• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Tamtamtammmmmmmm, ik houd van drama :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ik moest me inhouden toen hij zo wild begon. Maar het lukte me. We liepen door de gangen en die klootzak tussen ons in, klootzak. Amy had zichzelf losgemaakt uit zijn greep. Gelukkig, hij kneep haar nog fijn. Eenmaal aan de slaapzaal stopte ik en trok aan AMy haar arm.
    "Bedankte voor het afzetten, " zeg ik nors tegen hem en sla de deur voor zijn neus dicht.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan. 'Sorry, ik weet niet wat je leuk vind of hoe ik je kan helpen, maar probeer gewoon wat te slapen, het zal je zeker goed doen.' zeg ik dan bezorgd en sta dan op van zijn bed. 'Probeer het alsjeblieft, ik wil de oude Sam terug.' dat laatste zeg ik heel zacht. En ik kijk dan naar Nala en dan weer terug naar Sam. 'En Nala zal er voor je zijn als er iets is.' zeg ik dan met een zakke glimlach en loop dan naar Ian toe die ik mee sleur de kamer uit. Ik kijk nog een keer naar Sam en kijk hem recht aan en bijt op mijn lip en loop dan toch met Ian de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoi 8) ik ben echt in een schrijfbui, jammer dat Nala of Marcell er nou niet is :3 maar lang leve tumblr :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sie vriendin is er dus reageer heel langzaam....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okaaaayyyy ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij me nog steeds helpt. 'Ik zie niet in hoe jij me nu helpt,' zeg ik ietwat boos. 'Of doe je dat door me veel te straks vast te gespen, me dood te ergeren, en me eerst slaan op mijn hand met een zweep en daarna met een liniaal op mijn buik?' ik kijk hem met een spottende blik aan. 'Maak me los. Je hebt geen reden om me te straffen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [MARCELL IS ER :Y)
    Ik heb ff bijgelezen ^^
    Reacties komen eraan]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Yay buddy! <-- dat was echt mijn lyrics op kamp xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [YAY!
    Trouwens, supermooi geschreven Femke. Dat van Nala.. Ik heb alles gelezen en ik weet jullie plannen ook ;P
    Le reacties:]

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Ik ook van jou" Zeg ik met een klein glimlachje, terwijl mijn gedachten naar vanalles en nogwat gaan. Maar ze komen tussendoor altijd weer even terug bij daarnet. Zo geweldig als dat moment was.. Er waren heel veel momenten, maar ik weet niet of ze zo dichtbij kwamen.. Nouja. Ik glimlach nog steeds naar Eleadora en strijk zacht met mijn duim over een willekeurig stukje huid. "Hoe gaat het met je plekken eigenlijk?" Fluister ik.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt dat hij me nog steeds helpt. 'Ik zie niet in hoe jij me nu helpt,' zeg ik ietwat boos. 'Of doe je dat door me veel te straks vast te gespen, me dood te ergeren, en me eerst slaan op mijn hand met een zweep en daarna met een liniaal op mijn buik?' ik kijk hem met een spottende blik aan. 'Maak me los. Je hebt geen reden om me te straffen.'


    Marcell/Man
    "Maar wel om je vast te houden" Zeg ik. "Ik weet ondertussen wat jij met ruimte doet. Dus als ik je nu los laat probeer je weer macht te krijgen. Mij in te palmen, misschien. Dus hou ik je nog even vast" Alweer doe ik vaag. Ik bedoel; hoelang is even? "En over dat andere.. Ja, ik ben je aan het helpen. Ik hád je hele buik namelijk open kunnen slaan, en misschien nog wel meer. Dat weet jij net zo goed als ik. Je weet waar je bent en wat we van je willen, maar dat doe je niet. Je weet de gevolgen daarvan.. En ja, dan valt wat ik doe heel erg mee" Ondertussen ben ik weer wat dichter naar haar toe gelopen en heb heel even de neiging om de riemen nog beklemmender dicht te doen, maar ik laat ze lekker zo zitten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 20:35 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij laat me niet gaan, en dat is frustrerend. Hij zegt dat ik hem anders misschien wel zal impalmen. En dat hij heel mijn buik had kunnen open slaan. 'Goh, dat idee van je is zeker ook verandert? Je zei namelijk eerst ook dat je alle straffen op me zou uitvoeren.' ik kijk hem strak aan. Ik zie dan pas dat hij dichter naar me toe gelopen is. Ga weg, denk ik in mijn hoofd. 'En wat ik ook opmerkzaam vind... je hebt het erover dat je me helpt. En zegt dat je me niet meer zal helpen. Ra-ra, waar gaat het mis?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga om 9 uur. Kom waarsch. nog wel terug XD]

    Marcell/Man
    "Ik help je minder" Zeg ik. Dat is zo. Ik help haar wel, maar veel minder erg als ik deed. Ga me minder in laten palmen en haar minder vertrouwen. Minder vrijheid geven, aangezien ze die misbruikt. Maar dat ik haar niet meer -even veel- wil helpen houdt niet in dat ik haar verrot sla of martel. Nee, het neemt niet weg dat ik de straffen hier -die verplicht zijn- te zwaar vind. "En ik wil nog steeds een reden"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora slikte even en stopte met het strijken over zijn huid, waarna ze hem even aankeek. Die ene kleine zin, bracht haar weer terug naar de werkelijkheid. De gruwelijke werkelijkheid van dit al, met de martelingen en de mannen. Het gruwelijke en angstaanjagende moment vloog voor haar ogen voorbij terwijl ze even in het niets staarden. "Goed" zei ze met een geforceerde glimlach. "Jou rug?" vroeg ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn arm aanvleiden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    'Je beweerde zelf dat je het niet meer zou doen, en het enige waar je me nu mee zal helpen is me gewoon los te maken,' zeg ik dan. 'sukkel.' ik kijk weg van hem. 'Je vraagt de hele tijd naar een reden? Maar waarvoor wil je een reden? Ik heb die belofte niet verbroken. Wil je een reden waarom Josh je aanviel?' ik kijk hem strak aan. 'Dat kan ik namelijk bést wel begrijpen. Maar ik denk dat hij je aanviel omdat hij wist dat je me bang maakt met het idee dat je mijn grootste angsten kent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps..]

    Julio Martinéz
    Eleadora's stemming verandert meteen en dat merk ik, want de mijne verandert ook. Het brengt mij ook weer terug naar de werkelijkheid. En ik heb meteen spijt van het feit dat ik het gevraagd heb. Maarja. Gevraagd is gevraagd. "Goed" Zeg ik. "Ik denk dat de wonden nog wel dicht zijn. Tenminste, grotendeels. En de kneuzingen zijn ook al een heel eind weg" Ik pers een klein glimlachje op mijn gezicht die er totaal niet bij lijkt te horen, want dit is gewoon geen onderwerp om over te lachen. "Daar ben ik echt heel blij mee.. Anders kon je niet meer bewijzen hoe geweldig je was" Glimlach ik. "Je bent namelijk altijd veel beter als dat ik me herinner" Ik kan er echt niks aan doen dat ik dit zeg, maar ik wil zo graag het moment opbeuren, dat alles wat ik zeg waar is. En haar hopelijk opfleurt.


    Stop acting normal. It gets bored.