• Okey, zoals jullie eigenlijk allemaal waarschijnlijk weten.
    Is het vandaag knuffeldag, maar het gaat verder

    Morgen is het dus KUSJESDAG!
    ja, serieus. Morgen is het kusjesdag,

    dus nog mensen die jullie een kus gaan geven?


    even a white rose has a black shadowx

    Dat deed me even denken aan K3, lol.
    Al mijn vriendinnen krijgen wel een kus op hun wang, ofseu, idk. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Ik heb twee uur een lerares voor kunst die grapjes maakt die niet grappig zijn en een leraar waarmee ik ook online spelletjes speel -I'm weird, I know- maar we proberen al om een vriendin zo gek te krijgen om hem vandaag een knuffel te geven en sowieso dat ik morgen ga proberen dat ze hem een kus geef.

    Hahaha, zal ze vast leuk vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn kat! She's so cuuute 8D
    Ehh... Ik ben niet echt van plan om verder nog iemand te kussen. Misschien als ik 's avonds laat een onschuldige jongen ergens alleen in een steegje zie lopen dat ik een poging waag (cat).


    i put the fun in funeral

    Is er eens een knuffeldag en kusjesdag, kan ik het niet vieren met mijn vriend. Gelukkig krijg ik ze normaal ook wel. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Audacity schreef:
    Mijn kat! She's so cuuute 8D
    Ehh... Ik ben niet echt van plan om verder nog iemand te kussen. Misschien als ik 's avonds laat een onschuldige jongen ergens alleen in een steegje zie lopen dat ik een poging waag (cat).


    Ook als die jongen een net pak draagt, heel lang is, geen gezicht heeft, en tentakels voor handen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb vandaag veel knuffels gehad.. Morgen zal ik wel erg lonely zijn.. Jammer dat ik mezelf niet kan zoenen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hahaha, zal ze vast leuk vinden.

    Tuurlijk, zij was vandaag degene die begon. "Als ik Bijl tegenkom dan ga ik hem platknuffelen." You can't blame us.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    (...)
    Lekker toch? Zo'n oude leraar een vette smakkerd geven (cat)

    Hmm.. wij hebben wel een paar knappe leraren bij ons op school rondwandelen. *smile*


    No growth of the heart is ever a waste

    Knuffeldag is gelukt. Maar morgen zie ik mijn vriend niet en dat is de enige die ik een kusje wil geven. :Y)


    -

    Blegh. Ik hoop dat het een geheim blijft voor velen van ons. Want die maken er vast "nationale aflebber en probeer elkaars tongen door te slikken dag" van.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Tuurlijk, zij was vandaag degene die begon. "Als ik Bijl tegenkom dan ga ik hem platknuffelen." You can't blame us.

    Hahaha okay.

    Ivan schreef:
    (...)
    Hmm.. wij hebben wel een paar knappe leraren bij ons op school rondwandelen. *smile*

    Go get them -wbw-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Knuffeldag gehad, ghehe. Morgen met mijn crush afspreken.. Kusjesdag mihihhi

    Mordin schreef:
    (...)

    Ook als die jongen een net pak draagt, heel lang is, geen gezicht heeft, en tentakels voor handen? (cat)


    Als jij zo graag een kus van me wil...

    NEE :C


    i put the fun in funeral

    Junns schreef:
    Ja, ik ga iedereen besmetten met mijn griep :Y)

    This :'3


    Inspiration can hit you any time

    Ik dacht altijd dat July 6th 'international kissing day' was....


    We've lived in the shadows for far too long.