• LONDEN - Na naaktfoto's van een in Las Vegas feestende prins Harry, is het Britse koningshuis opnieuw in grote verlegenheid gebracht.



    Dit keer door de publicatie van prinses Kate in bikinibroekje maar zonder top.

    De topless foto's werden tot woede van Middleton en haar man prins William vrijdag gepubliceerd door het Franse magazine Closer, meldde de BBC. Ze zijn genomen toen het paar vorige week op vakantie was op een Frans kasteel in de Provence, eigendom van een neef van de Britse vorstin.

    De foto's, van grote afstand genomen met een telelens, zijn vaag. Maar dat het om Middleton en prins William gaat is onmiskenbaar.

    Juridische stappen
    Het paleis raadpleegt Franse advocaten over eventuele juridische stappen, omdat met de publicatie van de foto's ''een grens is overschreden''.

    Volgens de BBC zijn de foto's vorige week ook aangeboden aan Britse kranten, maar die wilden er niet aan. De Britse tabloids zijn 'netter' geworden na het afluisterschandaal rond en de teloorgang van News of the World

    Harry
    Vorige maand verschenen er blootfoto's van prins Harry, de broer van prins William. Hij was op vakantie in Las Vegas en speelde met anderen een stripspelletje. De foto's verschenen op een Amerikaanse entertainmentsite.

    Het Britse paleis waarschuwde de Britse kranten dat publicatie van de foto's een inbreuk zou zijn op de privacy van de 27-jarige prins. Daar werd in eerste instantie naar geluisterd, maar later publiceerde The Sun de foto's toch.

    De tabloid liet vrijdag weten niet van plan te zijn de foto's van Kate te publiceren. Volgens hoofdredacteur Dominic Mohan van The Sun, eigendom van de Australische mediamagnaat Rupert Murdoch, is er een verschil met de foto's van prins Harry. ''Prins Harry was op een feest met een grote groep onbekenden, van wie er één een foto vrijgaf voor het publieke domein'', verklaarde hij.

    © NU.nl


    Chaos is a ladder.

    Pff, wat een heisa om koninklijke borsten. :'D Sorry, maar om heel eerlijk te zijn boeit het me niet veel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zag het net al in het nieuws. Het is ook eigenlijk belachelijk dat ze totaal geen privacy krijgen op zulk soort momenten.

    Hoe krijgen ze het voor elkaar x'D.
    Je zou denken dat ze wel beter op zouden letten na die eerste blunder.


    i put the fun in funeral

    Ik zit hier maar te lachen als een idioot.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    dat lijkt mij het negatieve aan beroemd zijn, je word altijd gevolgd. Zelfs op momenten dat je dat echt niet wilt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wiarda schreef:
    Pff, wat een heisa om koninklijke borsten. :'D Sorry, maar om heel eerlijk te zijn boeit het me niet veel.

    Het gaat hier wel om de (misschien) toekomstige Queen of England :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Nou, ik vind het asociaal dat ze totaal geen privacy meer hebben maar zonder bikinitop rond wandelen/zitten is sowieso geen goed idee als je zo beroemd bent als haar.


    Physics is awesome

    Knight schreef:
    (...)
    Het gaat hier wel om de (misschien) toekomstige Queen of England :'D.

    Ik zeg ook niet dat ik het acceptabel vind, maar ik snap niet waarom men dat zo graag in een blad zou willen zien. Laat ze toch lekker met rust, zou ik zeggen... ze zijn op vakantie after all.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het wel een beetje triest dat je zo veel moeite doet om maar een naaktfoto te maken. Ik bedoel, wat heeft de internationale samenleving daar nou aan?


    Life is hard and then we die

    Wiarda schreef:
    Pff, wat een heisa om koninklijke borsten. :'D Sorry, maar om heel eerlijk te zijn boeit het me niet veel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het wel een beetje triest dat je zo veel moeite doet om maar een naaktfoto te maken. Ik bedoel, wat heeft de internationale samenleving daar nou aan?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Beckett schreef:
    Ik zit hier maar te lachen als een idioot.

    +
    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het wel een beetje triest dat je zo veel moeite doet om maar een naaktfoto te maken. Ik bedoel, wat heeft de internationale samenleving daar nou aan?


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het wel een beetje triest dat je zo veel moeite doet om maar een naaktfoto te maken. Ik bedoel, wat heeft de internationale samenleving daar nou aan?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.