• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ah shit, moet slapen, bye!}

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoezo nou weer 6 minuten? xD Trouwens, mooi stukje!
    FF douchen enzo, en dan ga ik "slapen"]

    Julio Martinéz
    "Ik ook van jou" Zeg ik met een klein glimlachje, terwijl mijn gedachten naar vanalles en nogwat gaan. Maar ze komen tussendoor altijd weer even terug bij daarnet. Zo geweldig als dat moment was.. Er waren heel veel momenten, maar ik weet niet of ze zo dichtbij kwamen.. Nouja. Ik glimlach nog steeds naar Eleadora en strijk zacht met mijn duim over een willekeurig stukje huid. "Hoe gaat het met je plekken eigenlijk?" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik schud stug mijn hoofd. 'Het enige wat ik beloofd heb is dat ik niet vertel dat we gepraat hebben. Dat je dingen versoepelde. En ik heb hem voor de rest hélémáál niets verteld.' ik kijk hem kwaad aan. 'Ik weet namelijk dat als ik dat zou doen je of een n-naald zou trekken,' verdomme, mijn stem bibbert bij het woord naald. 'Of je me weer in die klote cel zou stoppen.' ik kijk hem aan met een uitdagene blik. Nu is het weer zijn beurt. 'Wat heb je daar op te zeggen?' sis ik naar hem. 'Klootzak.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Nala is in slaap gevallen maar dit keer is ze rustig. Gelukkig. Dan praat de jongen ineens, hij had nog niet eerder gepraat. Hij zegt dat hij me irritant vond. Nou. Ook lekker aardig. Het irritante eraan is, hij zegt niet wát hij irritant vindt. Hoe moet ik het dan wel weten?! Nou. Ik kan je in iedergeval zeggen dat ik hem ook irritant vindt. Ik heb hoofdpijn. Zware hoofdpijn en sluit mijn ogen dan weer even. Dan open ik ze weer en kijk naar Naomi. 'Oke,' zeg ik zacht. Ik moet gewoon accepteren wat hij zegt. 'Zijn er nog meer die me irritant vinden? Ben ik een klootzak? Dat staat namelijk ook op mijn arm.' ik sluit mijn ogen en kan het even niet aan om iemand aan te kijken.


    [Onderaan belandt, en ik moet even douchen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Dat ik niet snap waarom hij me dan aanviel" Zeg ik alleen maar. Net zo doods als daarnet. "Maar ik denk dat ik dat inderdaad wel gedaan had ja. Mijn nieuwe idee is nu om -nu jij onze belofte hebt gebroken- wat dingen met mijn Collega's te delen. Teamwork, weet je wel" Hoewel ik zelf walg van het idee om met ze samen te moeten werken, nog vreselijkere dingen te moeten doen, laat ik daar natuurlijk niks van merken. Emotieloos.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga ook. Miss kom ik na het douchen nog terug, miss niet]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kan mezelf tegen houden om niet te gaan trillen als hij zegt dat hij het gaat delen met zijn collega's. 'Ik heb heel die klote belofte niet verbroken,' zeg ik dan kwaad. 'Ik zou die pas verbroken hebben als ik gezegd had dat we gepraat hebben op dat zolder geval. Als ik hem verteld had dat ik jou verdomme geholpen heb toen je knockout ging,'ik kijk hem strak aan. 'Of ben je dat soms vergeten? Dat ik jou ook geholpen heb.' ik ben gewoon kwaad! 'Of als ik Josh verteld zou hebben dat je me geholpen hebt.' ik schud mijn hoofd. 'Dat heb ij allemaal niet gedaan. Dus die belofte is niet verbroken!' ik schreeuw dan. Ik moet mijn woede kwijt en ik wil weg hier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoommmmm?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik schiet zachtjes in de lach. 'Gezelschapspelletjes? Ik zal er niet vanuit gaan. Zo gezellig is het hier niet,' antwoord ik en druk een kus op zijn wang. Ik zak nog wat meer onderuit en speel een beetje met het mes. Ik verveelde me dood. Ik leg het mes weg en pak het pistool. Scenes spelen zich door me hoofd. Vlug leg ik het pistool weer weg en kijk naar Luke.

    [Kan ik makkelijker schrijven ^^]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:06 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Nala is in slaap gevallen maar dit keer is ze rustig. Gelukkig. Dan praat de jongen ineens, hij had nog niet eerder gepraat. Hij zegt dat hij me irritant vond. Nou. Ook lekker aardig. Het irritante eraan is, hij zegt niet wát hij irritant vindt. Hoe moet ik het dan wel weten?! Nou. Ik kan je in iedergeval zeggen dat ik hem ook irritant vindt. Ik heb hoofdpijn. Zware hoofdpijn en sluit mijn ogen dan weer even. Dan open ik ze weer en kijk naar Naomi. 'Oke,' zeg ik zacht. Ik moet gewoon accepteren wat hij zegt. 'Zijn er nog meer die me irritant vinden? Ben ik een klootzak? Dat staat namelijk ook op mijn arm.' ik sluit mijn ogen en kan het even niet aan om iemand aan te kijken.


    Naomi Micheal

    Ik kijk even naar Ian en zucht, aan de ene kant begrijp ik hem en heeft hij er helemaal het recht op, maar toch. Dan kijk ik Sam weer aan. 'Nee, ik denk het niet en ik vind je geen klootzak.' zeg ik dan en bijt weer op mijn lip en kijk dan naar zijn arm waar het inderdaad opstaat. 'Bij mij hebben ze ook dingen op mijn huid gezet.' zeg ik dan zacht en til mijn shirt op tot mijn buik zichtbaar waar en duidelijk de woorden "Fuck Me" op staan, inmiddels zijn het al littekens geworden en doe dan weer mijn shirt omlaag en zucht en kijk hem dan weer aan. 'Ze zijn vreselijk hier.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ze speelde wat met het mes en liep daarna naar de rooster. Ze legde het mes erin en nam het pistool eruit. Ik wou net zeggen dat ik graag had dat ze dat teruglegde, maar op het moment dat ik het wou zeggen deed ze het al. Ze keek me aan met haar mooie blauwe ogen en spreidde haar armen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam
    Ik heb mijn ogen nog gesloten maar als Naomi gaat praten kijk ik haar toch aan. Ik slik een keer en wacht haar woorden af. Ze spreekt goed over me. Mijn ogen worden groot als ik de woorden zie op haar buik. Ik kijk er naar en dan naar Naomi. 'Het spijt me voor je,' zeg ik. En dan moet ik weer eens naar hoesten waar ik lang in blijf hangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Grijnzen liep ik op hem af en op het laatste moment sprong ik en klemde mijn bbenen om zijn middel. Ik druk een kus op zijn lippen en ben nu langer dan hem. Ik grijns en kijk hem aan. Mijn blauwe ogen doorboren de zijne. Mijn blauwe ogen waren altijd al het opvallendste. Ze waren groot en helder blauw. Vaak kon ik er mensen misbruiken door ze lief aan te kijken. Dat werkte goed. Ik grijns en kijk hem aan terwijl ik met mijn hand door zijn haren ga. 'Nou wat gaan we doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb geen zin om te douchen xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Laten we tikkertje spelen," zeg ik lachend. ik durf er tien euro voor te verwedden dat mijn ogen fonkelden.
    "Tikkie, jij bent hem," zeg ik speels en geef haar een knipoog


    Sidera nostra contrahent solem lunamque