• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    • Reyna - Willow Nastya Reyes.
    • Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    †

    [Had ik mijn reactie klaar, druk ik op F5. Handig!]

    Damien Hunter

    "Bedankt waarvoor?" vroeg ze zachtjes en verbaasd. Ze beet op haar lip. "Jij bedankt." Daarna glimlachte ze zacht en lief. Ik glimlachte eventjes. "Gewoon, daarom." zei ik, waarna ik kort lachte, "Waarvoor bedank jij mij überhaupt? Omdat ik je gekalmeerd heb? Dat doe ik toch graag." zei ik rustig. Ik volgde haar blik en zag allemaal bomen en vruchten. Ik keek haar weer aan. "Zou dat eetbaar zijn?" vroeg ik, waarna ik weer naar de vruchten keek. Ze zagen er verlokkend uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Het spijt me voor de crappy post.)

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    “Nou, dan is de helft van de complimentjes dus eerlijkheid.” Besluit ze tegen me te zeggen. “Hm?” Grinnik ik, geamuseerd door haar woorden. “Wat is de rest dan volgens jou?” Leugens waarschijnlijk, dat wist ik wel, alleen ik wilde het uit haar mond horen. Het was interessant hoe zij de wereld bekeek, ik was nieuwsgierig naar de rest van haar perspectief, echter wachtte ik dit af op het geschikte moment. Na mijn woorden over James, al vroeg ik me af of ik me stil moest houden hierover, stelde ze een vraag. Natuurlijk, ze had nog niet met hem gesproken. Ten minste, niet dat ik weet.
    “James, dat is toch die gespierde, knappe kerel die eerder bij jou was? Dat is nog eensaardig van hem. Als het tenminste geen poging tot sabotage was.” Ze grinnikte wat duister, maar ik schudde mijn hoofd. “Nee, dat was het niet, ik stond erbij.” Meldde ik haar kort. Mijn adem ging sneller toen ik zijn naam hoorde, maar probeerde weer zo normaal mogelijk te doen en knikte bevestigend. “Ja, dat is hij.” Ik bloosde opeens bij wat ik had gezegd, al bedoelde ik het niet zo. “Ik bedoel dan natuurlijk dat hij dat was, niet dat hij knap is.” Vervolgde ik snel, bleef van haar wegkijken. “Is hij jouw type, Sage?” vroeg ik toen, zo nonchalant mogelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Athan Romanescu.

    Ze steekt haar tong uit waarna ik lach. Als ze het over de prijs heeft grinnik ik en doe een stap naar voren. 'Oh vrouwe Willow zeg mij wat u voor uw lessen overheeft?' Zei ik en pakte haar hand en boog sierlijk terwijl ik op mijn knie rustte.
    Ik lachte charmant terwijl mijn donkere ogen even schitterde.
    Wanneer Willow het heeft over het vuur zeg ik simpel : 'Een paar takken en vuurstenen. Die heb ik wel. ' zei ik toen. Tja, ik kon gemakkelijk vuur maken met mijn handen..maar laat ik mijn dekmantel masr niet laten vallen.
    Mijn blik bleef ik in haar ogen haken zodat ze niet zo maar weg kon kijken. Ik lachte en kneep even zachtjes in haar hand. 'Uw prijs madame?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sage Evangeline Clark

    "Hm?" grinnikt hij geamuseerd. "Wat is de rest dan volgens jou?" vraagt hij. "Bullshit of geslijm." antwoord ik daar gelijk achteloos op. Veel meer is het gewoon niet. "Of met uitzondering iets anders, al kan ik me dat niet voorstellen." zeg ik dan er nog snel na. Veel meer weet ik er niet op te zeggen en ik vraag me af of hij ook nog wel meer wilt weten van iemand met zo'n negatieve instelling.
    Na mijn vraag over James hoor ik zijn adem sneller gaan als ik zijn naam hoor. "Nee, dat was het niet, ik stond erbij." meld hij me dan kort en ik knik kort. Daarna knikt hij nog eens bevestigend. "Ja, dat is hij." Ik denk dat het aan mij ligt of aan de donkerheid hier want ik zie geen reden waarom Xavier zou blozen hier om. "Ik bedoel dan natuurlijk dat hij dat was, niet dat hij knap is." vervolgt hij snel en ik kijk hier door op, maar hij kijkt van mij weg. "Is hij jouw type, Sage?" vraagt hij nonchalant waar door hij me plots afleid.
    Ik kijk naar hem met toegeknepen ogen. "Weet ik niet, daar denk ik niet over na." antwoord ik dan neutraal. "Er is maar één iemand geschikt voor mij, dus ik doe niet aan types. Is hij jouw type dan wel?" vraag ik dan, om hem af te leiden van mij en naar aanleiding van zijn gestuntel over het knap zijn. Het is behoorlijk vreemd gedrag voor hem, vind ik. Zo zie ik hem tenminste nooit. Toch maakt het mij bar weinig uit wat hij nu antwoord, dat laat ik zien door ongeïnteresseerd weg te kijken van hem en voor mij te kijken.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson.

    Mijn wangen werden zachtjes warm en roze en ik keek weg. 'Ik denk het, als ik neerval weten we genoeg. ' zei ik toen met een lachje. 'Meenemen en daar uitproberen?' Vroeg ik toen en keek hem aan.
    We hadden over een halfuur afgesproken bij de machine, dus we hadden nog tijd zat. Ik lachte en gaapte. Dit was nogal uitputtend. 'Als je me vrijlaat Hunter, kan ik opstaan. ' zei ik toen en grijnsde zachtjes terwijl ik even met mijn soepele vingers in zijn nek kietelde. 'Dus zeg maar. Dat of je laat me los. ' en ik stak speels mijn tong uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Haar wangen werden rood en ze keek weg. Ik grinnikte ventjes. Uiteindelijk keek ze me weer aan. "Ik denk het, als ik neerval weten we genoeg." zei ze met een glimlachje, "Meenemen en daar uitproberen?" Ik knikte bevestigend. We hadden nog even tijd om te verzamelen dus dat kwam goed uit.
    "Als je me vrijlaat Hunter, kan ik opstaan." zei ze na gegaapt te hebben en ik grijnsde net als zij. Ik voelde haar vingers mij in mijn nek kietelen. Ik begon te lachen. "Dus zeg maar. Dat of je laat me los." Ik liet haar snel los. "Goed, goed." zei ik snel terwijl ik me los rukte van haar kietelende vingers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    Athan grinnikt en doet een stap naar voren. 'Oh vrouwe Willow zeg mij wat u voor uw lessen overheeft?' Hij pakt mijn hand vast en buigt sierlijk. Er staat een charmante glimlach op zijn gezicht en zijn donkere ogen fonkelen.
    'Een paar takken en vuurstenen. Die heb ik wel'.
    'Vuurstenen?' vraag ik met een frons op mijn gezicht terwijl het wantrouwen een beetje terugkomt. 'Hoe wil je aan vuurstenen komen?' zeg ik verward. Ik wil mijn hand lostrekken maar doordat mijn ogen “vast” zitten in de zijne vergeet ik het.
    Ik glimlach lichtjes als ik hem in mijn hand voel knijpen. 'Uw prijs madame?' vraagt hij. Aarzelend bijt ik op mijn lip. 'Wat dacht je er van als je mijn persoonlijke bodyguard wordt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Athan Romanescu.

    'Vuurstenen?' vraagt ze met een frons op haar gezicht terwijl ik in haar ogen kan zien dat het wantrouwen naar mij toe terug komt. 'Hoe wil je aan vuurstenen komen?' Ik rol met mijn ogen. 'Willow,' zucht ik dan. 'Die heb ik al een tijdje. Al sinds mijn eerste survivaltocht al heb ik ze nog niet hoeven te gebruiken.'
    Het was de waarheid, ik had die al sinds mijn eerste survivaltocht maar dat was ongeveer 300 jaar geleden ofzo.
    'Waarom zo wantrouwend?'
    Ze bijt aarzelend op haar lip en ik schud mijn hoofd. 'Niet op je lip bijten, dan hou je niks meer over.'
    'Wat dacht je er van als je mijn persoonlijke bodyguard wordt?' Ik grinnik. 'Zal ik zijn.' knipoog ik dan. 'Beloof ik.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amberlynn Lee Jefferson.

    Hij knikte waarna hij net als mij ging grijnzen.
    Hij begon te lachen en toen ik de keuzes had voorgelegd liet hij me snel los. "Goed, goed." zei hij snel terwijl hij zich los rukte van mijn kietelende vingers. Ik grinnikte. "Goed zo." zei ik toen met een triomfantelijk lachje.
    Ook ik liet hem los terwijl ik rustig van zijn schoot opstond. "Welke zijn lekker denk je?" vroeg ik toen en liep naar een boom met paars/bruine vruchten. Ze leken van de buitenkant nogal op passievruchten en ik keek hem aan terwijl ik er een paar alvast plukte en mijn rugtas alvast had open geritst.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ze grinnikte. "Goed zo." zei ik ze toen voldaan met een brede triomfantelijk lachje. Ze liet mij los en ze stond rustig op. "Welke zijn lekker denk je?" vroeg ze terwijl ze naar een boom met paars/bruine vruchten liep. "Geen idee." zei ik lachend terwijl ik mezelf omhoog drukte van de grond. "Neem gewoon alles mee." suggereerde ik, "We kunnen altijd nog James opzoeken en vragen wat hij van de vruchten vind." Ik begon te lachen en liep naar Amberlynn toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Lee Jefferson.

    "We kunnen altijd nog James opzoeken en vragen wat hij van de vruchten vind." Hij begon te lachen en liep naar me toe. "Goed idee." lachte ik toen. "Laten we dan ook vragen als hij nog voor ons gaat jagen." zei ik toen met een licht sarcasme in mijn stem.
    Ik plukte gewoon van alles wat en grinnikte uiteindelijk. "Wie ga ik als proefpersoontje gebruiken.." mompelde ik in mezelf. "Xavier was niet zo dom en ik mocht Willow..Athan zou ik ook niet gebruiken..." Ik keek naar Damien. "Enig idee wie ik als proefkonijn kan misbruiken?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    Athan rolt met zijn ogen. 'Willow, die heb ik al een tijdje. Al sinds mijn eerste survivaltocht al heb ik ze nog niet hoeven te gebruiken,' zucht hij. Ik kijk hem nog steeds niet begrijpend aan. 'Waarom zo wantrouwend?' Ik haal mijn schouders op. 'Het is gewoon nogal raar als je je vuurstenen hebt meegenomen,' zeg ik.
    Nadat ik op mijn lip had gebeten had Athan met zijn hoofd geschud. 'Niet op je lip bijten, dan hou je niks meer over'. Ik kijk hem aan met een lichte glimlach. 'Ik zal proberen het niet meer te doen,' grinnik ik.
    'Zal ik zijn,' knipoogt hij op mijn vraag. 'Beloof ik'. 'Dat is dan afgesproken,' grijns ik.
    Ik loop weer naar het water, haal de plastic flessen uit mijn rugzak en vul die met het water van de beek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Athan Romanescu.

    Ze haalt haar schouders op. 'Het is gewoon nogal raar als je je vuurstenen hebt meegenomen,' Ook ik haal mijn schouders op. 'Het is net als..een ring of ketting die je altijd om hebt. Een herinnering aan iets wat je het gevoel van thuis geeft, of het gevoel dat de persoon bij je is. ' Ik kijk even richting het meer en bijt op mijn lip. 'Daarvoor heb ik deze altijd op zak.' zeg ik en laat de stenen zien. 'Ik ging vroeger altijd met mijn vader in de bossen kamperen. Het was echt ons ding, net als dat vaders en zoons hebben dat ze gaan vissen, voetballen of met computers bezig zijn had ik dat..'
    Ik schud mijn hoofd weer uit min eindeloze gedachte en kijk haar dan aan. 'Maar goed, laten we die flessen vullen.' Ze begint met vullen en ook ik vul een paar. Ik zucht. 'Denk je dat die andere al wat hebben?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Laten we dan ook vragen als hij nog voor ons gaat jagen." zei ze met een licht sarcasme in haar stem. Ik ging er alleen maar harder van lachen. "Goed idee." zei ik nog na grinnikend. Ze plukte van alles iets en grinnikte na een tijde. "Wie ga ik als proefpersoontje gebruiken.." mompelde ze zachtjes, waarschijnlijk in zichzelf. "Xavier was niet zo dom en ik mocht Willow.. Athan zou ik ook niet gebruiken..." Ze keek op naar Damien. "Enig idee wie ik als proefkonijn kan misbruiken?"
    Ik grinnikte en knikte. "Wat dacht je van Sage? Die is toch altijd zo chagrijnig. Laten we haar nog een reden geven om dat te zijn." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson.

    "Wat dacht je van Sage? Die is toch altijd zo chagrijnig. Laten we haar nog een reden geven om dat te zijn." zei hij lachend en een grijns verscheen op mijn gezicht. "Alsof je mijn gedachte leest." zeg ik dan waarna ik even met een tak tegen zijn neus aan tik en knipoog.
    Ik pluk nog wat verder en leun dan tegen een boom aan. "Dus.." zei ik toen en keek op de batterij van mijn Ipod. "Ruim twintig minuten nog." Ik ging weer zitten en zuchtte. "Bored as fuck."


    The duty of youth, is to challenge corruption.