Vrouwen zijn echt raar. Altijd maar zeuren dat mannen alleen op seks uit zijn, maar als het in een boek staat dat een man het alleen voor de seks doet vinden ze het opeens geweldig. Fuck logic.
Even voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat alle vrouwen raar zijn. Noch wil ik de geslachten vergelijken. Allebei hebben ze hun sterke en zwakke kanten, voordelen en nadelen.
Maar wie heeft dan gezegd dat het makkelijk is om vrouwen te begrijpen? Ik ben ook niet logisch maar de jongens op mijn middelbare waren ook hele vreemde wezens voor mij. Vrouwen snappen soms mannen niet en mannen snappen soms vrouwen niet.
ik heb dat boek net gisteren bij de bieb gereserveerd ik ben heel erg benieuwd
Dat zie je trouwens ook wel in manga. Als we het even over zwaar seksueel getinte manga gaan hebben, daar komt nog wel SM, rape en incest in voor en dat wordt behoorlijk vaak gelezen maar ik denk niet dat iedereen die dat leest dat ook allemaal wil meemaken...misschien een klein deel van die mensen, maar beslist niet iedereen
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Timcanpy schreef:
ik heb dat boek net gisteren bij de bieb gereserveerd ik ben heel erg benieuwd
Dat zie je trouwens ook wel in manga. Als we het even over zwaar seksueel getinte manga gaan hebben, daar komt nog wel SM, rape en incest in voor en dat wordt behoorlijk vaak gelezen maar ik denk niet dat iedereen die dat leest dat ook allemaal wil meemaken...misschien een klein deel van die mensen, maar beslist niet iedereen
In these days, you can't even be a man, nor can you be a woman.
Vrouwen horen in de keuken, yadiyadiya, mannen zijn alleen uit op seks, blablabla, in het einde zijn we allemaal hetzelfde: we letten alleen maar op elkaars fouten
God weet uit welk uithoekje van mijn brein dat stukje wijsheid vandaan kwam. :')
Vrouwen hebben al het zware werk. Vrouwen moeten bevallen, voor de kinderen zorgen, ongesteld worden, zwanger zijn, huishouden en wat doen mannen? Lui zijn.
"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."
Vrouwen komen van Venus, mannen komen van Mars. (; Er zullen ook altijd dingen zijn die ik niet begrijp van mannen en ik heb toch al een aantal vriendjes gehad, haha. (: