• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    "Dus hij heet Josh?" Zeg ik uitdagend. "Nieuw hier, of niet? Alweer iemand erbij. Alweer iemand die -zeker met zijn daden- straffen verdient. Misschien moet ik iemand op hem af sturen. Misschien moet ik zelf maar eens met hem gaan praten. Misschien wel meer. Misschien.. Misschien kan ik het geheim houden. Alhoewel dat moeilijk zal gaan met een blauwe plek over mijn wang" Ik klem mijn kaken op elkaar om de hatelijke toon wat te onderdrukken. Ik mag geen gevoel laten blijken. En meteen trekt er een emotieloze lading door me heen, die alles wegspoelt. "En zei je nou dat ik je bang maak? Jou?" Ik laat geen twijfeling merken. "Terwijl ik je verder helemaal niks doe? Ja oké, vergeleken met de rest dan. Ik bedoel.. Ik wéét je angsten. Maar ik heb er nog niks mee gedaan, amper misbruik van gemaakt. En ik probeer gewoon mijn werk te doen zonder al te veel te hoeven straffen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga ^v^
    Ajuus parapluuus]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl kleine roze blosjes op haar wangen verschenen. "Ik ben blij dat het beter gaat met je rug" zei ze zachtjes, verstaanbaar voor hem, terwijl ze hem aankeek in zijn ogen en een kusje op het puntje van zijn neus drukten. Met een klein zuchtje legde Eleadora haar hoofd weer op Julio zijn borstkast, de snijdende en pijnlijke stilte was goed te voelen, iets waar Eleadora niet tegen kon. Een pijnlijke en ongemakkelijke stilte. Echter kwam ze toen pas tot de conclusie dat ze met het geweldige moment van net, één belangrijk ding vergeten waren...


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik klem mijn kijken opeen als hij zegt dat hij misschien iemand op Josh af moet sturen, 'Als je dat maar uit je hoofd laat,' sis ik naar hem. 'En wat die wang betreft, jij lijkt me wel zo'n type dat tegen een muur aan struikelt. En anders zeg je toch lekker dat ik het ben geweest.' ik kijk hem uitdagend aan. Hij gaat me namelijk toch niet straffen. Dat is echt allang gebleken. 'En ik wil je aan het feit herinneren dat je er voor gezorgd heb dat ik in een bijna-shock toestand kwam. Dat je me eerder ook al gedwongen heb door te dreigen met een n-n-naald,' verdomme. Waarom kan ik het nou nooit zeggen zonder dat mijn stem trilt? 'Ik heb nog liever pijn dan dat ik bang ben,' bijt ik hem toe. 'En je weet zelf ook dat je je werk niet doet als je niet straft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    Ik moest me inhouden toen hij zo wild begon. Maar het lukte me. We liepen door de gangen en die klootzak tussen ons in, klootzak. Amy had zichzelf losgemaakt uit zijn greep. Gelukkig, hij kneep haar nog fijn. Eenmaal aan de slaapzaal stopte ik en trok aan AMy haar arm.
    "Bedankte voor het afzetten, " zeg ik nors tegen hem en sla de deur voor zijn neus dicht.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk verbaasd naar Luke als hij ineens ruw de deur dichttrekt achter mijn rug en recht in het gezicht van de man. Ik dacht even dat hij ons achterna zou komen, maar de deur bleef dicht en in de danszaal was het rustig. Ik streel even langs zijn wang. 'Je hoeft ke geen zorgen te maken hè,' glimlach ik en druk een kusje op zijn wang. Ik spring op zijn bed en kijk hem afwachtend aan. Eigenlijk hadden we de slaapzaal voor ons zelf. Er was namelijk niemand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Je hebt een keer danszaal ipv slaapzaal gezet]
    Luke Moore

    Toen de deur dicht was klaarde ik op.
    "Dus nieuw spel," zeg ik vrolijk.
    "Verstoppertje, maar je mag niet uit de zaal, ik tel," zeg ik weer helemaal kinderachtig alsof er niets was gebeurd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Verstoppertje?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Hier? Je kan je hier niet eens verstoppen!' Ik kijk hen aan en zucht dan. 'Goed. Goed. Omdat Juj het bent. Maar...' Ik kijk hen aan. 'hier kan je je haast niet verstoppen.' Ik kijk zoekend o me heen en kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Twintig seconden!" riep ik.
    "Eén, twéé drié, viér," zeg ik en tel zo tot twintig.
    "Négentién, twintig! Wie niet weg is is gezien!!"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem verbaasd aan, sprint naar een bed en duik eronder. Dit had dis geen zin... Ik hoor dat hij bij de twintig is. Ik zucht even maar hou me toch muisstil. Ik draai me op mijn buik en zuchf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik draaide me om en zag haar meteen liggen, maar ik wandelde nog wat rond. Ik deed mijn schoenen uit.
    "Waar zou die nu toch zijn?" vroeg ik luidop af. Stilletjes wandelde ik naar het bed waar ze onderlag en begon er op te springen.
    "Gevonden!"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Sinds wanneer ben ik een die?' Ik kruip onder het bed vandaan voordat het bed in zou storten onder het gewicht van Luke. 'Wil je me dood hebben ofzo,' zucht ik en spring op mijn eigen bed. Ik kijk Luke aan. 'Verstoppertje werkt niet.' En weer drong een puber bui in me op, maar weer drong ik die weg. Ik ging niet bot en chagrijnig doen tegen over Luke. Ik begon over bedden heen te springe. van het ene bed naar het ander en dan weer terug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Evem douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Haha, je had ook gewoon nee kunnen zeggen hoor, mijn stemming is vrij goed nu," zeg ik vrolijk. Ik begon ook op de bedden te springen. Na een tijdje sprong ik tegen haar.
    "Oh, auw, het spijt me, ik lette niet op," zeg ik en gaf haar een kusje


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Door de botsing verloor ik bijna mijn evenwicht, maar ik kon me nog net op tijd corrigeren. Iets dat je ook bij ballet leerde. Mijn evenwicht was perfect. Ik geef een kusje terug. 'Maakt niet uit.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne