• En daar zit ik dan. Thuis met een zere keel en hoofdpijn. Alleen mijn lieve laptop en twee katten zijn er om me op te vrolijken. Mijn vader werkt nu thuis en zit boven op zijn computer, maar hij moet ook zo weg. Dus ik ga zo de film Amélie kijken. Hij is in het Frans, maar dan leer ik dat ook weer een beetje te verstaan.

    Om dit topic nuttig te houden: zijn er nog meer zieken hier? En wat hebben jullie vandaag gedaan? Hebben jullie nog tips voor wat ik kan doen zonder te veel te doen? Want van te veel inspanning krijg ik alleen maar meer hoofdpijn... -_-'

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 14:11 ]

    Awh, beterschap!
    Nee, ik ben niet ziek, maar wel vrij van school. Als ik ziek ben kijk ik ook altijd films. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb bijna elke dag hoofdpijn, al 2 jaar lang. Maar voor mij is dat ondertussen al normaal geworden.
    Als ik jou was, zou ik gewoon even een tijdje gaan liggen en pas een film gaan kijken als het al wat minder is geworden.
    Beterschap.

    Beterschap (:
    Ik ben niet ziek, ik ben net als Omnivium vrij van school
    Ik kijk altijd tv als ik ziek ben, moet er wel wat zijn natuurlijk
    En verder slaap ik ook als ik ziek ben (maar niet altijd)

    Dank jullie wel allemaal! Het maakt me al veel blijer! Ik heb al wat geslapen, maar ik verveel me vooral een beetje. Ik doe namenlijk vaak heel veel tegelijkertijd. ;'D

    @Kiburi Wat vervelend! Zijn daar geen pillen voor?

    Ik ben ook ziek thuis, ik kijk alleen maar tv en internet een beetje met een mobiel.

    Ik zit al sinds gisteren ziek thuis. Slapen, lezen, muziek luisteren, schrijven en me met mijn kat bezig houden, da's zo ongeveer het enige wat ik doe xd


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    nope,
    ik had het wel, maar toen ging ik wel gwn naar school met een zere keel en hoofdpijn


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kiburi schreef:
    Ik heb bijna elke dag hoofdpijn, al 2 jaar lang. Maar voor mij is dat ondertussen al normaal geworden.
    Als ik jou was, zou ik gewoon even een tijdje gaan liggen en pas een film gaan kijken als het al wat minder is geworden.
    Beterschap.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik zit al sinds dinsdag ziek thuis. Meh, wat een gedoe. Gelukkig was ik woensdag vrij en had ik dinsdag enkel sportdag (waar alles en iedereen helemaal doorweekt bij was =.=').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Beterschap!
    Een vriendin van mij is ziek en ik wil niet ziek worden D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Beterschap!

    Helpt een paracetamol niet tegen de hoofdpijn? Dat heb je vast al geprobeerd maar ik vraag het toch even voor de zekerheid

    Ik ben niet ziek maar zit wel vanaf 11 uur thuis aangezien ik vandaag alleen een rekentoets hoefde te doen op school en daarna naar huis mocht.


    Physics is awesome

    Beterschap, zal wel lukken met Amelie erbij, ben zelf een grote fan van die film


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Welkom bij de club :')
    En Amélie heeft een vis die Potvis heet, dat is toch wel komisch.


    #WWED - What Would Emma Do?

    We misten je al op school D: Gaat het inmiddels weer een beetje?

    OT; Liggen, niks doen en je laten verwennen door je ouders/broertje/etc. Gewoon iedereen als bediende gebruiken, vandaag mag jij vertroeteld worden. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Junns schreef:
    Welkom bij de club :')
    En Amélie heeft een vis die Potvis heet, dat is toch wel komisch.


    Die suïcidaal is, dat is nog komischer ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'