• Ik heb vandaag een e-mail gekregen van Jobselectie.nl. Ze zochten een PHP programmeur. Deze e-mail is naar alle eerste jaars Informatica studenten gestuurd. Ik heb er meteen op gereageerd en diegene was erg enthousiast. Net heb ik met hem gebeld en hij was erg positief over mij. Ik moest mijn CV opsturen en dan zou hij dat doorlezen. Als dat goed genoeg is (waar ik wel vanuit ga, omdat ik veel met PHP heb gedaan) zal hij weer met mij contact opnemen voor een gesprek.

    Het bedrijf zit 2 minuten lopen van mijn school vandaan, dus dat is perfect en het uurloon is geweldig! Tussen de 10 en 15 euro! :9~

    Ik hoop echt dat ik word aangenomen!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    109 schreef:
    Ik hoop dat je aangenomen word :'D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Ik wil het zo graag!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Ik wil het zo graag!


    Het lukt je vast ^^


    Tijd voor koffie.

    ik zal duimpje voor je draaien (: en als ze je niet aannemen moet je me ff het adres geven *evil face*


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik zal voor je duimen! ;D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik hoop dat je aangenomen word!

    Wanneer krijg je het te horen?


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Omnivium schreef:
    Komt vast goed, als ik het zo lees! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Succes Mitch.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Qiayau schreef:
    Ik hoop dat je aangenomen word!

    Wanneer krijg je het te horen?

    Geeen idee. Hopelijk snel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit nu in mijn hoofd met 'You can do it, you can do it' van die muizen uit Assepoester x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Veel geluk, wij allemaal duimen voor je!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeh, spannend! Succes!


    Don't find love. Let love find you.