn blauwe ogen. Dat bezorgde mij rillingen, maar ik kon mijn gezicht in dezelfde plooi houden. Ziij ogen stonden.... Bewonderend, glinsterend, lustig en verlangend. Ik kon raden wat in zijn hOofd afspeelde, maar ik moest me in mijn rol houden. Dus bijt ik verlegen en onschuldig op mijn lip en kijk naar de grond. Enkel om hem niet recht aan te hoeven kijken. Het kwam niet in me op dat die man het wel is uitdagend op kon vangen. Dat op mijn lip bijten.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik vraag me af of Noa nog terug komt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.