• Mijn ex heeft een beste vriend die toevallig bij mij op school zit. -We noemen de beste vriend even M. - M wou dat ik hem toevoegde op facebook, dus dat had ik gedaan. Toen had mijn ex - waar ik toen nog wel iets mee had - gezegd tegen M dat hij mijn beste vriendin knap vond. Toen had M mijn beste vriendin toegevoegd op facebook, en had de beste vriend van M háár weer toegevoegd. Nu zijn ze de hele tijd met elkaar aan het praten en val ik een beetje buiten de boot. Nu willen ze morgen gaan stappen, want dat hadden M, en M zijn beste vriend én mijn beste vriendin met elkaar afgesproken, en nu vraagt mijn beste vriendin of ik meega. Maar dan voel ik me net een soort aanhangsel van haar zeg maar.. ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
    Sorry als het verhaal een beetje onduidelijk is, maar bedankt dat jullie het gelezen hebben.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Snapte het helemaal.

    Misschien moet je, je vriendin vragen waarom ze je heeft mee gevraagd. Het kan zijn dat ze vrouwelijke steun wil vanwege die twee jongens of misschien heeft ze het gevraagd omdat je haar vriendin bent en ze het lullig vond om je niet vragen.


    Physics is awesome

    Wat azulchica zegt.
    Maar aan de andere kant ik denk niet dat je vriendin tegen je gaat zeggen dat ze je mee heeft gevraagd omdat ze het anders lullig vond om je niet te vragen

    Ik zou meegaan, misschien kan je je vriendin helpen^^
    Er gaat ook iemand anders mee, praat dan met hem?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."