• DIMENSION TRAVEL.


    ~~~~
    Rollentopic.
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Carmenta - Athan Romanescu

    Meisjes:
    • Reyna - Willow Nastya Reyes.
    • Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Izusu | Cocon - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:10 ]


    †

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    “Bullshit of geslijm.” Antwoord ze daar gelijk achteloos op. Vragend keek ik haar aan, hoe kan ze dat zo snel antwoorden? Er is iets gebeurd waardoor ze er tijd genoeg heeft gehad om erover na te denken en dit antwoord geven, mocht het nodig zijn. Hm, er schuilt iets achter die chagrijnige Sage. “Of met uitzondering iets anders, al kan ik me dat niet voorstellen.” Zegt ze er nog snel naar, maar mijn gedachten over haar blijven.
    Over mijn vraag of James haar type was, keek ze me met toegeknepen ogen aan, wat er bij mij voor zorgde dat ik snel weer nonchalant op de weg lette. Gelukkig waren we nu al wel bijna terug, anders zou het zeker ongemakkelijk worden. Voor mij dan, Sage leek er niet echt iets van op te merken, gelukkig. “Weet ik niet, daar denk ik niet over na.” Antwoord ze neutraal. Ik was opgelucht dat ze een neutrale stem had. “Er is maar één iemand geschikt voor mij, dus ik doe niet aan types. Is hij jouw type dan wel?”
    Kort bijt ik op mijn lip en haal een hand door mijn haar, waarna ik een paar takken aan de kant doe en Sage er eerst door laat, om vervolgens te volgen en het kamp al te zien. “We zijn er,” glimlachte ik, waarna ik snel vervolgde, “Wie is de gelukkige dan?” Grinnikte ik, terwijl ik er eigenlijk overheen praatte of James mijn type was, hopend dat ze het niet merkte. Hierna begaf ik me naar de tijdmachine.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    Hij antwoord niet gelijk, maar bijt op zijn lip en haalt een hand door zijn haar, waarna hij een paar takken aan de kant duwt en mij er als eerst door laat. Hij volgt snel. "We zijn er." glimlacht hij, als we op de lege plek aan komen. Er is nog steeds niemand. Ik kijk even om me heen. "Wie is de gelukkige dan" vraagt hij er snel achter aan. Ik trek mijn wenkbrauw op, maar hij loopt al naar de tijdmachine. Ik slof er achter aan.
    "Chris." is mijn korte antwoord er op, een antwoord die niet zo chagrijnig klinkt als altijd. Er klinkt een spoortje bewondering door mijn stem heen, maar de triestheid overheerst. Meer ben ik ook niet van plan om erover los te laten. Ik werp een blik in de tijdmachine, het luik er is inderdaad uit en leunt tegen de wand aan. Er zit een flinke deuk in, die James zal best sterk zijn zo te zien.
    "Wie is jouw type?" vraag ik aan hem, voor hij over Chris verder wilt vragen. Hij zal toch geen antwoorden krijgen, waar door ik liever dingen van hem hoor nu. "Degene met wie je seks had?" vraag ik er snel achteraan, want dat lijkt me wel het meest logische.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Er verscheen een grijns op haar gezicht "Alsof je mijn gedachte leest." zei ze waarna ze met een tak tegen mijn neus aantikte en knipoogde. Ik keek eventjes weg en grinnikte een beetje.
    Ze plukte verder en leunde, toen ze klaar was, tegen een boom aan. "Dus.." zei ze toen en keek naar de klok op haar iPod "Ruim twintig minuten nog." Ze liet zich naar beneden zakken en zuchtte duidelijk. "Bored as fuck." zei ze toen en ik ging naast haar zitten.
    "As fuck, nog wel." zei ik lachend en keek haar aan. "We zouden alvast terug kunnen lopen, als je wilt?" stelde ik voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes
    'Het is net als..een ring of ketting die je altijd om hebt. Een herinnering aan iets wat je het gevoel van thuis geeft, of het gevoel dat de persoon bij je is. Daarvoor heb ik deze altijd op zak,' zegt Athan en hij laat de stenen zien. 'Ik ging vroeger altijd met mijn vader in de bossen kamperen. Het was echt ons ding, net als dat vaders en zoons hebben dat ze gaan vissen, voetballen of met computers bezig zijn had ik dat..' Hij schudt zijn hoofd nadat hij even in gedachten verzonken lijkt te zijn. 'Mis je je vader?' vraag ik voorzichtig.
    'Denk je dat die andere al wat hebben?' vraagt Athan. Ik haal mijn schouders op. 'Daar komen we alleen achter als we teruggaan,' zeg ik. 'En aangezien we nu toch water hebben kunnen we dat net zo goed doen, tenzij jij nog wilt zoeken naar andere water bronnen,' voeg ik er aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Geeuwend kom ik overeind, ik heb werkelijk een hekel aan slapen. Het is tijdverspilling. Ik had zoveel betere dingen kunnen doen ondertussen. Ik schud mijn droom van mij af, vreselijk. Een levendige droom over mijn honger, die ik nu ook behoorlijk heb. Alleen was Xavier nu degene die ik verscheurde en opat. Ik blijf mezelf voorhouden dat ik hem tot het laatst zal bewaren. Ik sta maar op, haal een hand door mijn bruine, iets te lange haar en snuif eens. Hm, mensen zijn zo lekker. Waar zouden Willow en Athan ondertussen uithangen? Natuurlijk bij elkaar, dat kan niet anders. Ik spring uit mijn hoge grot en span mezelf in om de geluiden op te vangen. Ze worden overstemt door watergeluiden, dus weet ik gelijk waar ze uithangen. Ik grijns en begin die kant op te rennen, op een flink tempo. Vlak bij de plek waar ze zijn houd ik stil en zie ik Willow met Athan praten, net als ze voorsteld om terug naar de rest te gaan. Ik beluit om rustig tegen een boom aan te leunen en te wachten tot ze langs komen.


    Your make-up is terrible

    [Ik ben benieuwd hoe Amberlynn gaat reageren.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Athan Romanescu.

    'Mis je je vader?' Vraagt ze dan en ik kijk haar niet aan. 'Het is lang geleden, ik was twaalf.. maar het gemis blijft altijd. ' zeg ik dan eerlijk. Het was zeker een lange tijd.
    Als ze vrasgt om terug te lopen hoor ik ineens iets. Ik was een demoon dus bij zintuigen waren nogal scherp ingesteld. Jet was vast en zeker James. Geen enkel ander wezen kan zo rustig en stil zijn.
    Hij staat vast met zijn gezicht naar mijn rug toe en ik denk even na.
    'Bedankt. ' zeg ik dan even als ik merk dat ze miin hand ook mog vast heeft. Ik glimlach en wil een kus op haar wang drukken, mar wankel ongezien voor James en mijm lippen komen half op haar mondhoek en half over haar lippen waardoor het lijkt alsofik haar nu net heb gekust.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    'Het is lang geleden, ik was twaalf.. maar het gemis blijft altijd,' antwoordt Athan zonder me aan te kijken. Ik bijt op mijn lip, knik en zeg voor de rest niks. Ik kan niet bepaald zeggen dat ik mijn vader mis.
    'Bedankt,' zegt hij ineens. 'Waarvoor?' vraag ik niet-begrijpend. Hij glimlacht alleen en brengt zijn hoofd dichterbij de mijne. Hij wankelt even en zijn lippen belanden half op mijn lippen. Verstijfd blijf ik voor een paar seconden staan om dan een stap naar achteren te zetten. Ik haal een hand door mijn donkere lokken en probeer te doen alsof het niet gebeurd is. Alles wat hier gebeurd is gewoon te verwarrend. 'Ik eh, laten we maar gaan,' mompel ik. Zonder op een antwoord van Athan te wachten loop ik langs hem het bos in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Mijn ogen worden groot en er vormt zich een woedende trek langs mijn lippen als ik zie hoe Athan Willow kust. Ze duwt hem in eerste instantie ook niet weg, maar zet daarna een paar stappen naar achteren. Haar reactie verbaasd me lichtelijk maar amuseerd mij wel, waar door ik zacht grinnik tot ze het bos in gelopen komt, ik ben blijkbaar op die juiste plaats gaan staan want ze loopt recht op mij af.
    "Goedemiddag Willow." zeg ik op een charmante manier en sla mijn armen over elkaar. "En Athan." voeg ik er grinnikend aan toe. "Wat was dat nou voor mislukt onderonsje?" vraag ik vervolgens en trek mijn wenkbrauwen een stukje op. Mijn ogen flitsen hierbij naar Athan toe.


    Your make-up is terrible

    Bumpp


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CyberLord schreef:
    [Ik ben benieuwd hoe Amberlynn gaat reageren.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Ben echt helemaal kapot en het was vandaag echt een asdfghjkl dag. Ongeluk heerste echt. Dus ik ga nu slapen en morgen ochtend reageer ik meteen. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Slaap lekker dan ^^]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gelukkig maar dat ik wel veel geduld heb hé hahaha.


    Your make-up is terrible

    ( Haha idd. Ik ga nu ff wat schrijven )


    The duty of youth, is to challenge corruption.